Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Verliefd op vriend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950279)

BlikjeDrinken 10-02-2019 17:24

Verliefd op vriend
 
Hoi allemaal, mijn tweede topic van vandaag.

Ik heb een hele leuke vriendengroep waar ik sinds begin middelbare bij hoor, altijd leuke dingen gedaan: uitgaan, chillen, gamen. Ik begin sinds een paar maanden een gevoel te krijgen bij 2 jongens uit die groep. Ik ben zelf homo en hun weten dat ook. Het idee dat ik hun leuk vind maar dat hun hetero zijn, wel normaal dus zit me echt dwars. Ik weet niet wat ik moet met deze gevoelens en zit er veel te veel mee, ik kan het op dit moment ook lastig uitleggen door te typen. Heeft iemand tips hoe ik met deze situatie om kan gaan? :/

Groetjes

Elin3 10-02-2019 18:06

Zolang je twee mensen leuk vindt hoef je daar denk ik sowieso niet zo veel mee te doen. Dan ben je (vaak) niet verliefd.

Dit is niet heel anders dan iemand anders (van welk geslacht dan ook) die jouw gevoelens niet beantwoordt. Lastig, maar zeker iets waar je overheen kunt komen. Stel dat je vrienden wel homo waren, dan was er nog geen garantie dat zij zich ook tot jou aangetrokken zouden voelen...

Arrow 10-02-2019 18:31

Citaat:

BlikjeDrinken schreef: (Bericht 34569909)
Hoi allemaal, mijn tweede topic van vandaag.

Ik heb een hele leuke vriendengroep waar ik sinds begin middelbare bij hoor, altijd leuke dingen gedaan: uitgaan, chillen, gamen. Ik begin sinds een paar maanden een gevoel te krijgen bij 2 jongens uit die groep. Ik ben zelf homo en hun weten dat ook. Het idee dat ik hun leuk vind maar dat hun hetero zijn, wel normaal dus zit me echt dwars. Ik weet niet wat ik moet met deze gevoelens en zit er veel te veel mee, ik kan het op dit moment ook lastig uitleggen door te typen. Heeft iemand tips hoe ik met deze situatie om kan gaan? :/

Groetjes

Dat ze hetero zijn zegt genoeg, waarschijnlijk voelen ze zich biet aangetrokken tot jou dus zal ik het maar proberen te vergeten

BlikjeDrinken 10-02-2019 18:50

Citaat:

Arrow schreef: (Bericht 34569984)
Dat ze hetero zijn zegt genoeg, waarschijnlijk voelen ze zich biet aangetrokken tot jou dus zal ik het maar proberen te vergeten

Tuurlijk voelen hun zich niet aangetrokken tot mij, het is alleen ik die hun aantrekkelijk vind en ik die gevoelens lastig vind om ermee om te gaan.

deadlock 10-02-2019 19:06

Je moet hiermee leren dealen. Zelfde zou gelden als je hetero zou zijn en verliefd op een meisje in je vriendengroep waarbij het gevoel niet wederzijds is.

anoniempie#2 10-02-2019 19:44

Ik gok dat je het heel graag wilt vertellen aan ze. Ik raad je alleen wel af om het ze niet te vertellen. Helaas zeggen ze altijd wel dat ze het heel lief vinden, schrikt ze het toch af. Ze doen vaak heel lief tegen je, maar gaan toch afstand houden van je en daardoor kan je ze als vrienden verliezen.

Als jij er niet echt mee zit, zou ik het maar gewoon voor jezelf houden. Je kan het beste maar gewoon met ze blijven omgaan als vrienden en niet iets extra's ervan willen maken, aangezien ze (waarschijnlijk) hetero zijn gaan er toch geen wederzijdse gevoelens ontwikkeld worden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.