Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat is jou ideale avondje uit? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=160363)

Alex 16-07-2002 18:26

Wat is jou ideale avondje uit?
 
Ehm tja de titel zegt alles al? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig in welke mate dat lifestyle afhankelijk is.. Ohw en dan zie ik nog wel 2 verschillende soorten avondjes uit. Een avond uit met vrienden/vriendinnen en een avondje uit met je vriend/vriendin..

Blubje 16-07-2002 18:30

met vrienden/vriendinnen: pizza eten, uitgaan, in t park relaxen, gezellig video kijken

met vriend/vriendin: hetzelfde eigenlijk :s

kaleidoscope 16-07-2002 18:32

Met vrienden,eerst ergens wat drinken en samen wat eten en daarna naar een koel concert.
Of gewoon simpel een biertje in de kroeg drinken,en daarna naar de vrankrijk ofzo..
Met een possible vriendje precies hetzelfde,of een keer uit eten en naar de film :)

Roos 16-07-2002 18:34

Vrienden/vriendinnen: afspreken bij iemand, gezellig een beetje indrinken en kletsen. Daarna naar een café o.i.d.

Vriendje: samen boodschappen doen en iets koken, flesje champagne, filmpje kijken en gewoon thuis blijven.

Biertjehakken 16-07-2002 18:36

Even wachten tot mijn vriendin reageerd :o

*~*DOOR*~* 16-07-2002 18:38

vrienden/vriendinnen of met 1 vriend(in) gewoon lekker praten ergens buiten in een park ofzo, met wat drinken .

Als ik met meerdere mensen ben: Eerst ergens wat drinken en daarna uitgaan.


vriend: Bij de haven naast de Batavia zitten aan het water, of op het strandje en dan gewoon kletsen enzo. :)



Ik ben toch altijd het liefste met 1 persoon tegelijk .

Roos 16-07-2002 18:40

Citaat:

Biertjehakken schreef:
Even wachten tot mijn vriendin reageerd :o
Haha wat slecht zeg :D

kaleidoscope 16-07-2002 18:40

Citaat:

*~*DOOR*~* schreef:
vrienden/vriendinnen of met 1 vriend(in) gewoon lekker praten ergens buiten in een park ofzo, met wat drinken .

Als ik met meerdere mensen ben: Eerst ergens wat drinken en daarna uitgaan.


vriend: Bij de haven naast de Batavia zitten aan het water, of op het strandje en dan gewoon kletsen enzo. :)



Ik ben toch altijd het liefste met 1 persoon tegelijk .

Ja ik ook,want anders krijg je weer mensen die zich onbewust gaan lopen opdringen als je net lekker aan het kletsen bent :)

acid-star 16-07-2002 18:49

6 uur van te voren uitgebreid in bad.. Daarna nog een uur in mijn ondergoed rondhuppelen op muziek en stapels kleding uit de kast trekken.... anderhalf uur lang mijn makeup doen... glaasje wijn met mama... treintje pakken naar plek van bestemming en daar heel veel vriendjes zien :)

Paulaah 16-07-2002 18:56

Met vriendinnen: Lekker bij iemand thuis zitten (of ergens afspreken) gezellig praten en drinken en daarna uitgaan ofzo..

En met vriendje: eten, bioscoop.. en dan gewoon samen zijn :)

yvonnaah 16-07-2002 19:02

met vrienden: pizza eten, ergens wat drinken, en gewoon lekker kletsen en daarna uitgaan ofzo

met vriendje: samen thuis koken bij kaarsjes, ergens wat drinken, naar het strand, hotelkamer reserveren ;)

Esmée 16-07-2002 19:14

Citaat:

Biertjehakken schreef:
Even wachten tot mijn vriendin reageerd :o
Tsss en dat vindt zichzelf goed genoeg om een hele fanclub om zich heen te bouwen :p

Met vrienden/vriendinnen: eerst met z'n allen bij iemand thuis wat eten of met de hele groep uit eten, dan gewoon relaxed vanaf een uur of 10 in ons café hangen (met dit weer dus terras :) ), vervolgens uit en dan daarna met z'n allen bij iemand slapen (y) Dit is dan ook meestal mijn zaterdagavond :)
En als ik alleen met vriendinnen ga, lekker tutten van tevoren bij iemand thuis :p

Met vriendje: niet dat die er nog is :rolleyes: Ligt eraan in wat voor bui ik ben. Ik vind het vaak heerlijk om lekker op te tutten en dan samen uit eten te gaan en daarna naar de film of zo.. of naar het theater (maar ja daar moet de heer in kwestie ook maar net van houden) of zo. Optie nr. 2 is gewoon lekker samen thuis op de bank hangen en filmpje huren en blijven slapen :) En optie 3 is gewoon met de hele vriendengroep (incl. hem dus :p ) gezellig wat gaan doen...

Tja ligt er allemaal maar net aan in wat voor bui je bent :)

Nuck 16-07-2002 19:45

Met vrienden/vriendinnen: Bij iemand lekker relaxen, dan wat gaan drinken in een café en uitgaan.
Met vriendje (niet dat die er op het moment is, maar toch): Eerst gezellig uit eten, dan naar de bios o.i.d. :).

Paranoide 16-07-2002 20:00

met 1 vriendje of vriendinnetje:
's middags afspreken, de hele dag winkelen met een rustpauze in de aroma (*zwijmel*), dan naar haar/zijn huis gaan en makeupperen/omkleden, daarna bij een groter groepje voegen en naar een concert/cafeetje gaan, als 't cafe sluit of het concert is afgelopen nog even met zn allen hangen en praten

met meerdere vriendjes of vriendinnetjes:
met zn allen afspreken bij iemand thuis, vanaf daar met zn alleen naar amsterdam om te winkelen of een fotorolletje kopen en foto's maken die je vervolgens allemaal weggooit omdat ze mislukken :o, later met zn allen naar een film/concert/cafe

met mn vriend
niet dat ik die heb maar goed
samen wakker worden en dan de hele dag heel lui in bed blijven en nintendospelletjes doen :D (jah sorry.. ben verslaafd :D)

drama 16-07-2002 20:10

uhm, beetje gezellig rondhoppen.

a new noise 16-07-2002 20:39

Skanken tot ik letterlijk dood neerval (is nog niet gelukt :))

~sweetgirl~ 16-07-2002 20:44

Met vrienden en vriendinnen: Eerst naar een vriendin, beetje tutten en gezellig kletsen. Daarna samen naar het café waar de rest van vriend(inn)en als zijn (of nog komen) en dan gezellig wat drinken dus en als het heel gezellig is daarna nog naar een discotheek.

Met vriendje: Eerst ergens een hapje eten, of gewoon thuis eten. Daarna naar de bioscoop en daarna nog gezellig over de boulevard lopen. Of gewoon thuis blijven en filmpje huren of nog andere vrienden uitnodigen :)

*MiSs HoNeY* 16-07-2002 21:09

Avondtje uit met vrienden... Eerst uit eten daarna biosje met een lekkere lachfilmpie... en dan cafeetje en daarna naar de discotheek en lekker feesten en gek doen!! THAT'S LIFE TO HANG WITH YOUR FRIENDS!!

Veel liefs..

LeRatLuciano 16-07-2002 23:16

Eerst thuis beetje samen muziek luisteren,eten en wat drinken(in de zin van alcohol)

dan in de auto van iemand richting stad, dope beat in de auto..aangekomen op naar een dope optreden van een artiest die ik allang had willen zien of die lang op zich heeft laten wachten en nu echt wel tijd werd onder het genot van een jonkoe en uiteraard wat drank...
lekker bouncen en chillen

wat merchandise kopen

en dan richting pizzeria of aziatisch restaurantje op de wallen

terug in de auto en lekker laat thuis en uiteraard wel de volgende dag vrij :D

Rat

MCH 17-07-2002 06:36

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
Eerst thuis beetje samen muziek luisteren,eten en wat drinken(in de zin van alcohol)

dan in de auto van iemand richting stad, dope beat in de auto..aangekomen op naar een dope optreden van een artiest die ik allang had willen zien of die lang op zich heeft laten wachten en nu echt wel tijd werd onder het genot van een jonkoe en uiteraard wat drank...
lekker bouncen en chillen

wat merchandise kopen

en dan richting pizzeria of aziatisch restaurantje op de wallen

terug in de auto en lekker laat thuis en uiteraard wel de volgende dag vrij :D

Rat

Ik hoop niet dat je alvast teveel drinkt voordat je in de auto stapt naar dat ene vette concert. Straks rijd je jezelf nog dood (wat helemaal je eigen schuld is) voordat je die artiest uberhaupt hebt gezien, dat zou toch zonde zijn...

*Fallen_Tear* 17-07-2002 08:07

Met wat vrienden en vriendinnen bij iemand thuis een filmpje kijken, onder het genot van een flesje wijn.

Uitgaan naar iets toe vind ik meestal niet zo leuk, omdat er hier in de buurt niet zoveel leuks is :/

PiNoW 17-07-2002 09:18

met vriendjes of vriendinnetjes:
eerst met vriendinnetjes makeuppen enzow, even iets drinken.
samen naar leuk feestje oid (Groove Factory) en daar veel lol hebben en bij elkaar slapen.
of bij iemand thuis een kampvuur maken en met zen allen lekker een beetje drinken en een beetje roken, of in het stadspark zitten met zen allen (als het zulk weer is als nu)

met vriendje (die ik nu niet meer heb) :
samen iets gezelligs doen, daarna bij elkaar slapen en s ochtend wakker worden en de hele dag in bed blijven.

Black Sugar 17-07-2002 09:38

Eerst gezellig thuis zitten, beetje indrinken eventueel. Video kijken, tv kijken, praten uhm nouja gewoon wat je doet als je thuis zit met vrienden.
Daarna rond een uur of half een de tad in naar Atak waar dan uiteraard die avond veel leuke bekenden en goede muziek is :) Om vier uur sluiten ze, dus daarna nog even een patatje eten bij de Muur.
Nog even zitten en dan terug naar huis nacht tv kijken (dus die vage tellsell reclames enzow)
De volgende ochtend helemaal brak naar de bakker en een lekker broodje halen :D

)Vampje( 17-07-2002 09:43

Eerst lekker op de bank kletsen, snoepen en tv kijken.
Dan aankleden, opmaken en tutten.
Dan met z'n tweetjes uit eten en dan stappen.

Roxy 17-07-2002 12:19

met vrienden:
meestal word het dagje als we uitgaan nie alleen avondje, beetje rondhangen, rondkijken, winkelen, ergens lekker eten (pizza dus), concertje van gave band, na concert nog ff blijven dansen, wat drinken, in de trein terug dansen, drinken en eten...

met evt vriendje
hetzelfde zown beetje, filmpje kijken is oowk leuk... cafeetje/kroeg...

Mindfields 17-07-2002 12:42

met mn vriendjuh:
aan t eind van de middag de bus pakken naar de stad, naar een leuk concert (en daar wat vrienden tegenkomen). tussendoor eten bij de burgerking :o en eventueel naar ons "stamcafe" :D om een uur of 12 (vroeg he) naar huis, en dan moet ie natuurlijk blijven slapen :D

met vrienden: (heb verschillende vrienden groepen)
met de 1 het bovenstaande (afgezien van dat blijven slapen), bij de andere eerst s middags naar de kermis, s avonds naar de bioscoop en de rest van de nacht/ochtend video's kijken en dan tegen elkaar aan in slaap vallen :)

rodina 17-07-2002 13:51

naja wat dit met Lifestyle te maken zou hebben zie ik niet echt maar goed :)

Ideale avondje uit;
begint smiddags al, met een stel vrienden op een heel groot grasveld in de zon zitten, met watermeloen en een flesje witte wijn en evt. een joint, beetje filosoferen over van alles en niets, daarna lekker saté eten, met patatjes, daarna concertje bezoeken, en vervolgens naar een discotheek... (zoiets als pinkpop)

met vriendje;
terasje pakken, lekker eten in een café'tje, daarna naar de bios en vervolgens naar een café of naar huis

xsten 17-07-2002 14:15

Citaat:

Biertjehakken schreef:
Even wachten tot mijn vriendin reageerd :o
hahaha.......... :D

ik vind het leuk om gewoon lekker in een kroeg te hangen, met vriendje, vrienden van hem of gewoon alleen met vrienden van mij.

Avondje thuis met vriendje is natuurlijk ook ideaal, zeker met die van mij :P

little lady 17-07-2002 14:35

Zoals het gister was met mijn vriendje... :D:D:D
Was echt supergezellig en romantisch :D

Leonoor 18-07-2002 06:17

Met vrienden: bij iemand thuis iets 'leuks' doen (film kijken, kletsen, spel) of naar de film of een cafeetje ofzo. Ligt aan de vrienden en aan mijn stemming.

Met vriend: lekker thuis op de bank voor de tv hangen met een goede serie of film ofzo. Of naar de film of musical ofzo gaan, zoals er eerder al zeiden: gewoon lekker samen zijn. :)

punkyfish 18-07-2002 09:04

met vriendje: Eerst naar Den Bosch (tja...), daar liggen op grasveldje en dan gaat hij mij kietelen met grassprietjes *grin*. Daarna richting station voor -natuurlijk- een Swirl, waarbij we elkaar de aardbeien voeren... Richting AH voor inkopen voor de picknick, daarna dus picknicken (incl. Passie :o) op het veldje bij het water en dan samen daar rondhuppelen, dan beetje door de stad banjeren en de fles Passie helemaal opdrinken... Paar winkeltjes in en elkaar aankleden zeg maar, iets uitzoeken en dat MOET de ander aandoen *grin*. Daarna is dat niet grappig meer en gaan we gezellig richting bioscoop. Filmpje klaar, dan misschien nog richting W2/Boulevard (speciaal voor Lin :)) voor misschien een concertje en anders gewoon naar huis...

met vriendjes: Richting Den Bosch (y). Vriendjes ophalen op het Station, meteen maar een Swirl kopen, want dat is wel zo handig... Jongetje van de Swirl's in vriendenboekje laten schrijven. Lin tegenkomen en in vriendenboekje laten schrijven. (Ok, ik dwaal af...) Uhmz, richting veldje. Beetje liggen, beetje muziek luisteren, beetje praten, beetje stoeien, beetje balletje overgooien, beetje gek doen, beetje slapen, ligt er maar net aan... Dan richting Zuiderplas voor een frisse duik en wat gerommel met tennisballen en honkbalknuppels én natuurlijk de wipwap. Daarna frietje halen bij Zuiderplas of Mc of wat-dan-ook, opeten (ja, echt!), weer naar veldje ofzoiets, totdat concertje begint bij W2 of Boulevard (weer speciaal voor Lin :p), dan dus naar concertje... Weer terug naar het station, want we gaan naar Zaltbommel, want daar woont beste vriendje... Treintje in, treintje uit, rennen/huppelen/lopen naar zijn huis. Zooi in de frituurpan, chips voor Mirl, IJS!, televisie, Nintendo-ding, muziekjes, kussens/matrassen, en dan de hele nacht uhm, ja, daar zijn... :)

Scarlett 18-07-2002 15:38

Met 1 vriendje/vriendinnetje:

Heerlijk 's middags de stad in, winkelen, naar al m'n favoriete winkeltjes en dan maar kopen. *verslaafd* Neervallen op terrasje, in de zon uiteraard, nog wat winkelen, naar de film of gaan poolen, heeeeel lang poolen en daarna in cafeetje of Waterfront of iets anders neervallen om daar uren te liggen. Daarna naar de boot om daar in slaap te vallen. :)

Met meerdere vriendjes:

Picknicken! Allemaal troep meeslepen en dan maar in het park neervallen, watergevechten houden *grin* (He, Joost?) terrasjes opzoeken, 's avonds bij een vriend ofzo gezellig samen koken en eten, met flesje wijn enz. om daarna naar de stad te gaan, concertje, festivalletje, bekend bandje, leuk cafeetje, IETS, en daar een paar uurtjes blijven en bekenden tegenkomen. Aan 't eind, als iedereen dood is naar de Studio. (Onwijs groot huis van een vriend van mij die op 't moment in Amerika woont, is studio van een paar bandjes, kunnen we ook poolen, grote banken, geweldige kamers, iets-in-de-trant-van-thuis-bioscoop, geweldig veel slaapkamers (y))

Met vriendje:

Winkelen, ALWEER in een cafe/op een terrasje neervallen om daar ook wel weer bekenden tegen te komen (alleen zijn met iemand vind ik niet zo, heb liever groepen om me heen), 's avonds ergens uit eten, daarna filmpje om daarna grote vriendenclub tegen te komen, en dan bovenstaande te doen, alleen niet naar Studio, maar bij hem of bij mij in elkaars armen in slaap vallen. :)

Gaia 19-07-2002 01:32

-lekker 's middags naar m'n stamkroeg (de Boothill) en daar pizzatje eten en 's avonds weer naar huis en de treinen moeten op tijd rijden! (dat doe ik eigenlijk elke vrijdag dus.... :D )

-met m'n vriend naar een heerlijk concert....en m'n vriend weer lekker backstagekaartjes en een interview laten regelen (hij's freelance concertfotograaf :D )

-zaterdags eerst lekker naar de Boothill en daarna door naar de Stairway en dan wou ik dat de treinen tot 3 uur reden en de bussen ook, zodat we niet een nachtbus moeten nemen die over een stukje van normaal 20 minuten, nu 1,5 uur rijdt en zodat ik niet naar de plee kan......

-eerst lekker uit eten met m'n vriend (bij Mr Jack's) en daarna een filmpje pakken

Biertjehakken 19-07-2002 01:41

Citaat:

xsten schreef:


hahaha.......... :D

ik vind het leuk om gewoon lekker in een kroeg te hangen, met vriendje, vrienden van hem of gewoon alleen met vrienden van mij.

Avondje thuis met vriendje is natuurlijk ook ideaal, zeker met die van mij :P

Joh!.......

Ideaal avondje met vrienden:

Eeen goed hockey feest, veel bier in de societiet, thuis een feest bij iemand.

Ideaal avondje avec mon schattepoepje :p

Goede fles wijn, samen koken of uit eten, een leuk café in zoals de jaren, Lux of de kroon. Daarna samen meteen in bed doodmoe in slaap vallen.

AtHell 19-07-2002 15:55

met vrienden: naar concert :D daarna feest bij iemand en daar blijven pitten

met eventuele vriendin: samen eten (thuis of in een restaurantje), naar de film ofzo of thuis een film kijken, wat lekkers te drinken of wat anders, zij blijft slapen of ik bij haar.

June bug 19-07-2002 17:03

Met vriendinnen: dagje winkelen in de stad, daar wat eten, naar huis en 's avonds gwn uitgaan.
Met vrienden: Eerst wat drinken bij iemand, en daarna uitgaan.
Met vriendje: eten+film :)

Li 19-07-2002 17:47

vrienden/vriendinnen:
gezellig naar de stad, eerst shoppen daarna terrassen. 's avonds hapje eten en dan gezellig beetje melig doen

vriendje:
Bij elkaar eten, eerst golfen en dan hapje eten, lekker samen op (zijn kingsize) bank en bed liggen:)

ruby soho 19-07-2002 18:00

groep mensjes: beetje door de stad lopen, winkelen (dat vooral met vriendinnetjes :p) waterlo, met zn allen ergens iets eten (pizzeria ofzo :)) of picknicken in t vondelpark ofzo als t zonnetje schijnt :) 's avonds uitgaan (vrankrijk/kors/texaco :rolleyes::p) of bij iemand thuis zitten, iedreen neemt iets te eten/drinken/muziek etc. mee
filmpje kijken, orgen (;))


een (gewoon) vriendje stad of waterlo, beetje chillen in t park (waar je vast wel andere mensjes tegenkomt) dan ergens iets te eten halen of terrasje pakken, savonds bioscoopje :)

een vriendinnetje thuis afspreken, mama en papa gedag zeggen :p naar slaapkamer toerennen, daar beetje muziek luisteren, lachen, lachen en ehmz nog meer lachen :) roddelen (ghehe niet op n gemene manier ;)) smiddags misschien nog ff de tram pakken en de stad in (of koopsavond) ergens een broodje en wat drinken halen, winkeltjes hoppen, jogjes kijken, misschien nog n bioscoopje
en anders gewoon thuis blijven, C1000 terrorizen (ja daar werk k :(:p) (eten halen dus :p) ehmz, filmpje huren, die kijken, lachen, nog meer lachen, dan nog ff talken en dan naar huis, offff blijven slapen :) en dan halve nacht wakker liggen om uiteindelijk toch maares te gaan slapen :p
offff een festivalletje, blabla-pop ofzo, samen jogjes kijken :o:p
of (met heel ander soort vriendinnetje :p) ergens afspreken, beetje door de stad huppelen, ergens iets eten en drinken, samen naar iemands huis gaan, opmaken (3 uur :p) dan de stad in, naar de appiej, fris, labrusco en coebergh halen, samen naar de vrankrijk, andere vriendjes en vrindinnetjes zien, daarna nog ff chillen voor de vrank of tex, beetje talken, lachen etc. dan samen naar iemands huis toe, nog ff na-talken, slapen :)

een vriendje-vriendje :phmmmz, 's avonds afspreken, iets eten, THUIS film kijken, niet in de bios, kun je niet praten enzo :) wat te drinken erbij (duh :p)
ehmz of een fles lambrusco halen en die erges samen in t vondelpark op gaan drinken (ook savonds ja :rolleyes ;))
en anders naar een cafeetje (vijzel ofzo) of als t al wat langer mn vriendje zou zijn naar n concertje ofzo

Wim Wok 19-07-2002 18:11

met vrienden

gewoon n beetje chillen, met n grote groep bij iemand thuis lekker drinken, muziek maken, praten, tv kijken, whatever

met mn vriendin

lekke ruit eten gaan met zn tweeën, filmpje kijken bij een van ons thuis, daarna, gewoon n beetje chillen, dan lekker samen douchen en in haar armen in slaap vallen en uitslapen..:)

Horror Kitty 19-07-2002 18:11

Met klein groepje mensjes :

Eerst winkelen, vervolgens in de stad eten, even bij iemand thuis omkleden/make-uppen en gtst kijken (don't ask :D).
Dan naar t stadspark indrinken of blowen, dan uit (naar surfclub, of phazer). Daarna nog napraten bij iemand thuis, en vervolgens bijna de hele nacht opblijven :)


Met vriendje ofsow :

Gewoon een avondje met zn 2en, maakt mij niet echt uit wat we gaan doen :)

Black Sugar 19-07-2002 18:30

*heefd nu zoooo'n zin in avondje uit*
Maar iedereen is op vakantie enzow.

Wat ik nu zou doen met vriendin:
Eerst even thuis zitten, daarna naar de stad naar een cafeetje. (rocks waarscheinlijk)
En dan weer na huis nog een tijd op de bank hangen kletsen enzow.

a new noise 20-07-2002 01:24

Vavond was wreeedd!!!

Total Chaos (met voor en na programma!!)

Jip 20-07-2002 08:30

vrienden: eerst met zn allen (uit)eten, dan t cafe in; daarna discotheek + afterparty. Maar heel de avond bij iemand thuis zitten is ook geweldig.

vriendin:
Scheveningen: eten op de boulevard, daarna biosje pakken + over t strand lopen en dan naar haar of mijn huis gaan en de n8 tot een spetterend einde maken



best wel standaard :D

xsten 20-07-2002 08:50

Citaat:

Biertjehakken schreef:


Ideaal avondje avec mon schattepoepje


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Piccola 20-07-2002 20:14

Met vrienden: Ergens een pizza eten, daarna lekker van kroeg naar kroeg tot diep in de nacht. En daarna frituren bij iemand.

Met m'n vriend: Eerst uiteten, daarna naar de bioscoop en daarna ergens wat drinken ofzo.

euro 20-07-2002 20:17

Naar een stoer concert/festival met een grote groep vrienden !! Of met een vriendje gewoon ergens lekker eten ofzow en dan uitgaan! Of biosje pakken (mits er 'n leuke film draait)!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.