Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ruzie door masturbatie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=801205)

Koel 07-04-2004 20:26

Ruzie door masturbatie?
 
Naar aanleiding van een tekst (uit een tijdschrift) waar ik me over verbaaste.. (Ging over een ruzie die onstond toen ze gingen samenwonen, toen zij hem onder de douche "betrapte" op masturbatie)

Hebben jullie er moeite mee als je partner masturbeert?
En dan bedoel ik niet alleen als je elkaar niet vaak ziet, maar ook als jullie bijvoorbeeld samenwonen en regelmatig seks hebben..
Vind je het dan raar dat je partner dan nog steeds mastubeert of vind je dat volkomen normaal. (En wat als je zelf ook thuis bent?)
En, nog iets, vind je het raar of vervelend als je partner daarbij aan iemand anders denkt..?

Kortom: hoe denkt jij over masturbatie, in alle mogelijke situaties?

Drizzt 07-04-2004 20:29

Interesseert me geen flikker :)
Vind het misschien nog wel geil zelfs :P

Fleur 07-04-2004 20:29

Ik vind het helemaal niet raar als mijn vriend masturbeert, ook niet als hij dat bijv. onder de douche doet als ik op de bank TV lig te kijken ofzo.

Waar hij daarbij aan denkt dat hoef ik niet te weten, dat vind ik een privéiets. Waar hij over wil fantaseren maakt me niets uit.

Denk dat als hij zou toegeven dat het over een ander meisje was, dat ik daar niet blij mee zou zijn, maar eigenlijk is dat helemaal niet raar. Dus dan hoef ik het gewoon niet te weten.

Iig vind ik masturberen als je een relatie heb totaal niet raar.

barbara.inc 07-04-2004 20:30

ach, zolang hij mij mee laat kijken, hoor je mij niet klagen hoor :evil:

Koel 07-04-2004 20:36

Ik ben het zelf helemaal met Fleur eens.
Wil inderdaad ook niet weten over wie hij allemaal fantaseert!
Haha, weet wel dat ik het niet altijd ben.. :(:)

Was benieuwd naar jullie reacties en vroeg me af of er meer mensen zo dachten als het meisje/de vrouw uit het tijdschrift..
Vond ik namelijk best raar, dat ze daar kwaad om werd enzo.

jinx 07-04-2004 20:40

Citaat:

Drizzt schreef op 07-04-2004 @ 21:29 :
Interesseert me geen flikker :)
Vind het misschien nog wel geil zelfs :P

:D :cool:

Alicia Silverstone 07-04-2004 21:13

Nee, ik vind het niet erg als de ander masturbeert. Ook niet als hij dat zou doen waar ik bij ben, het lijkt me juist leuk om dat eens samen te doen.

Tsja en als je samenwoont en je bent zelf ff in de huiskamer ofzo en je loopt naar de slaapkamer en je ziet dat ie aan het masturberen is.. tsja.. ik zou het niet erg vinden, maar wel als ie niet meer naar mij toe zou komen voor sex en in plaats daarvan zou gaan masturberen. Dat zou wel vaag zijn :D Maar zoiets zal niet vaak voorkomen lijkt me.

Verder is wat openheid en eerlijkheid ook wel fijn. Ik wil toch het liefst wel met 'm kunnen praten over waar je zoal aan denkt tijdens het masturberen. Gewoon weten dat de ander het niet stom of raar zal vinden en er ook geinteresseerd in is. En dat ie zelf ook vertelt waar ie aan denkt.

Coconut 07-04-2004 21:20

Haha, ik had dat verhaal ook gelezen :D

Het maakt mij niet uit of m'n vriend wel of niet masturbeert. Ook niet nu we samenwonen.

Loontjuh 07-04-2004 21:21

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 07-04-2004 @ 22:13 :
Nee, ik vind het niet erg als de ander masturbeert. Ook niet als hij dat zou doen waar ik bij ben, het lijkt me juist leuk om dat eens samen te doen.

Tsja en als je samenwoont en je bent zelf ff in de huiskamer ofzo en je loopt naar de slaapkamer en je ziet dat ie aan het masturberen is.. tsja.. ik zou het niet erg vinden, maar wel als ie niet meer naar mij toe zou komen voor sex en in plaats daarvan zou gaan masturberen. Dat zou wel vaag zijn :D Maar zoiets zal niet vaak voorkomen lijkt me.

Verder is wat openheid en eerlijkheid ook wel fijn. Ik wil toch het liefst wel met 'm kunnen praten over waar je zoal aan denkt tijdens het masturberen. Gewoon weten dat de ander het niet stom of raar zal vinden en er ook geinteresseerd in is. En dat ie zelf ook vertelt waar ie aan denkt.

Same here. En als ik m zou 'betrappen' dan zou ik waarschijnlijk óf gaan kijken óf meedoen :D (en dan in de zin van helpen :p).

Ik heb hem wel eens gevraagd of hij een keer wou masturberen als ik er bij was, maar dat wou ie niet.

Toch weet ik niet precies wat ik vind over dat weten waar hij over fantaseert. Aan de ene kant heb ik zoiets van: doe maar lekker en laat mij het niet weten, want dan kan ik mezelf tenminste nog altijd voorhouden dat t wel over mij is :D
Maarja, aan de andere kant kan je daar dan wel over praten wat ik ook weer positief vind, en waar ik helemaal in meega in het stukje van alicia silverstone..

Evelyne1988 07-04-2004 21:22

ik vind dit ook helemaal niet raar hoor, vind het eerder raar dat het meisje er boos om werd :s
ik weet ook dat mijn vriend niet altijd aan mij denkt tijdens het mastruberen, maar ik denk ook niet altijd aan hem hoor.. :bloos: :)

Alicia Silverstone 07-04-2004 21:26

Citaat:

Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 22:21 :

Toch weet ik niet precies wat ik vind over dat weten waar hij over fantaseert. Aan de ene kant heb ik zoiets van: doe maar lekker en laat mij het niet weten, want dan kan ik mezelf tenminste nog altijd voorhouden dat t wel over mij is :D
Maarja, aan de andere kant kan je daar dan wel over praten wat ik ook weer positief vind, en waar ik helemaal in meega in het stukje van alicia silverstone..

:D
Ja, vind ik ook wel.. aan de ene kant ben je bang voor wat je te horen krijgt en denk je "laat maar". Dan kun je idd blijven denken dat het over jezelf is, alleen over jou.. :|
Aan de andere kant wil ik zelf weleens aan hem vertellen waar ik dan aan denk :o, maar ja hij vraagt er nooit naar en geeft me nooit het idee dat het iets is waar hij graag over praat.

Maar zo eens in de zoveel tijd begin ik er weer eens over. :D

Loontjuh 07-04-2004 21:31

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 07-04-2004 @ 22:26 :
Aan de andere kant wil ik zelf weleens aan hem vertellen waar ik dan aan denk :o, maar ja hij vraagt er nooit naar en geeft me nooit het idee dat het iets is waar hij graag over praat.

Ja, dat heb ik ook wel. Vandaar ook een beetje de 'tweestrijd'. Bedoel: als hij het weet of jij van hem, dan zou t misschien wel eens voor kunnen komen dat je fantasie werkelijkheid wordt, niet? :D

Avalon_Mae 07-04-2004 22:18

Ik vind het geil als hij dat doet, en dat geldt andersom ook. We doen het ook geregeld samen en daar worden we dan alleen maar meer opgewonden van, dus das een goede zaak lijkt mij:D Waar hij al dan niet aan denkt, wil ik niet weten, zolang hij zegt dat hij aan mij denkt vind ik het goed;)

ZHAzha 07-04-2004 22:49

Hij rukt maar een eind weg zonder mij.

Sponstanietje 07-04-2004 23:21

Citaat:

Evelyne1988 schreef op 07-04-2004 @ 22:22 :
ik vind dit ook helemaal niet raar hoor, vind het eerder raar dat het meisje er boos om werd :s

Ik niet eigenlijk. Daarom vroeg ik ook een keer of dat goed was als ik dat deed in het bijzijn van de ander (zij wilde perse slapen en ik was een beetje boter'.. :bloos: ). Gek genoeg bleek het opwindend voor haar. Alleen toen ik klaar was kreeg zij ineens wel zin :(
Ja en verder is bekend dat ik plaatjes op mijn pc heb waarbij ik doordeweeks weleens mijn ding doe. Maar blijkt geen probleem te zijn ofzo. :)

Reverend 07-04-2004 23:51

boeieh

Gent 08-04-2004 08:08

Tja dat vind ik de normaalste zaak van de wereld. En wat is er nou opwindender dan je partner die met zichzelf bezig is. Als ik d'r zou betrappen... Dan zou ik mee doen in de zin van zelf doen en haar meehelpen... :bloos:

beertje007 08-04-2004 08:24

ohhh, waarom zou ik dat erg vinden :confused: we weten van elkaar dat we het soms doen, soms doen we het als we bij elkaar zijn, om elkaar op te geilen of te pesten :bloos: en daarna geen sex hebben, dan wordt ie wat gestresst en zijn jonge heer ook :D

vind het alleen maar leuk om te zien.

Knutselsmurfie 08-04-2004 09:12

Raar... dat interesseert me echt niet, al doet ie dat 10 keer per dag :) (nouja ok, dat is misschien ietwat vaak maar toch)

David 08-04-2004 09:28

Dat is wel erg zeg.
Als je word betrapt door je vriendin, en je krijgt ook nog eens op je flikker ervoor ! :D

Ikzelf zou er geen problemen mee hebben.

justakid 08-04-2004 10:39

vind ik normaal! wordt je toch niet boos om :s

Stefanie 08-04-2004 10:46

Ik zou niet boos worden, maar wel vragen of hij wat mist ofzo... En waarom hij niet naar mij toe komt om het te laten toen, want hij zegt altijd dat samen leuker is dan alleen.

Hij heeft het ook al heel vaak gedaan als ik erbij was, maar dan houdt ie zich wel een btje in, merk ik.

Sarah 08-04-2004 11:13

Ik heb er geen problemen mee dat hij masturbeert, vindt het wel een geil idee, vooral als hij hints geeft dat hij net gemasturbeerd heeft of het gaat doen of zo :).
Als ik bij hem ben vind ik het wel vervelend, omdat hij dan toch net zo goed met mij sex kan hebben, en als ik even niet wil dan kan hij toch wel een paar uurtjes of een nachtje wachten.
Maar ik denk dat dit minder erg zou zijn als we samen zouden wonen; als ik nu bij hem ben, hebben we elke dag minstens één keer seks, en dat moet toch genoeg zijn; als we samen zouden wonen dan zou dat na een tijdje vast niet het geval zijn. Dan begrijp ik het wel als hij zelf even wat spanning ervanaf haalt.

Scathach 08-04-2004 11:18

Citaat:

Drizzt schreef op 07-04-2004 @ 21:29 :
Interesseert me geen flikker :)
Vind het misschien nog wel geil zelfs :P


leucomelas 08-04-2004 13:21

hummz, kweenie wat ik ervan zou vinden... masturberen opzich nog niets eens zon probleem, maar waar hij dan aan denkt... :(

Nona 08-04-2004 13:40

Nee, vind ik niet erg. Als hij het dan maar niet erg vindt als ik erbij ben (actief of niet). :D :bloos:

Goes15 08-04-2004 15:55

topic is laatste al geweest

draak 08-04-2004 21:50

http://upload.cryptapix.nl/upload/jerk2.gif

thabomb1986 09-04-2004 14:08

Mwah ik kan me wel voorstellen waarom vrouwen zich er druk om maken... "Is het zonder mij niet interessant genoeg ofzow", of dat mannen niet ?kunnen? klaarkomen zonder te masturberen?
Maja aan de andere kant, ik denk dat t toch ook wel een opluchting is voor ze, ik bdoel, meestal (lang niet altijd 'course) heeft de man meer zin dan de vrouw, en om dan als vrouw t elke x te doen als hij zin heeft... scheelt de moeite :p Zien ze t als n zegen (wees dankbaar :evil: )

btw zelf heb ik er geen moeite mee.

Mary Jane 09-04-2004 15:59

rrrr...no problemo, als ie maar aan mij denkt en me mee laat kijken.......geil :o

*blue angel* 09-04-2004 16:48

ik zou er nooit ruzie om maken, maar ik doe het toch liever zelf :D

als hij rondloopt met een broek vol goesting, en ik heb geen zin in de hele santeboetiek, dan vind ik het fijn als ik het even voor hem kan doen :) hij moet niet verder rondlopen met die goesting, moet ook de hand niet aan zichzelf slagen om ervan af te geraken, en ik ben blij want ik heb m'n ventje nog eens lekker bevredigd :)

die dankbare oogjes en gelukzalige glimlach achteraf, echt de moeite waard... :) ;)


xxx

Mary Jane 09-04-2004 17:53

en als ik er niet ben, bellen we ondertussen...

*Shorty* 09-04-2004 19:57

al masturbeert ie de hele dag door... :rolleyes: het zal me jeuken... Als de seks er niet onder lijdt zie ik geen probs

murwari 09-04-2004 21:30

Ik maak er helemaal geen probleem van! We wonen een heel eind van elkaar vandaan en ik verwacht niet telkens volledige onthouding!Ik vind het zelfs wel een geile gedachte.

BrunetJuh 11-04-2004 14:03

ik vind het eerder melig! :D ik zou helemaal in een deuk liggen als ik zijn kamer binnen zou komen en hij ligt zich te rukken.

Luna 11-04-2004 18:54

Citaat:

barbelle schreef op 07-04-2004 @ 21:30 :
ach, zolang hij mij mee laat kijken, hoor je mij niet klagen hoor :evil:
juh :D

casual dreamer 11-04-2004 21:13

Citaat:

sarahbressers schreef op 08-04-2004 @ 12:13 :
Ik heb er geen problemen mee dat hij masturbeert, vindt het wel een geil idee, vooral als hij hints geeft dat hij net gemasturbeerd heeft of het gaat doen of zo :).
Als ik bij hem ben vind ik het wel vervelend, omdat hij dan toch net zo goed met mij sex kan hebben, en als ik even niet wil dan kan hij toch wel een paar uurtjes of een nachtje wachten.
Maar ik denk dat dit minder erg zou zijn als we samen zouden wonen; als ik nu bij hem ben, hebben we elke dag minstens één keer seks, en dat moet toch genoeg zijn; als we samen zouden wonen dan zou dat na een tijdje vast niet het geval zijn. Dan begrijp ik het wel als hij zelf even wat spanning ervanaf haalt.


jij zegt hints :confused: wat zegt ie dan ik ge ff rukken daaag

daarom wil ik later trouwen met een nymfo heb ik daar geen last van

Sarah 12-04-2004 13:57

Citaat:

casual dreamer schreef op 11-04-2004 @ 22:13 :
jij zegt hints :confused: wat zegt ie dan ik ge ff rukken daaag
1. pak woordenboek
2. blader naar de h
3. zoek het woord 'hint' op

casual dreamer 12-04-2004 14:45

Citaat:

sarahbressers schreef op 12-04-2004 @ 14:57 :
1. pak woordenboek
2. blader naar de h
3. zoek het woord 'hint' op


impliceer je nu dat ik niet weet wat hints zijn ;)

touche* :cool:

SounD 12-04-2004 16:51

Ik vind het bijna een must.

Partner MOET eigenlijk masturberen zodat die persoon het eigen lichaam en wat lekker is goed kent en me tips kan geven zodat ik een betere lover kan zijn. Ook als ik niet in de buurt ben of geen zin heb heb ik graag dat dat geen belemering hoeft te zijn voor het bevredigen van seksuele driften.

Als je niet van jezelf houd, kun je ook niet van een ander houden en ik vind het ook slecht als je afhankelijk van een ander wordt op welke manier dan ook.

SounD

Gent 12-04-2004 17:13

Citaat:

SounD schreef op 12-04-2004 @ 17:51 :
Ik vind het bijna een must.

Partner MOET eigenlijk masturberen zodat die persoon het eigen lichaam en wat lekker is goed kent en me tips kan geven zodat ik een betere lover kan zijn. Ook als ik niet in de buurt ben of geen zin heb heb ik graag dat dat geen belemering hoeft te zijn voor het bevredigen van seksuele driften.

Als je niet van jezelf houd, kun je ook niet van een ander houden en ik vind het ook slecht als je afhankelijk van een ander wordt op welke manier dan ook.

SounD

Halleluja...

je trekt me de woorden uit de bek!!! :eek:


(y)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.