Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Saai.fm #1810 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876481)

Mutant_oud 07-04-2013 17:29

Saai.fm #1810
 
Zo dan, als niemand anders het doet. Miekje, kijk even naar de laatste post in het vorige topic ^^

Mutant_oud 07-04-2013 17:31

Iemand anders mag posts tellen ;) mijn tablet wil niet.

Chick Rock 07-04-2013 17:32

Gebruikersnaam Berichten
E_Y_E 67
Mutant 55
Chick Rock 48
Sigmund 44
Snebbeltje 44
Miekje* 35
Pip 28
Sadye 27
kid606 26
Little Phoebe 19
Sarah 18
Trimm Trabb 18
Vowel 16
Quintiano 12
Lorelei 11
Etmakas 7
Lieveheersbeest 6
indigo 3
Frayne 2
.sann 2
Deus ex machina 2
Paranoide 2
Andijvie 2
Carn 1
Swlabr 1
DonaldFuck 1
Stefenootje 1
umberto 1
Martiño 1
Ingegerd 1

Lieveheersbeest 07-04-2013 17:39

Ingegerd, wat leuk van je zus! Waar was ze geweest?

Miekje* 07-04-2013 17:54

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33096882)
Zo dan, als niemand anders het doet. Miekje, kijk even naar de laatste post in het vorige topic ^^

Ik zag het ja (Y) Tof ook, al is het denk ik wel moeilijk om zoiets mooi voor elkaar te krijgen.

Kareltje 07-04-2013 17:55

Citaat:

Lieveheersbeest schreef: (Bericht 33096893)
Ingegerd, wat leuk van je zus! Waar was ze geweest?

In Gambia, ze heeft elf weken stage gelopen in twee ziekenhuizen.

Miekje* 07-04-2013 17:58

Hoe is het afgelopen met die gekke meneer die haar steeds lastig viel, Ingegerd? Heeft ze daar werk van kunnen maken of heeft ze hem gewoon gezegd dat 'ie moest kappen? Of wat?

Kareltje 07-04-2013 17:58

Lieveheersbees, hoe is t met jouw oma dan?

Kareltje 07-04-2013 18:06

Citaat:

Miekje* schreef: (Bericht 33096916)
Hoe is het afgelopen met die gekke meneer die haar steeds lastig viel, Ingegerd? Heeft ze daar werk van kunnen maken of heeft ze hem gewoon gezegd dat 'ie moest kappen? Of wat?

Ze hoefden nog maar anderhalve week stage te lopen daar en ze heeft hem een beetje op afstand gehouden en om hen heen gedraaid en toen is ze gegaan. Ze is wel meer lastig gevallen (want blank = rijk daar), en het was even zoeken hoe het afwimpelen het beste kan. Want hier zeg je gewoon "nee, rot op", maar daar os de cultuur heel anders. Op een gegeven moment heeft ze een simpele ring gekocht en daar maar haar trouwring van gemaakt. En als ze met de groep utgingen, was een van de jongens haar man. Dat werkte prima.

Miekje* 07-04-2013 18:08

Citaat:

Ingegerd schreef: (Bericht 33096921)
Ze hoefden nog maar anderhalve week stage te lopen daar en ze heeft hem een beetje op afstand gehouden en om hen heen gedraaid en toen is ze gegaan. Ze is wel meer lastig gevallen (want blank = rijk daar), en het was even zoeken hoe het afwimpelen het beste kan. Want hier zeg je gewoon "nee, rot op", maar daar os de cultuur heel anders. Op een gegeven moment heeft ze een simpele ring gekocht en daar maar haar trouwring van gemaakt. En als ze met de groep utgingen, was een van de jongens haar man. Dat werkte prima.

Ohja, zo werkt dat daar. Vervelend wel, maar goede oplossing.

Knitten 07-04-2013 18:18

Citaat:

nonsens, zo voelde je je de vorige keer ook toen je je zo ontzettend brak voelde (Y)(Y).
Nee hoor :herp: dit komt van de fysio, niet van alcohol. Kwam het maar van alcohol :D

Mutant_oud 07-04-2013 18:20

Citaat:

Frayne schreef: (Bericht 33096937)
Nee hoor :herp: dit komt van de fysio, niet van alcohol. Kwam het maar van alcohol :D

Maar de fysio is op lange termijn wel beter voor je ^^

Ik heb overigens gevraagd of ze de alcoholvrije amaretto konden krijgen, maar ik heb niks meer gehoord, misschien ergens anders proberen.
Mag jij al weer drinken of niet?

Knitten 07-04-2013 18:22

Ja, dat snap ik ook wel. Daarom ga ik er naartoe ;). Ik mis alcohol wel echt een beetje :(

Mutant_oud 07-04-2013 18:25

Dus nog niet? Hoe lang nog?

Knitten 07-04-2013 18:26

Geen idee. Tot alles het weer doet lijkt me.

Mutant_oud 07-04-2013 18:27

Je hebt Pfeiffer toch? Hoe lang is dat nu al bezig dan?

Knitten 07-04-2013 18:31

Ja, dat is sinds eind oktober. Op zich merk ik er nog vrij weinig van, behalve dat mijn lichaam weer een best wel zware klap heeft gehad en niks dus nog niet echt goed functioneert :herp:.

Bijkomend nu dus dat mijn fysio aangaf dat mijn zenuwstelsel al best wel een klap te verduren heeft gehad met de Lyme, en dat dat vooral heel kwetsbaar allemaal is als de rest van mijn gezondheid ook slecht is, zoals nu :herp::herp:. Ik moet zeggen, ik kon echt twee dagen zonder pijn en dat was echt fucking chill maar het komt alsnog weer net zo hard terug voor mijn gevoel. Met als bonus dat mijn benen nog steeds bloeduitstortingen hebben :D(N) en dat alle spieren in mijn rug protesteren.

Lieveheersbeest 07-04-2013 18:35

Citaat:

Ingegerd schreef: (Bericht 33096912)
In Gambia, ze heeft elf weken stage gelopen in twee ziekenhuizen.

Wow wat tof! Moet een bijzondere ervaring zijn lijkt me!

Citaat:

Ingegerd schreef: (Bericht 33096917)
Lieveheersbees, hoe is t met jouw oma dan?

Eigenlijk wel goed! Ze heeft bloedverdunners gekregen, en uit het onderzoek kwam weinig bijzonders. Dus nu lijkt het bijna alsof er nooit iets gebeurd is :o Wat lief dat je daar nog aan denkt!

Knitten 07-04-2013 18:36

Wij hebben een wii gekregen :cool: wat een awesome ding is dat en wat een hilarische filmpjes kun je ervan maken :cool:

Mutant_oud 07-04-2013 18:38

Damn! Lijkt me best zwaar en moeilijk, zeker als je van sport houdt en midden in het bruisende studentenleven zit!

Ik moet zeggen dat ik de alcohol niet mis, ik heb op vakantie wat lekkere dingen gedronken die ik had gemist en toen was het weer goed. Zelfs de alcoholvrije wijnen enzo die ik heb, doe ik niet vaak open en ook de alcoholvrije pisang blijft staan. Wel ben ik echt benieuwd naar de amaretto en ik hou van kindercider ^^ maar daar hield ik voorheen ook al van. Ciders ftw met en zonder!
Maar ik kan me voorstellen hoe vervelend hetis als je dat wordt opgelegd. Ooit komt het weer in orde, mag ik hopen en dan word je heel goedkoop aangeschoten ^^

Maar sterkte en beterschap en alles wat nuttig voor je is.

Mutant_oud 07-04-2013 18:40

Highschool moms nu op Vitaya, een chick die nu voor de 2e keer tienermoeder wordt, the fuck?

Knitten 07-04-2013 18:44

Ik dénk :D dat ik na 1 biertje aangeschoten ben :P

Mutant_oud 07-04-2013 18:48

Lekker goedkoop ^^

Ik dacht dat een slok cava mij het licht zou uitslaan, maar het viel mee. Ik voel het heeeel snel, maar het is niet dat ik van een glas cava straalbezopen ben. Natuurlijk heb ik het ook voorzichtig en langzaam gedronken.

Sigmund 07-04-2013 18:59

Zeg Snebbeltje, 'over 20 km' was gewoon zo bedoeld hoor! Ik was wielrennen aan het kijken. :herp:

Miekje* 07-04-2013 19:04

Zo, ik heb een heerlijk wortel/broccolisoepje geslobberd en twee witte bolletjes (:O) met kaas erbij gegeten. Ik kan weer even vooruit (Y)

Miekje* 07-04-2013 19:06

Wat maakt Walk Off The Earth toch gave dingen :cool:

E_Y_E 07-04-2013 19:06

gA

Pip 07-04-2013 19:38

ik ga wat kaartjes van kleding trekken, ik heb 20 euroos in m'n zakje :yeah:

Kareltje 07-04-2013 19:40

Citaat:

Miekje* schreef: (Bericht 33096927)
Ohja, zo werkt dat daar. Vervelend wel, maar goede oplossing.

Ja. (U)
Citaat:

Lieveheersbeest schreef: (Bericht 33096959)
Wow wat tof! Moet een bijzondere ervaring zijn lijkt me!



Eigenlijk wel goed! Ze heeft bloedverdunners gekregen, en uit het onderzoek kwam weinig bijzonders. Dus nu lijkt het bijna alsof er nooit iets gebeurd is :o Wat lief dat je daar nog aan denkt!

ja, het was niet niks! Wel heel gaaf, ze heeft veel bijzondere dingen meegemaakt.

Fijn dat er niks meer aan de hand is! Staat ze nog wel onder controle?
En ja, oma's zijn fijn en het is rottig als daar iets mee gebeurd. Ik ben altijd wel benieuwd hoe dat afloopt :)

En aaargh. Er ligt al drie dagen een pakje van ons bij debuurvrouw maar ze is nauwelijks thuis en als ze wel thuis is, doet ze gewoon de deur niet open :mad:

Knitten 07-04-2013 19:46

Kun je dan niet gewoon een briefje door de bus doen met 'Hoi, we hebben een pakketje voor je, kun je dat even ophalen?'

Paranoide 07-04-2013 19:49

Ik kijk Vier Handen Op Een Buik en ik wil Chanel een beetje knijpen. In haar wang. Maar niet zoals vriendelijke oma's dat doen, eerder hoger, bij haar jukbeen, onder het oog. In die spier daar.

Etmakas 07-04-2013 19:53

Ik was net klaar om nog mee te gaan eten, en ik was heel tevreden met mezelf. Maar nee, ze zijn weer ruzie aan het maken daar, en nu kan ik niet eten. :Bob: Alweer.

Paranoide 07-04-2013 19:54

Ik denk dat ik later een beetje zo'n kop krijg:

http://www.hbshows.com/images/droopy3.jpg

En dat als je een diagram zou maken van de oorzaken, dat dan "zichzelf aftastend in het gezicht knijpen om vast te stellen op wat voor manier specifieke vervelende mensen geduwd of geknepen zouden moeten worden" ergens bovenaan zou eindigen.

Paranoide 07-04-2013 19:55

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 33097107)
Ik was net klaar om nog mee te gaan eten, en ik was heel tevreden met mezelf. Maar nee, ze zijn weer ruzie aan het maken daar, en nu kan ik niet eten. :Bob: Alweer.

Kun je geen eten meenemen naar je kamer?

Lorelei 07-04-2013 19:55

Jongens, waarom is de motivatie om te gaan studeren zo ontzettend ver te zoeken? :bob:

Etmakas 07-04-2013 19:59

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33097114)
Kun je geen eten meenemen naar je kamer?

Dan moet ik mezelf een weg banen door vrouwentranen. Vrouwentranen zijn zo... zo verschrikkelijk. :Lisa:

Ik wacht wel.

deadlock 07-04-2013 20:11

Trouwens Lorelei, die 5 mei was dan misschien overdag wel een succes, er zat echt een vies bitter einde aan :o

Trimm Trabb 07-04-2013 20:12

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 33097116)
Jongens, waarom is de motivatie om te gaan studeren zo ontzettend ver te zoeken? :bob:

Omdat studeren suf is.

Ik heb volgens mij nog nooit motivatie gehad om te studeren. :o

Trimm Trabb 07-04-2013 20:13

En ja hoor, wijfmodus is aan. Whatsapp berichtjes om te plannen voor de 'ouwerwetse bak teringherrie' morgen en mijn stemming is veranderd van :| naar :lief::yeah:

E_Y_E 07-04-2013 20:21

Station venlo is leeg

Knitten 07-04-2013 20:30

Dat verbaast mij niet.

Uomi 07-04-2013 20:32

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33097183)
Station venlo is leeg

Station Utrecht was vol.

Ik probeer een paper te schrijven en het lukt niet. Ik heb echt het idee dat ik hier duisentveel meer kennis van moet hebben dan ik heb om er iets enigszins zinnigs over op te schrijven.

E_Y_E 07-04-2013 20:34

Station utrecht is ook cooler.. hier staat alleen een of andere zwerver zijn uitkering bij te spekken door wat krantjes te verkopen ;9

Kareltje 07-04-2013 20:52

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33097183)
Station venlo is leeg

Venlo is bijna altijd leeg. Of iig behoorlijk kut. Maar goed, dat is een ander verhaal.

Miekje, heb jij een plaatje van de anatomie van de binnenkant van een rattenbek? VOlgens mij ziet dat er vet interessant uit maar ik kan geen plaatje vinden.

Pip 07-04-2013 20:54

Ik erger me aan mijn rookgedrag. Toch ben ik niet de hele tijd met actief willen stoppen, slechts ergeren en whinen :') Ik vind mezelf zo zwak maar ik heb gewoon niks te doen als ik niet rook, daar ben ik bang voor. Althans, dat maak ik mezelf wijs natuurlijk. Ik vind het irritant dat mijn huisgenoten ook naar de rook meuren, eigenlijk alles hier.
Van de week had ik echt mijn dieptepunt bereikt, ik was mijn sigaretten vergeten maar had gelukkig nog een pakje shag in mijn tas. Maar geen vloei. Heb ik een uur lopen zoeken @work naar een geschikt alternatief en uiteindelijk uitgekomen bij papier waaraan hoesjes zitten vastgekleefd om om een thermometer te doen. Echt een diep gezonken junk ben ik :facepalm:

Miekje* 07-04-2013 20:54

Citaat:

Ingegerd schreef: (Bericht 33097243)
Venlo is bijna altijd leeg. Of iig behoorlijk kut. Maar goed, dat is een ander verhaal.

Miekje, heb jij een plaatje van de anatomie van de binnenkant van een rattenbek? VOlgens mij ziet dat er vet interessant uit maar ik kan geen plaatje vinden.

De binnenkant van een rattenbek? :D Bedoel je tanden en kiezen of gewoon een foto van een rat met zijn bek open?

Miekje* 07-04-2013 20:59

Ik heb wel een plaatje van een rat waarvan zijn bek is opengesneden, zodat je ziet wat erin zit. Maar dat is wel een beetje een vieze foto.

E_Y_E 07-04-2013 21:00

Citaat:

Miekje* schreef: (Bericht 33097261)
Ik heb wel een plaatje van een rat waarvan zijn bek is opengesneden, zodat je ziet wat erin zit. Maar dat is wel een beetje een vieze foto.

Stuur eens :p

Miekje* 07-04-2013 21:02

Google maar op 'rat mouth dissection'. Een van de eerste plaatjes.

Nu moet ik weg. Dag, people!

Kareltje 07-04-2013 21:11

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33097246)
Ik erger me aan mijn rookgedrag. Toch ben ik niet de hele tijd met actief willen stoppen, slechts ergeren en whinen :') Ik vind mezelf zo zwak maar ik heb gewoon niks te doen als ik niet rook, daar ben ik bang voor. Althans, dat maak ik mezelf wijs natuurlijk. Ik vind het irritant dat mijn huisgenoten ook naar de rook meuren, eigenlijk alles hier.
Van de week had ik echt mijn dieptepunt bereikt, ik was mijn sigaretten vergeten maar had gelukkig nog een pakje shag in mijn tas. Maar geen vloei. Heb ik een uur lopen zoeken @work naar een geschikt alternatief en uiteindelijk uitgekomen bij papier waaraan hoesjes zitten vastgekleefd om om een thermometer te doen. Echt een diep gezonken junk ben ik :facepalm:

Niet meer binnenroken, dan ruikt niet meer alles (Y)

Citaat:

Miekje* schreef: (Bericht 33097248)
De binnenkant van een rattenbek? :D Bedoel je tanden en kiezen of gewoon een foto van een rat met zijn bek open?

Allebei! Maar ik zal eens googlen, ik ben wel wat gewend qua vieze plaatjes!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.