Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Nieuwe telefoon (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1927609)

sm.023x 20-01-2017 13:48

Nieuwe telefoon
 
hey,

Ik wil graag een nieuwe iPhone (ik heb mijn vorige in de wc laten vallen) Hiervoor had ik een Samsung Galaxy J5 heeft iemand tips om een nieuwe iPhone te krijgen? Mijn vader is namelijk Samsung fan en wil geen iPhone kopen. En ik ben wel zelf aan het sparen. Heeft iemand tips om mijn ouders te overtuigen?(y)

Elin3 20-01-2017 14:24

Waarom wil je zo graag een iPhone? Als je dat duidelijk aan ons kunt uitleggen kan je dat misschien ook aan je vader ;)

AlexDeLeeuw 10-02-2017 09:25

Kijk wat voor soort iPhone je wilt hebben en bij welke provider, prijzen kunnen sterk verschillen. Bedenk je wel dat KPN bijvoorbeeld betere service biedt dan HollandsNieuwe, maar ze zijn wel duurder.
Koop nooit tweedehands, er is een reden waarom mensen een nieuwe telefoon kopen en hun oude weg doen.

Hoewel ik altijd iOS boven Android zou kiezen, moet je je wel realiseren dat een iPhone geen sd-kaart slot heeft en iOS minder mogelijkheden heeft als het gaat om het downloaden van apps buiten de app store om.

Wat je vader betreft, leg hem uit waarom je de iPhone graag wilt, redeneer daarbij vanuit jezelf en niet vanuit je vader; ik wil deze telefoon omdat.../ik gebruik liever iOS omdat.../waarom zou ik deze telefoon niet mogen hebben...

Daantje_0705 10-02-2017 22:17

Ik.heb anders niets te klagen over Hollandsnieuwe, ook niet over de service.

99ThatOneGuy66 05-03-2017 11:32

Ik heb een iPhone 4s die ik al heel lang probeer te verkopen vanwegen mijn iPhone 5 nu. Hij is nog helemaal perfect want heb hem nieuw gekocht en toen meteen gorilla glass erop laten zetten en een griffin hoesje.

TresCoolxx 08-03-2017 16:43

Citaat:

99ThatOneGuy66 schreef: (Bericht 34324135)
Ik heb een iPhone 4s die ik al heel lang probeer te verkopen vanwegen mijn iPhone 5 nu. Hij is nog helemaal perfect want heb hem nieuw gekocht en toen meteen gorilla glass erop laten zetten en een griffin hoesje.

iPhone 4 kan de nieuwe updates niet meer doen omdat de iPhone 4 een single-core A4-processor heeft, deze kan de iOs 8 update niet meer aan en de meeste moeten nu minimaal die update hebben ofzo :s erg vervelend, heb de mijne daarom ook vervangen door een andere!

99ThatOneGuy66 09-03-2017 16:16

Citaat:

TresCoolxx schreef: (Bericht 34326022)
iPhone 4 kan de nieuwe updates niet meer doen omdat de iPhone 4 een single-core A4-processor heeft, deze kan de iOs 8 update niet meer aan en de meeste moeten nu minimaal die update hebben ofzo :s erg vervelend, heb de mijne daarom ook vervangen door een andere!

O, jammer maar ik snap het 100% hoor. De iPhone 4 is inderdaad nu niet meer een geschikte mobiel om dagelijks te gebruiken voor alles nee.

BasBasLol 24-05-2017 08:02

wat je nodig hebt:
een grote moker
3 rollen ducktape
een zwart busje
...

nee sorry grapje ;)

maar waarom wil je iphone, samsung is veel handiger en heeft veel meer functies, en je hoeft voor het android besturingssysteem niet per sé een samsung te hebben, ik heb bijv. een moto G4 werkt prima (naar mijn mening beter dan een iphone)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.