Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Definitie-Topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=338903)

Negrotiator 12-01-2003 11:38

Definitie-Topic
 
Bijv. Alto=Alternativo (Right?) = Anders Geborene

Kan iemand mij een goede, strakke definitie geven van het begrip alto in de huidige maatschappij?
Natuurlijk kan ik mij iets voorstellen bij een alto, maar wat is de definitie van een alto? (Zeg nu niet: Die is er niet, immers, als je je niet aan de definitie wil onderwerpen, moet je je ook niet aan een naampje onderwerpen)

Zo ook; wat is een Gothic?

Etc.

rodina 12-01-2003 11:53

Daar gaaan we weer :rolleyes:

Een alto is iemand die persé anders wilt zijn dan de rest. En dus heel hard rent naar de winkel om een zo'n grooot mogelijke ketting voor aan zn broek te kopen. Iemand die stinkt *want anders ben je niet true*, iemand die zooo anders is dat de maatschappij hem/haar niet accepteeert, Wat natuurlijk erg rebels is, en dus hip, maar in de tussen tijd helemaal gefrustreerd is omdat de maatschappij hem/haar niet accepteerd. Verder tja natuurlijk wijde broeken, want dat is ook hip verantwoord, en als je dat draagt ben je anders dan andere en dat is weer hip verantwoord..

Kort samengevat; alto's zijn zooooo anders dan normale mensen, en iedere alto is zichzelf en zo lopen er een heleboel van de zelf uitziende zich zelfzijnde mensen rond die zich vooral zelf geen alto noemen, want dan ben je nieet true.

shanli 12-01-2003 11:59

:| blablabla

Firefly 12-01-2003 11:59

Ik denk dat je al heel snel in het hokje alto valt, als je je iets anders kleedt dan de rest.

shanli 12-01-2003 12:00

voeg mij es toe,manon :o

Mysterons 12-01-2003 12:01

de definitie van alto: ga poepen.

Firefly 12-01-2003 12:06

Citaat:

shanli schreef:
voeg mij es toe,manon :o
aan msn? msn is kadoek :(

shanli 12-01-2003 12:10

Citaat:

Firefly schreef:
aan msn? msn is kadoek :(
ok :(

Wouter Youth 12-01-2003 12:22

Gothics: mensen met een goede kledingsmaak :rolleyes:

]{ing 12-01-2003 12:25

*burp* lekker tosti's als ontbijt..

Qamra 12-01-2003 12:35

Citaat:

rodina schreef:
Daar gaaan we weer :rolleyes:

Een alto is iemand die persé anders wilt zijn dan de rest. En dus heel hard rent naar de winkel om een zo'n grooot mogelijke ketting voor aan zn broek te kopen. Iemand die stinkt *want anders ben je niet true*, iemand die zooo anders is dat de maatschappij hem/haar niet accepteeert, Wat natuurlijk erg rebels is, en dus hip, maar in de tussen tijd helemaal gefrustreerd is omdat de maatschappij hem/haar niet accepteerd. Verder tja natuurlijk wijde broeken, want dat is ook hip verantwoord, en als je dat draagt ben je anders dan andere en dat is weer hip verantwoord..

Kort samengevat; alto's zijn zooooo anders dan normale mensen, en iedere alto is zichzelf en zo lopen er een heleboel van de zelf uitziende zich zelfzijnde mensen rond die zich vooral zelf geen alto noemen, want dan ben je nieet true.

Meer kan ik er niet over zeggen :D :D
(persé moet per se zijn)

Black Sugar 12-01-2003 12:51

Blablabla. Mja, is nu wel een keer genoeg uitgelegd. Je kunt als je toch meer over dit onderwerp wil weten gewoon even oeken met de zoekmachine. (bovenaan in beeld met van die klijne blauwe lettertjes)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.