Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   ik mag niks :( *ik wist niet waar ik dit moest zetten* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953957)

ImQueer 28-07-2019 07:24

ik mag niks :( *ik wist niet waar ik dit moest zetten*
 
Oke ik ben Zene en ik ben dus niet echt *populair* etc.
Ik ben een meisje dat alleen jongens als vrienden heeft om haar gevoelens voor meisjes te verstoppen. Dus ik speel Fortnite en Roblox omdat ik geen insta etc mag vanwege mijn depressie... :s Dus ik mag al maanden van mijn moeder niet meer op roblox wat me niet echt meer boeit want ik doe het achter haar rug :bloos: Ik mag geen roblox omdat je er in kan chatten.... :rolleyes: Opeens komt mijn moeder er achter dat ik nog steeds roblox doe en ik doe een excuus dat ik het account deel :facepalm:.Dus ze geeft weer zo een preek..:rolleyes:

Dus ik zeg bij roblox blokkeren ze bijna elk woord dat je zegt bij fortnite word bijna niks geblokkeerd. Nu mag ik niet eens meer zonder mijn real life vrienden een fortnite potje doen. Ik ben 13 dus geen 7 meer. Ze wil mijn accounts verwijderen in fortnite heb ik wel spullen gekocht en meer dan een paar tientjes bij elkaar :herp: Ze wil nu mijn fortnite en roblox account deleten maar we zouden er nog over praten. Roblox ga ik ook niet zomaar wegdoen waar daar had ik intussen wel *cool stuff* :cool::p

Help me straks heb ik niks !!!!!!!!!!!!!
Groetjes ImQueer

deadlock 28-07-2019 07:41

voor zonnodig

deadlock 28-07-2019 07:41

Ik woon deze week aan John Wayne avenue! Leuk hè?

Destruct! 28-07-2019 08:05

Goed dat ze dat doet! Weg met Fortnite en Roblox. Speel Minecraft ofzo. :ertur:

Destruct! 28-07-2019 08:06

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34646193)
Ik woon deze week aan John Wayne avenue! Leuk hè?

Ik woon in Gotham City :eek::eek:

Haller 28-07-2019 08:18

Minecraft

Destruct! 28-07-2019 08:21

Wat zou ik mijn Minecraft Server noemen?

Haller 28-07-2019 08:29

Hete cola uit de magnetron

Destruct! 28-07-2019 08:30

Dat is pas een goede servernaam. Nu een domeintje erop doen en dan heet het dit:

play.hetecolauitdemagnetron.io

Macrador 28-07-2019 10:34

Wat een stream of consciousness gewauwel.

Macrador 28-07-2019 10:35

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34646205)
Wat zou ik mijn Minecraft Server noemen?

Mag ik meespelen? :bloos: Ik heb nostalgie en er is zo veel toegevoegd sinds ik het heb gespeeld.

Destruct! 28-07-2019 10:38

Citaat:

Macrador schreef: (Bericht 34646229)
Mag ik meespelen? :bloos: Ik heb nostalgie en er is zo veel toegevoegd sinds ik het heb gespeeld.

Tuurlijk, ik stuur wel de IP in pm

Destruct! 28-07-2019 10:48

Er is ook voor mij zoveel nieuws. Ik moet ze allemaal exploreren.

VeraIustitia 28-07-2019 11:36

Schrijf in dagboeken, ga lezen, ga muziek luisteren etc...

Jan Marijnissen 28-07-2019 11:56

Jankbal

Destruct! 28-07-2019 12:29

Tijd om te huilen

Haller 28-07-2019 14:45

Mienkruft

Haller 28-07-2019 14:45

Sauerkraut

Destruct! 28-07-2019 20:02

kaas

ImQueer 29-07-2019 08:55

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34646196)
Goed dat ze dat doet! Weg met Fortnite en Roblox. Speel Minecraft ofzo. :ertur:

Mag ook niet 😑

ImQueer 29-07-2019 08:58

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646253)
Schrijf in dagboeken, ga lezen, ga muziek luisteren etc...

Ja muziek kan ik amper omdat ik niet alles mag luisteren, mijn dagboek wil ze bekijken, filmpjes mag ik niet... Zo kan ik uren door gaan ik probeer echt wat te doen maar ze manipuleert mijn leven .

Destruct! 29-07-2019 13:00

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34646379)
Mag ook niet 😑

Er is een cracked versie er van.

VeraIustitia 29-07-2019 16:39

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34646382)
Ja muziek kan ik amper omdat ik niet alles mag luisteren, mijn dagboek wil ze bekijken, filmpjes mag ik niet... Zo kan ik uren door gaan ik probeer echt wat te doen maar ze manipuleert mijn leven .

Ik zie hier niets over lezen staan.

Destruct! 29-07-2019 16:51

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646442)
Ik zie hier niets over lezen staan.

lezen is voor l0s3rzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Haller 29-07-2019 17:27

Ik lees elke dag de Donald Duck

Destruct! 29-07-2019 18:03

Ik kijk elke dag de Donald Duck.

VeraIustitia 29-07-2019 18:39

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34646451)
lezen is voor l0s3rzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Veel lezen is voor mensen met vele existentiële crises. En juristen. En wetenschappers. En medici. Tot in de late uurtjes, totdat ze met hun pen hun koffie roeren en met hun lepel gaan schrijven. :ghe:

Oh wacht ik had net zo goed juristen, wetenschappers en medici kunnen weglaten, aangezien deze bekend staan voor hun vele crises en hun verlangens om gewoon zwembaden te ontdoen van stront van kinderen. :herp:

Destruct! 29-07-2019 18:47

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646496)
Veel lezen is voor mensen met vele existentiële crises. En juristen. En wetenschappers. En medici. Tot in de late uurtjes, totdat ze met hun pen hun koffie roeren en met hun lepel gaan schrijven. :ghe:

Oh wacht ik had net zo goed juristen, wetenschappers en medici kunnen weglaten, aangezien deze bekend staan voor hun vele crises en hun verlangens om gewoon zwembaden te ontdoen van stront van kinderen. :herp:

Veel lezen + Imagination = goed genoeg.
Audio + Beeldscherm = goddelijk.

Fleming 29-07-2019 19:55

Ik was een keer op een feestje en daar waren van die tuinbroeklesbiennes die met elkaar op de vuist gingen. Was leuk.

Not for Sale 29-07-2019 20:02

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34646181)
Ik ben een meisje dat alleen jongens als vrienden heeft om haar gevoelens voor meisjes te verstoppen.

Volgens je avatar ben je een "proud lesbian", dus wat heb je dan te verstoppen?

Destruct! 29-07-2019 20:02

Citaat:

Fleming schreef: (Bericht 34646511)
Ik was een keer op een feestje en daar waren van die tuinbroeklesbiennes die met elkaar op de vuist gingen. Was leuk.

shyaow.

ImQueer 30-07-2019 09:11

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646442)
Ik zie hier niets over lezen staan.

Lezen doe ik inderdaad veel alleen ik mag van mijn moeder niet de hele tijd hetzelfde doen ook al is het lezen -_-

ImQueer 30-07-2019 09:13

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34646520)
Volgens je avatar ben je een "proud lesbian", dus wat heb je dan te verstoppen?

dat mijn vrienden en ouders het niet weten neemt niet af dat ik er niet trots op ben. Alleen weet ik niet of mijn vrienden en mijn ouders daar open voor staan.

ImQueer 30-07-2019 09:17

Voor de mensen die vinden of denken dat ik zeur. Ik snap het , maar vanwege dat ik op mijn nieuwe voorgezet onderwijs school geen huiswerk krijg weet ik echt niet wat ik in die tijd moet doen. Ik zoek gewoon opties. Ik zoek zelf ook , maar na een tijdje word ik van de ruzies een beetje moe. Dus vraag ik tips aan jullie. Als jullie je hier aan irriteren zouden jullie het gewoon kunnen zeggen? Ik vind het prima om mijn tekst aan te passen hoor!
Groetjes ImQueer

Destruct! 30-07-2019 09:25

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34646601)
Voor de mensen die vinden of denken dat ik zeur. Ik snap het , maar vanwege dat ik op mijn nieuwe voorgezet onderwijs school geen huiswerk krijg weet ik echt niet wat ik in die tijd moet doen. Ik zoek gewoon opties. Ik zoek zelf ook , maar na een tijdje word ik van de ruzies een beetje moe. Dus vraag ik tips aan jullie. Als jullie je hier aan irriteren zouden jullie het gewoon kunnen zeggen? Ik vind het prima om mijn tekst aan te passen hoor!
Groetjes ImQueer

Ik krijg ook geen huiswerk in het VO, behalve dat ik voor een toets moet leren. Maar dat is eventjes doorlezen en de begrippen stampen.

Genieten van je zomervakantie. Zoeken naar nieuwe hobby's. Dingen. De top van f(x) = (x + 2)(x - 7) berekenen met behulp van differentiëren.

Jan Marijnissen 30-07-2019 11:05

Je moet je tekst niet aanpassen, maar je gedrag en denkwijze. Komt hopelijk wel goed met de jaren, je bent nog een klein kind, geen probleem (y)

VeraIustitia 30-07-2019 11:21

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34646595)
Lezen doe ik inderdaad veel alleen ik mag van mijn moeder niet de hele tijd hetzelfde doen ook al is het lezen -_-

Waarom mag dit niet dan?

VeraIustitia 30-07-2019 11:23

Overigens snap ik wel de beweegredenen van je moeder betreft social media. Ook betreft games. Wat ik dus niet snap is dat je wel stiekem gaat zitten gamen, maar dat je iets wat gezonder voor je is, namelijk lezen, je ineens zegt nee dat doe ik niet want ik mag niet te lang bezig zijn met iets. Je gaat dus niet stiekem zitten lezen.

Destruct! 30-07-2019 11:33

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646709)
Overigens snap ik wel de beweegredenen van je moeder betreft social media. Ook betreft games. Wat ik dus niet snap is dat je wel stiekem gaat zitten gamen, maar dat je iets wat gezonder voor je is, namelijk lezen, je ineens zegt nee dat doe ik niet want ik mag niet te lang bezig zijn met iets. Je gaat dus niet stiekem zitten lezen.

Stiekem lees ik Dolfje Weerwolfje :bloos:, maar dat mag niet van mijn moeder anders krijg ik nachtmerries dat Dolfje me gaat vermoorden.

Macrador 30-07-2019 11:48

Krijg je ook nachtmerries van Sammy Stokvis?

Destruct! 30-07-2019 12:26

Citaat:

Macrador schreef: (Bericht 34646724)
Krijg je ook nachtmerries van Sammy Stokvis?

Ja... :'(

ImQueer 30-07-2019 17:14

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646709)
Overigens snap ik wel de beweegredenen van je moeder betreft social media. Ook betreft games. Wat ik dus niet snap is dat je wel stiekem gaat zitten gamen, maar dat je iets wat gezonder voor je is, namelijk lezen, je ineens zegt nee dat doe ik niet want ik mag niet te lang bezig zijn met iets. Je gaat dus niet stiekem zitten lezen.

Lezen doe ik alleen stiekem in de nacht als ik niet kan slapen. Ik heb niet veel boeken dus ik ken er al veel. Het deel dat je niet snapt waarom ik stiekem game begrijp ik ook. Dat mijn moeder me weg houd van Social media zoals Instagram snap ik helemaal ik vind dat niet moeilijk. Alleen is het soms een beetje lastig vanwege dat bijna al mijn leeftijdsgenoten het hebben en daar meestal ook over praten. Fortnite mag ik niet vanwege dat mensen tegen mij kunnen praten... Ik wil al heel vaak duidelijk vertellen dat ik ze kan muten maar ja. Mijn moeder wil er over gaan praten en dat zegt ze de hele tijd maar intussen mag ik niks minder dan lezen en zeker in de vakantie is dat niet leuk. Mijn moeder en ik kunnen niet veel leuke dingen doen vanwege dat we niet veel geld hebben en ze last heeft van haar voeten bij het lopen. Dus ik zit vaak thuis en als je een groot deel van de vakantie alleen mag lezen en niet veel boeken hebt of ze al uit je hoofd kent is dat lastig. Ik probeer echt veel dingen maar het helpt niet.

Groetjes ImQueer

Destruct! 30-07-2019 17:19

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34646817)
Lezen doe ik alleen stiekem in de nacht als ik niet kan slapen. Ik heb niet veel boeken dus ik ken er al veel. Het deel dat je niet snapt waarom ik stiekem game begrijp ik ook. Dat mijn moeder me weg houd van Social media zoals Instagram snap ik helemaal ik vind dat niet moeilijk. Alleen is het soms een beetje lastig vanwege dat bijna al mijn leeftijdsgenoten het hebben en daar meestal ook over praten. Fortnite mag ik niet vanwege dat mensen tegen mij kunnen praten... Ik wil al heel vaak duidelijk vertellen dat ik ze kan muten maar ja. Mijn moeder wil er over gaan praten en dat zegt ze de hele tijd maar intussen mag ik niks minder dan lezen en zeker in de vakantie is dat niet leuk. Mijn moeder en ik kunnen niet veel leuke dingen doen vanwege dat we niet veel geld hebben en ze last heeft van haar voeten bij het lopen. Dus ik zit vaak thuis en als je een groot deel van de vakantie alleen mag lezen en niet veel boeken hebt of ze al uit je hoofd kent is dat lastig. Ik probeer echt veel dingen maar het helpt niet.

Groetjes ImQueer

Je kan lid worden van de bieb. Het is gratis. Alleen moet je wel eenmalig voor een pasje betalen, maar dat is niet zo duur.

Anoniempje_05 30-07-2019 18:14

Mis kan je sparen voor een iPad ofzo en dan kan je daar op Roblox doen

Ff voor iedereen:
Ff voor alle lonely mensen in de zomervakantie, laten we een insta gg starten met jongens en meisjes van 13 tot 15 jaar

Drop je insta mensen

Destruct! 30-07-2019 18:16

Citaat:

Anoniempje_05 schreef: (Bericht 34646835)
Mis kan je sparen voor een iPad ofzo en dan kan je daar op Roblox doen

Ff voor iedereen:
Ff voor alle lonely mensen in de zomervakantie, laten we een insta gg starten met jongens en meisjes van 13 tot 15 jaar

Drop je insta mensen

c0nt4ct g3z0cht

VeraIustitia 30-07-2019 19:17

Ja kijk of je lid kan worden van de bieb, dan kun je lekker veel boeken lezen. Ik las op jouw leeftijd heel veel en zat soms in de bieb tot sluitingstijd. Ik las geregeld 1 boek per dag en ik leende zelfs boeken op andermans pasjes.

Nu heb ik niet zoveel tijd om te lezen en ik mis het dan ook echt, of ik lees voor het slapen gaan, maar kan niet meer uren doorgaan zoals vroeger.
Instagram kan je overigens wel heel goed gebruiken als je tactisch de mensen uitzoekt, maar goed, je mag daar niet op, vanwege communicatie met anderen... Dat doe ik idd heel vaak en ik maak ook connecties via instagram. Je kan berichten trouwens ook daar gewoon uitzetten. Jammer dat je dat niet van moeder mag, maar ik denk ook dat je klasgenoten niet hun insta gebruiken zoals ik.

Destruct! 30-07-2019 19:19

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646871)
Ja kijk of je lid kan worden van de bieb, dan kun je lekker veel boeken lezen. Ik las op jouw leeftijd heel veel en zat soms in de bieb tot sluitingstijd. Ik las geregeld 1 boek per dag en ik leende zelfs boeken op andermans pasjes.

Nu heb ik niet zoveel tijd om te lezen en ik mis het dan ook echt, of ik lees voor het slapen gaan, maar kan niet meer uren doorgaan zoals vroeger.
Instagram kan je overigens wel heel goed gebruiken als je tactisch de mensen uitzoekt, maar goed, je mag daar niet op, vanwege communicatie met anderen... Dat doe ik idd heel vaak en ik maak ook connecties via instagram. Je kan berichten trouwens ook daar gewoon uitzetten. Jammer dat je dat niet van moeder mag, maar ik denk ook dat je klasgenoten niet hun insta gebruiken zoals ik.

Ik gebruik ook niet insta. Behalve om vrienden te contacteren.

Ieke 30-07-2019 21:53

Heb je niet iets wat je zou willen leren? Als ik tijd over zou hebben zou ik bijvoorbeeld een serieuze fotocursus doen, of leren 3D ontwerpen, meer patroon tekenen (zit wel op naailes en heb de boeken, maar de lessen heb ik nog nooit bekeken)
Of ik zou meer met planten en tuindingen bezig gaan en dan vooral op het eetbare gedeelte. Moes en kruidengedeelte van de tuin uitbreiden, kijken of ik er zelf dingen mee kan doen.
Er is zoveel wat ik zou willen leren of wat me leuk lijkt om eens uit te proberen. Op internet staan genoeg instructies en filmpjes om zelf een heel eind te komen.

Macrador 30-07-2019 21:55

Is er een reden dat je moeder zo (over)beschermend is?

Destruct! 30-07-2019 23:30

Als je in roblox gaat chatten, dan chat je meestal met 8-jarige ofzo. https://cdn.frankerfacez.com/emoticon/263833/4


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.