Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Fetish! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1696532)

Roodkopje 09-06-2008 11:04

Fetish!
 
Heb jij ooit een bedpartner gehad met een bepaalde fetish? Zo ja, wat voor fetish en zijn er nog interessante dingen gebeurd?

Ik heb namelijk momenteel een bedpartner met een enorme voetfetish. Wel even wennen, maar op zich vind ik het niet storend :bloos:

m!ke 09-06-2008 15:59

Jaaa, Heb ooit een vriendinnetje gehad dat altijd aan mn vingers zoog;)

francisco 10-06-2008 13:25

lijk me wel lekker hoor als iemand je voeten likt ;) en zuigt waarom niet

Hydrodynamikaas 10-06-2008 13:38

Citaat:

Roodkopje schreef: (Bericht 27689094)
Heb jij ooit een bedpartner gehad met een bepaalde fetish? Zo ja, wat voor fetish en zijn er nog interessante dingen gebeurd?

Ik heb namelijk momenteel een bedpartner met een enorme voetfetish. Wel even wennen, maar op zich vind ik het niet storend :bloos:

Heb ik ook eens gehad.. Ik word er niet warm of koud van, maar jah, als de ander er intens gelukkig van wordt, y not.. :P

handschoen 10-06-2008 13:42

Citaat:

francisco schreef: (Bericht 27696729)
lijk me wel lekker hoor als iemand je voeten likt ;) en zuigt waarom niet

Lijkt mij heel vervelend. Ik vind het echt niet fijn als er iemand aan m'n voeten zit.
Maarja, iedereen heeft natuurlijk weer andere voorkeuren. ;-)

Hydrodynamikaas 10-06-2008 15:52

Ik heb ook eens iemand gehad die per se aan mn oren wilde likken (en dan niet sensueel minikusjes, maar echt heulemaal onderkwijlen..).

Mjah, daar zag ik dan ook weer niet het nut van in :P

m!ke 10-06-2008 15:56

Ik geef mijn vriendin altijd maar tongzoenen in dr nek zeg maar :'). Denk niet dat dit zo abnormaal is:o, maar het wind haar wel op(y)

Kev! 10-06-2008 18:14

Ik had er een die graag zoog op m'n pik, snap niet waar het voor nodig was.
Zou willen dat ze mij eens aan me teen zouden zuigen, zodat ik klaar kan komen.

handschoen 10-06-2008 18:19

Citaat:

Hydrodynamikaas schreef: (Bericht 27697860)
Ik heb ook eens iemand gehad die per se aan mn oren wilde likken (en dan niet sensueel minikusjes, maar echt heulemaal onderkwijlen..).

Ok, voor de duidelijkheid: mijn vriend kwijlt niet, maar soms gaat hij ook helemaal los op mijn oren!

Dan denk ik soms wel: "goh, zo boeiend is het nou ook weer niet!" :o

Arenda 10-06-2008 18:39

Citaat:

Kev! schreef: (Bericht 27698971)
Ik had er een die graag zoog op m'n pik, snap niet waar het voor nodig was.
Zou willen dat ze mij eens aan me teen zouden zuigen, zodat ik klaar kan komen.

:D

OT: Nee, niet echt.

KiMZz 10-06-2008 18:41

Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

Niet echt een spectaculaire fetish, maar het wordt soms wel erg irritant en vervelend om elke keer heel snel iets aan te trekken voor hij er weer aan zit. Ik vind het zelf namelijk totaal niet speciaal of bijzonder of lekker.

Nona 10-06-2008 23:02

Citaat:

KiMZz schreef: (Bericht 27699160)
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

Niet echt een spectaculaire fetish, maar het wordt soms wel erg irritant en vervelend om elke keer heel snel iets aan te trekken voor hij er weer aan zit. Ik vind het zelf namelijk totaal niet speciaal of bijzonder of lekker.

Damn, die had van mij allang een rechtse gehad. :eek: (n)

Ik heb geen vriendjes met fetishes gehad, ik kan me ook niet zo voorstellen dat ik het leuk zou vinden als een vriendje zich helemaal op iets richtte waar ik het seksuele niet van inzie eigenlijk. Buiten het feit dat mensen van mijn voeten af moeten blijven denk ik ook dat het snel verveelt.

Starsailorr 11-06-2008 07:39

Borstenfetisj en voetenfetisj. Alhoewel, ik durf 't niet echt een fetisj te noemen, maar inderdaad zoals hierbovenstaand. Zodra ik me omkleed wil ie dr even aanzitten, etc. en toe wel vervelend als ik niet hitsig ben dat hij aan mn tepels zit, maarals ik 't niet wil is het gewoon nee, en dan doet ie t ook niet. Verder is het af Ik vind 't eigenlijk wel een ubergroot compliment dat ie zo'n fetisj voor mn borsten heeft. En "vroeger" walgde ie van voeten, maar bij mij vind ie ze sexy :cool:

Kev! 11-06-2008 18:06

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 27701651)
Damn, die had van mij allang een rechtse gehad. :eek: (n)

Ik heb geen vriendjes met fetishes gehad, ik kan me ook niet zo voorstellen dat ik het leuk zou vinden als een vriendje zich helemaal op iets richtte waar ik het seksuele niet van inzie eigenlijk. Buiten het feit dat mensen van mijn voeten af moeten blijven denk ik ook dat het snel verveelt.

Het ergste lijkt mij dat het kietelt. Geef je diegene perongelijk een trap op het smoeltje omdat je gewoon niet tegen kietelen kan en daardoor uitschiet ofzo :p.

Secret Agent 11-06-2008 22:53

Mijn vriendje heeft dat ook met mijn borsten. Niet echt heel vervelend, maar soms wle irritant. Snel even iets aandoen, kan vervelend zijn. Maar hij weet wanneer hij op moet houden. (Y)
Daarnaast issie fan van mijn buik. Niet echt een fetish, maar hij heeft 'iets met vrouwenbuiken', zoals hij dat zelf zegt. Dan lig ik nog te slapen en word ik wakker van kleine kusjes op mijn buik. :D

Cheryl 12-06-2008 05:38

De enigste fetish bij vriendjes die ik heb mogen aanschouwen was sm, gelukkig heb ik tegenwoordig een doodnormaal menneke *O*

Kitten 12-06-2008 09:51

Mijn vriendin vind het wel leuk om de controle van d'r lichaam uit handen te geven. Dat kan op verschillende manieren. Zelf schrijft ze dit overigens toe aan haar eigen luiheid ;)

Nouja, ik snap wel dat de heren vriendjes het fijn vinden aan borsten te zitten. Voor mij zelf is het een fijne manier om haar stevig te knuffelen zonder d'r borsten te pletten of d'r maag te legen (alternatief is mijn voorarmen over haar borstbeen van beneden naar boven kruisen)

lilsaman 12-06-2008 14:36

voetfetish, vies/raar als een vrouw aan de tenen van een man zuigt fso, maar een footjob is wel lekker;p

Kev! 13-06-2008 16:41

Citaat:

lilsaman schreef: (Bericht 27712487)
voetfetish, vies/raar als een vrouw aan de tenen van een man zuigt fso, maar een footjob is wel lekker;p

Ga weg ga weg, dat gaat veel ste onvoorzichtig, doet pijn gek :p.

Hydrodynamikaas 13-06-2008 18:01

Citaat:

KiMZz schreef: (Bericht 27699160)
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

:bloos::bloos:

Maar goed, ik heb geleerd me in te houden (A)

kazje 14-06-2008 15:52

Citaat:

KiMZz schreef: (Bericht 27699160)
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

Niet echt een spectaculaire fetish, maar het wordt soms wel erg irritant en vervelend om elke keer heel snel iets aan te trekken voor hij er weer aan zit. Ik vind het zelf namelijk totaal niet speciaal of bijzonder of lekker.

denk niet dat het een fetish is (fetish is iets wat in eerste instantie niet sexueel is) maar iets wat elke man bijna doet ;) Wel heel irritant, kan er een beetje gehumeurd van raken :bloos:

lilsaman 14-06-2008 16:36

Citaat:

Kev! schreef: (Bericht 27719602)
Ga weg ga weg, dat gaat veel ste onvoorzichtig, doet pijn gek :p.

wat gaat veel te onvoorzichtig, misgien als je een meisje/vrouw ehbt met maat 46 die ook neeg eens grote eeltknobbels heeft ja anders neit togh?;p(y)

Lorelei 14-06-2008 23:36

Citaat:

KiMZz schreef: (Bericht 27699160)
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

haha dat heeft mijn vriend ook.. borsten of kont. En inderdaad tot op het niveau dat het irritant wordt. :D Vooral als ik me sta aan te kleden als ik haast heb of zo.. dan krijg ik een beetje "blijf nou eens van me af" gevoel :o

'I'he Prophet 15-06-2008 13:36

Citaat:

Hydrodynamikaas schreef: (Bericht 27697860)
Ik heb ook eens iemand gehad die per se aan mn oren wilde likken (en dan niet sensueel minikusjes, maar echt heulemaal onderkwijlen..).

Mjah, daar zag ik dan ook weer niet het nut van in :P

Kan je die niet es doorsturen? :o

Biertank 52 15-06-2008 14:10

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 27708726)
Daarnaast ben ik fan van haar buik. Niet echt een fetish, maar ik heb 'iets met vrouwenbuiken', zoals ik dat zelf zeg. Dan ligt ze nog te slapen en wordt ze wakker van kleine kusjes op haar buik. :D

:bloos:

Kingofthemall 15-06-2008 15:09

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 27708726)
...
Daarnaast issie fan van mijn buik. Niet echt een fetish, maar hij heeft 'iets met vrouwenbuiken', zoals hij dat zelf zegt. Dan lig ik nog te slapen en word ik wakker van kleine kusjes op mijn buik. :D

Ik ben ook fan van buiken :o Ze vind t wel goed, alleen snapt ze niet waarom ik altijd aan haar buik wil zitten :D

Hydrodynamikaas 16-06-2008 08:54

Citaat:

'I'he Prophet schreef: (Bericht 27726280)
Kan je die niet es doorsturen? :o

Die woont in Oostenrijk, maar ik heb wel een mailadres voor je :P

Prue Halliwell 18-06-2008 22:43

kent iemand de film "boxing Helena".. zo'n fetish had mijn ex.... :bloos:

edit: probeer dit maar eens te overtreffen!:evil:

Hydrodynamikaas 19-06-2008 09:30

Citaat:

Prue Halliwell schreef: (Bericht 27749159)
kent iemand de film "boxing Helena".. zo'n fetish had mijn ex.... :bloos:

edit: probeer dit maar eens te overtreffen!:evil:

Waaahahahahaha, hoe dan :D

En hij heeft nooit stiekum geprobeerd je benen eraf te zagen terwijl je sliep?

Crimson 19-06-2008 11:36

Re: Fetish!
 
beetje raar om borsten/kont/buik fetish te noemen, bij mijn weten houden alle mannen (behalve homo's) daarvan

yorki 19-06-2008 20:50

Re: Fetish!
 
;) jij weet er wat van:P

Prue Halliwell 19-06-2008 22:35

Citaat:

Hydrodynamikaas schreef: (Bericht 27750069)
Waaahahahahaha, hoe dan :D

En hij heeft nooit stiekum geprobeerd je benen eraf te zagen terwijl je sliep?

Gelukkig niet! *O*

Paranoide 20-06-2008 05:23

Citaat:

Crimson schreef: (Bericht 27750905)
beetje raar om borsten/kont/buik fetish te noemen, bij mijn weten houden alle mannen (behalve homo's) daarvan

Sowieso is een fetisj op zich alleen een fetisj als het voorwerp/ding/iets in kwestie weinig tot niets met seks te maken heeft, maar er toch mee geassocieerd wordt. 'Borstenfetisj' is dus echt zo van :''''') Dat is zoiets als zeggen dat je vriend een seksfetisj heeft en dus graag seks met je heeft.

Micheltje* 21-06-2008 12:08

Re: Fetish!
 
Mjn ex vondt het altijd lekker om aan m,nb oorlel te likken.... Daar houd ik niet zo van mjah;) Kheb wel iets met vrouwen voeten moet ik zeggen, maar kheb totaal niet de behoefte om er iets mee te doen Dus van een Fetisj is niet te spreken

White Trash 21-06-2008 14:38

Citaat:

m!ke schreef: (Bericht 27691178)
Jaaa, Heb ooit een vriendinnetje gehad dat altijd aan mn vingers zoog;)

Toen de munten nog van hout waren, die tijden (L).

Armoed 21-06-2008 22:45

Citaat:

Ik had er een die graag zoog op m'n pik, snap niet waar het voor nodig was.
Zou willen dat ze mij eens aan me teen zouden zuigen, zodat ik klaar kan komen.
Goede post.

En de mensen hier moeten serieus het verschil tussen een mania en een fetish leren want deze topic doorlezen spoort mijn ogen aan tot bloeden.

Benfatto 22-06-2008 10:45

fetish, nee niet echt - apart wel:

een meisje dat keihard in haar tepels wou worden geknepen en gebeten (ja met tanden) en terwijl we al vrij ruig aan het seksen waren schreeuwde ze me toe dat ik nog harder moest bijten, en ik zo hard bijten dat ik bang was dat ik ze eraf beet. Dat was haar manier van klaarkomen...

Crimson 22-06-2008 11:27

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 27756518)
Sowieso is een fetisj op zich alleen een fetisj als het voorwerp/ding/iets in kwestie weinig tot niets met seks te maken heeft, maar er toch mee geassocieerd wordt. 'Borstenfetisj' is dus echt zo van :''''') Dat is zoiets als zeggen dat je vriend een seksfetisj heeft en dus graag seks met je heeft.

Inderdaad.

diveman 22-06-2008 14:13

hmmm is een voorkeur voor latex kleding wel een fetish? zelf het dragen vindt ik leuk maar een dame in latex is nog sexier !!

m!ke 22-06-2008 17:12

Citaat:

diveman schreef: (Bericht 27767314)
hmmm is een voorkeur voor latex kleding wel een fetish? zelf het dragen vindt ik leuk maar een dame in latex is nog sexier !!

Word je graag gedomineerd, of domineer jij?

Dexter_M 22-06-2008 18:29

Citaat:

diveman schreef: (Bericht 27767314)
hmmm is een voorkeur voor latex kleding wel een fetish? zelf het dragen vindt ik leuk maar een dame in latex is nog sexier !!


dat is een fetish ja net zoals hoge hakken, zijn ook zobeetje de 2 grootste fetishen die er zijn.

Dexter_M 22-06-2008 18:30

Citaat:

m!ke schreef: (Bericht 27767953)
Word je graag gedomineerd, of domineer jij?

Heeft niks met dominantie te maken ;)

T_ID 22-06-2008 22:09

Citaat:

m!ke schreef: (Bericht 27767953)
Word je graag gedomineerd, of domineer jij?

Die dingen kunnen best los van elkaar bestaan, zelfs als ze vrij vaak samengaan. Maar goed, dat heeft ook voor een deel te maken dat het nu eenmaal wordt gezien als de kledingstijl die bij het bdsm wereldje hoort. Dan gaat het vanzelf het beeld bepalen.

diveman 23-06-2008 08:48

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 27769739)
Die dingen kunnen best los van elkaar bestaan, zelfs als ze vrij vaak samengaan. Maar goed, dat heeft ook voor een deel te maken dat het nu eenmaal wordt gezien als de kledingstijl die bij het bdsm wereldje hoort. Dan gaat het vanzelf het beeld bepalen.

inderdaad maar het topic ging ook over fetish en domineren of gedomineerd worden!!

Zelfde dat je mensen hebt bij bdsm die een regenpak fetish hebben... betekent dat dan ook dat iedereen die een regenpak draagt aan bdsm doet?

Het wordt pas een fetish als je aan redelijk normale of normale objecten een erotische waarde toekent!!

nog eentje voor de liefhebbers ... luiers....

Mariekje* 23-06-2008 17:22

Vriendje met hoge hakkenfetish en een voorkeur voor vrouwen in zeer korte rokjes. Niets voor mij...

Fosca 24-06-2008 12:13

Ik heb eens een vriendje gehad met een panty fetish. En nog van die hele lelijke ook :s huidskleurige Hema panty's. Het liefst scheurde hij ze dan kapot. Hij deed ze geloof ik zelf ook wel eens aan, maar dat heb ik *gelukkig* nooit gezien.

Mobius 24-06-2008 22:17

Citaat:

HvJ schreef: (Bericht 27773785)
Vriendje met hoge hakkenfetish en een voorkeur voor vrouwen in zeer korte rokjes. Niets voor mij...

Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.

Qimm 24-06-2008 22:55

Citaat:

Fosca schreef: (Bericht 27778381)
Ik heb eens een vriendje gehad met een panty fetish. En nog van die hele lelijke ook :s huidskleurige Hema panty's. Het liefst scheurde hij ze dan kapot. Hij deed ze geloof ik zelf ook wel eens aan, maar dat heb ik *gelukkig* nooit gezien.

Hellep! :eek:


Uh nee, mijn vriendje kickt op de gebruikelijke dingen (inderdaad rokjes en schoenen/laarzen met hakken, bloesjes met enige inkijk), maar echt een fetish heb ik nog niet kunnen ontdekken :D

Freyja 25-06-2008 09:25

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27781893)
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.

Een voorkeur voor korte rokjes lijkt me ook niet echt een fetish, ik bedoel, dat is alleen maar zodat je lekker veel been ziet en misschien nog spannendere dingen.

De Veroorzaker 25-06-2008 10:32

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27781893)
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.

Of zijn homoseksueel, of iets anders :s


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.