![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Hoe schrijf je Josimar in het Grieks eigenlijk?
Ιοςηµαρ zoiets ofzo? |
het enige wat van mij te vinden is op google is een aankondiging van een symposium waar ik een presentatie moest houden. en dat is met en zonder aanhalingstekens.
van mijn papa is wel een heleboel te vinden, maar die is arts en schrijft ook voor tijdschriften enzo... *jaloers* |
Citaat:
en er moet nog zo'n dingie op de i... hoe typ ik hier grieks? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: ik krijg maar 4 resultaten :confused: |
|
@soija : ik zag je pm net pas :o
maar jij hebt fb flientjuhs ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maar tis ook echt gissen voor mij, welke letter te gebruiken ;x |
Citaat:
Ik heb 11.000 resultaten :confused: en een stuk of 6 gaan er dus over mij. Daar word je echt gelukkig van ;) |
Citaat:
|
Elmer Doggen. Persoonlijke gegevens. Geboren: 20-09-85; KNSB-nummer: 7739160; KNSB-rating: 1401; Aantal toernooien: 4
Big Brother! ;) |
Bij mij staat er iets van de Schoolbank en iets van Aerwin, het zeppelinbedrijf waar ik werkte .
|
|
Citaat:
ow, er staat nu trouwens Josemar. dus die etha moet nog een iota worden. (n>i) |
Ik heb trouwens 7 resultaten, en ze gaan allemaal over mij.
|
Ιωσιµαρ
zo dan? :p |
Schaken! gaaf :cool:
|
Waar is pixeldansje heen? Nu heb ik geen entertainer meer :(
|
Citaat:
valsspeler!!! |
Citaat:
|
'ερβερτ-ιαν
vooral voor de eerste 'letter' (') moet je betere kennis v/h grieks hebben :p |
hoi trophus.
|
http://www.metropoint.com/ftp//20060314_Rotterdam.pdf
Haha, die eerste brief op bladzijde 8 was nog van mij. :D |
Citaat:
En dan die andere brief: "ik houd me aanbevolen als zaaddonor". :D |
Citaat:
Er stroomden echt een boel leuke brieven binnen die dagen. :D (y) |
ik heb vandaag trouwens eindelijk mijn collegekaart binnen. wel handig en snel ook, zo in week 3 (n)
|
Citaat:
ik verveel me dood :( nog steeds ziekjes en ik kan de deur niet uit, hele dag thuis zitten is saaahaaaai :( |
mn literfles schipperbitter is nog maar half vol :( heb m eergisteravond gekocht
ook niet zo'n goed teken lijkt me :o |
Citaat:
Impulsieve aankopen de gekste *O* ik heb 2 broeken gekocht (na 70 procent korting nog maar 6, nog wat per stuk) een bh (helaas te groot) en 2 hotpants, nog niet gepast. Een kabel voor m'n mp3, en een casema kabel van 10 meter. en ik heb een kaasbroodje gegeten en thee gedronken bij de hema. |
:o
|
oh kut nu moet ik terug naar de mediamarkt want ik heb een dikkere jack kabel nodig of hoe dat ook heet.
Maar ach het is minder dan 1 minuut fietsen *O* |
Ik ben nog steeds ziek, maar voel me gelukkig al wel beter dan gisteren.
En ik wil een nieuw sd-kaartje voor in m'n camera, want de huidige is vreselijk snel vol. |
*googelt zichzelf*
Hee, ik heb een account op SchoolBank. En op Twitters. Dat wist ik helemaal niet :confused: *gaat verwijderen* |
huh, ik wil inloggen op schoolbank maar mijn email adres staat niet in het bestand :s
|
Citaat:
|
Of iemand heeft onder jouw naam zich geregistreerd.
|
Er staat ook een foto van je Sarah!
|
Zo veel voorkomend is mijn achternaam niet. En de nickname die ik op hyves gebruik, is daar ook gebruikt.
Ik kan m'n eigen profiel niet eens zien, want ik kan niet inloggen, want ik sta niet geregistreerd op mijn email adres |
Onder google.
|
Als ik op mijn naam zoek, vind ik een site van een naamgenote, grappig, want zo veelvoorkomend zijn mijn namen niet :D
|
Citaat:
|
Dat was een beetje vaag van me, want het was een p.s op mijn andere reactie. Ik zag dus een foto van jou op google.
http://www.panacea.nl/commissies/?n=paneel |
Ah, op die manier. Ja, daar wist ik van :y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |