![]() |
Mispak u niet, AOL en intel zullen hun beloften houden uit schrik van voor het gerecht getrokken te worden en miljoenen schadeclaims ten laste gelegd te worden zoals deze van Pepsi Cola tegen Général Electric.
Beste vrienden, neem dit niet als klein bier. Bill Gates is bezig met zijn fortuin te verdelen. Als jullie er niet op ingaan dan zullen jullie er misschien later spijt van hebben. Windows is het grootste programma ooit gebruikt. Microsoft en AOL experimenteren door dit bericht elektronisch te versturen (e-mail bètatest) Als jullie deze e-mail naar jullie vrienden doorsturen, zal Microsoft indien jullie met Microsoft Windows werken) gedurende twee weken alles opvolgen. Voor iedereen die deze e-mail doorstuurt zal Microsoft jullie 245 euro betalen. Voor iedereen die dit bericht doorgestuurd heeft en die mensen sturen hem op hun beurt door, krijgen jullie 243 euro van Microsoft. Voor de derde persoon die dit bericht ontvangt krijgen jullie 241 euro van Microsoft. Binnen twee weken zal Microsoft jullie contacteren voor de bevestiging van jullie adres en zullen ze jullie een cheque opsturen. Van herte, Charles. Bailey General Manager Field Operations 1-800-842-2332 Ext. 1085 of 904/245-1085 of RNX 292-1085 Ik dacht dat het een kettingbrief was, maar twee weken later, na dit bericht doorgestuurd te hebben kreeg ik van Microsoft een bericht om mijn adres op te geven en ontving ik een cheque van 24800 euro. Jullie moeten dit bericht doorsturen voor deze test ten einde is. Als er iemand in staat is van dit te doen als commerciële stunt dan is het wel Bill Gates. Voor hem is dit een commerciële uitgave. Stuur aub naar zoveel mogelijk mensen door. Jullie moeten tenminste 10.000 euro ontvangen. Zoals ik gezegd heb, ik ken de wet en dit is echt. Intel en AOL zijn aan het onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de wereld zouden worden en om zeker te zijn dat het systeem het meest gebruikt op de wereld zijn Intel en AOL aan het experimenteren ze met deze test. |
Hij is er weer niet.
Oh nee, ik zou erover ophouden. |
Geef eens een hint dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uice ging net weg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een beetje flieft, hihi :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
They saved Lisa's brain!
|
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, na de halve inhoud van m'n kast aan te hebben gehad weet ik eindelijk wat ik aan doe vanavond :')
|
Citaat:
|
stefenootje, wie is je forumliefde dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pm es :bloos:
|
ik ga nu naar huis, en dan wil ik een pmmetje van je stefenootje :p
|
Citaat:
|
Wat voor soort microfoon zoek je precies?
|
Nee, iemand weet dat niet.
|
Nu wil ik ook wel een PM:o
|
Citaat:
|
soija batse
|
Citaat:
|
Citaat:
optie 1: USB - kabel +/- 1 meter optie 2: Norale audio input kabel - kabel +/- 1,5 meter Kwaliteit moet goed zijn (d.w.z. telefoonkwaliteit of beter, pref beter) Kabel langer mag altijd Niet zo'n cheap ass 5 euro ding die allemaal piepjes en kraakgeluiden maakt tijdens t praten Functie: vnl. Skype |
Citaat:
Maar ik moet wel ongeveer kunnen laten zien wat ik wil, snap je? :o |
lasagne staat in de oven, ik ben precies op tijd met alles *O*
|
Mijn zuurkool was houdbaar tot 11-04-'07 :( dus nu bak ik aardappels en omelet met champignons
|
Citaat:
|
Iehl m'n darmen gaan tekeer als een gek :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg ik ben misselijk :(
|
Citaat: