![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beterschap!! |
Citaat:
Citaat:
|
Even goed nieuws tussen al deze kots-, gal- en ziektepraat: IK HEB EEN KAMER!!!! De kamer die ik wilde, waar ik zo geweldig opgetogen over was, waar ik zo op hoopte, die kamer is het. Ik ben zo blij...! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Forumhousewarming. ;(
|
waar is je kamer dr. korsakov? :p
|
Ik vind alles best. Ik mag zoveel mensen als er binnen passen laten logeren en ik ga een slaapbank kopen. :D En het is lekker maar 2,5 km fietsen/lopen naar het EMC. Ik heb zo'n zin om met klussen te beginnen. :)
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
Ik heb een mcirofoon en heb nu lol met skype en geluidsclipje op MSN :$ hihi
|
Citaat:
|
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? NEE! Het is...
PYJAMAN!!!! http://img.photobucket.com/albums/v3.../pyjaman-2.jpg 's Nachts gewoon een man in een foute pyjama, maar overdag ontpopt hij zich tot superheld die middagdutjes verijdelt! |
:D:(
|
:o
|
Citaat:
Oeh en ik had net huiseten en het was heel leuk, we gaan waarschijnlijk een huisfeest geven met Halloween. :cool: En nu ga ik prut pakken en naar vriendje. :bloos: Hihi. |
Citaat:
oew!! topic idee trouwens, wat hebben jullie fucking veel gepost hier, ik heb nieteens zin om het allemaal door te lezen (ben gestopt toen het over ghb ging. kansloze drugsgebruiker ;)) |
*hik*
:( 10 minutes and counting |
Ja echt he. Ik lees ook niet alles meer terug hoor :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow... wat is dan 63x4???
(ja, ik doe dat altijd, want toen ik m nog niet kende werkte het echt supergoed! het enige wat bij mij verder nog werkt is heeeeeeel langzaam en bewust ademhalen. of een soort van expres gaan boeren :o) |
Citaat:
:D Maar dat was dus ook de bedoeling ^_^ |
Ik ga pitten :( voel me echt niet lekker
moet beter worden.... |
Citaat:
@ sterrenmeisje: ik ben m kwijt :) |
Sylph permban? <3
|
hoe ben je er nou vanaf gekomen??
hihihi, heel veel mensen snappen het nut niet helemaal van het biecht topic en gaan dingen echt óver andere mensen zitten posten, in plaats van hun eigen dingen met betrekking tot andere forummers :D sylph ban? hij is toch gewoon weg, omdat wij allemaal gemeen deden? of staat er echt verbannen lid bij zn naam? |
Citaat:
|
Citaat:
+ Praten over gebande leden mag niet, ban |
Citaat:
|
Citaat:
|
Im(Waarom Sylph ban?) = ?
|
Citaat:
|
Z'n ietswat te vaak beledigende posts, gok ik zo.
|
Citaat:
stel je voor dat je echt heel lang de hik zou hebben. als in uren, dagen, maanden achter elkaar!? ik zou op een gegeven moment echt gewoon dood willen *record hik opzoekt* |
Citaat:
|
Je moet er gewoon niet aan denken, je ontspannen en dan komt het meestal wel goed met de hik :p Even je adem inhouden werkt ook nog wel.
|
Citaat:
|
wikipedia natuurlijk:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[/einde info over bans] Voor overige vragen zul je toch contact met hem moeten opzoeken. |
Citaat:
|
Nou, in de tijd dat ik offline was ben ik serieus door moeilijke uren gegaan. Een vriend vertelde me allemaal dingen waardoor ik verdrietig was, en teleurgesteld in hem, en toen ging ik drinken, en huilen, enz enz.
En toen ging ik mijn ex bellen en dramatisch doen. En nu krijg ik een mailtje van hem waar ik echt heel ontroerd door ben, en nu zit ik weer te huilen. Wat een drama's, het is hier echt een eenmans-soap. |
2 bans in zeer korte tijd.
My god, wat ben ik blij dat ik zijn banman niet heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |