Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   enquête seksueel misbruik op school (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1828519)

criminoloogje 07-03-2011 13:26

enquête seksueel misbruik op school
 
Als laatstejaarsstudente aan de Universiteit van Gent doe ik in het kader van mijn eindwerk
een onderzoek naar seksueel misbruik op school. Alle gegevens worden anoniem verwerkt. Je moet nergens je naam invullen, dus wij weten ook niet wie je bent. Niemand van je omgeving (leerkrachten, andere leerlingen) krijgt jouw vragenlijst te zien. Zo kan jij in alle eerlijkheid de vragen invullen. Alle enquêtes zullen achteraf persoonlijk door mij worden verwerkt tot resultaten. Je kan de enquête invullen op de volgende internetsite:
www.thesistools.com/web/?id=178027

Alvast bedankt voor je medewerking!
Raets Naomi
Studente criminologie aan de Universiteit Gent

Duckdoggy 07-03-2011 14:11

het zou handig zijn al de link een beetje werkte:bloos:

honkballertje 07-03-2011 16:46

Citaat:

Duckdoggy schreef: (Bericht 31419635)
het zou handig zijn al de link een beetje werkte:bloos:

:D

OT: Jullie kunnen er makkelijk achter komen wie iemand is als je dat perse zou willen weten (ip adres enzo ;)) dus zo super anoniem is zoiets nooit. Verder heb ik eigenlijk geen eens zin om de moeite te nemen als de link het niet eens doet :P

Sabir 07-03-2011 17:19

Ingevuld.

Apate 07-03-2011 19:13

Jongens, zo moeilijk is het toch niet om even te kopieëren en te plakken? :)

Ik had eigenlijk niet door dat je de enquete niet kan invullen als je niet meer op de middelbare school zit.

arPos 07-03-2011 19:14

natuurlijk enorm veel moeite een link naar je adresbalk kopiëren;

www.thesistools.com/web/?id=178027

IMO wordt er veel te veel persoonlijke info gevraagd, ik haak af.

honkballertje 08-03-2011 07:05

Citaat:

arPos schreef: (Bericht 31420515)
IMO wordt er veel te veel persoonlijke info gevraagd, ik haak af.

Ik heb nu ook even gekeken naar alleen al de eerste lijst met vragen, maar ik vind idd ook dat er te veel persoonlijke info gevraagd wordt.
met gemeente, geboorteplaats, afkomst ouders, leerjaar, niveau en wat voor school blijven er nog maar weinig mensen over die hetzelfde invullen (als je afkomst of afkomst ouders anders is dan 'Nederland')

Als jullie willen weten wie ik ben kan je net zo goed direct mijn naam vragen ;)

Takkie89 11-03-2011 01:13

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 31421676)
Ik heb nu ook even gekeken naar alleen al de eerste lijst met vragen, maar ik vind idd ook dat er te veel persoonlijke info gevraagd wordt.
met gemeente, geboorteplaats, afkomst ouders, leerjaar, niveau en wat voor school blijven er nog maar weinig mensen over die hetzelfde invullen (als je afkomst of afkomst ouders anders is dan 'Nederland')

Als jullie willen weten wie ik ben kan je net zo goed direct mijn naam vragen ;)

Dit dus. Het voelt dan niet anoniem meer, dus ik laat hem ook maar zitten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.