Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wat voor mooie, lelijke, interessante of opvallende mensen heb jij vandaag gezien? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1715490)

TopDrop 19-09-2008 21:53

Wat voor mooie, lelijke, interessante of opvallende mensen heb jij vandaag gezien?
 
Vertel het hier als je een, in een welk opzicht dan ook, opvallend persoon hebt gezien en dat graag met de hele wereld wilt delen :) Plaats stiekem gemaakte foto's, uitgebreide beschrijvingen en fictieve achtergrond verhalen omdat je de persoon in kwestie uiteraard niet aan durfde te spreken.

ts begint: Ik zat vanochtend vroeg in de trein van Eindhoven naar Utrecht, en er kwam echt een Dr. Korsakov look-a-like meisje naast me zitten :eek: Ze praatte precies zo en leek heel erg op haar en ik zat echt wtf'end mn krantje te lezen :|

En in de bus zat ik op een achterstevorenstoel, dus ik kon prima naar iedereen kijken. En er zat een meisje heel sipjes naar buiten te kijken.. Aawh :( Ik kreeg allemaal ideeen in mn hoofd over waarom ze zo sip zou kijken. Maar misschien was ze gewoon in gedachten verzonken en had ze een beetje tranende oogjes van de droge blazende lucht van de blaasdingies in de bus. Alhoewel dat natuurlijk het saaie verhaal zou zijn.

Fantôme 19-09-2008 23:26

ik zag op tv een siamese tweeling en ik vroeg me af of ze dan allebei moeten eten om in leven te blijven. Het was heel leuk om te zien want ze waren bijzonder goed in teamwork, behoorlijk vrolijk en leuke meiden. maargoed, dat was op tv en telt vast niet. ;)

verder heb ik vandaag voornamelijk mijn collega's, mn vriend en een goede vriendin gezien en het zou een beetje gek zijn als ik die niet durf aan te spreken :p

Barabas 20-09-2008 09:48

Ja, als er een sterft, wat dan?

Bas 20-09-2008 09:57

Gister zag ik een goth, die je waarschijnlijk niet zou zien in het donker, en ze had een vreselijk hoedje op!

Freyja 20-09-2008 09:57

Dan hak je dat hoofd af? :o

Ik heb vandaag alleen nog maar m'n vriendje gezien en die is natuurlijk heel mooi, maar ook raar want hij praat 's ochtends vroeg alleen maar in bromgeluiden. En ik versta ze nog ook :D

Uice 20-09-2008 10:20

Ik zag allemaal studenten die ontgroend werden. Ze stonden met feesthoedjes op met hun neus tegen een muurtje, terwijl een paar corpsballen heel slecht drill sergeants nadeden en dingen schreeuwden als 'wat sta jij daar te lachen?', en ze kregen haarverf uit een spuitbus op en moesten zo'n Latijns kankerlied zingen dat die verenigingen altijd hebben. Ze werden uitgelachen door alle toevallige voorbijgangers.

Kunst 20-09-2008 11:02

Ik hou echt niet van ontrgroeningen! Ik vind dat zoo zielig altijd!!

OT: Ik heb gisteren wel een boeiend iemand gezien.
de vrouw die onder ons woont, verhuurt blijkbaar een kamer. De huurder kwam er vandaag voor het eerst aan, ze is chinees en gaat naar de zelfde uni als ik. Maar spreekt geen Nederlands (logisch) en de verhuurmevrouw heel slecht engels. Het was een raar stel die twee, maar ik heb het chinese meisje beloofd dat ik en keer met haar mee fiets naar de uni, zodat ze de weg weet.
Bijzondere mensen

N00dles 20-09-2008 14:16

Waarom kiezen mensen er überhaupt voor om ontgroend te worden?

Ah well, ik heb nog niemand gezien vandaag want vandaag is kluizenaarsdag. Ik ga zo wel even mijn postpakketje ophalen wat mijn buurmeisje heeft aangenomen. Dat zou dan de enige zijn die ik vandaag zie. Dus onder het kopje 'lelijk'. Maar ook wel 'aardig' omdat ze mijn pakketje heeft bewaard (hopelijk).

Kazet Nagorra 20-09-2008 14:25

Mezelf.

Stefenootje 20-09-2008 14:52

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 28201421)
OMG wat ik net heb meegemaakt :D Door wat er net gebeurd was leek het net een teken van God! :eek:

Ik zat in de zon in het park, en toen liep er een negert voorbij. Ik lachtte vriendelijk naar hem, zoals dat hoort met negers. Even later kwam hij weer voorbij, en toen kwam hij naast me zitten. Ik dacht; omg nu krijgen we het hoor.
Toen ging hij vragen waar ik vandaan kwam, omdat ik zo leek op een meisje uit Noorwegen, door mijn houding en mijn gezicht. Daarna begon hij over hoe mooi ik was, en dat ik leek op Kate Winslet! :D
Hij sprak trouwens best slecht Nederlands. (hij kwam uit Niger zei hij, en hij woonde nu 2 jaar in Nederland) We hebben echt vet lang zitten praten, omdat ik maar niet van hem afkwam. :D Toen wilde hij me meenemen naar een of andere piano-bar, en heb ik me er minutenlang eronderuit proberen te praten.:( En daarna begon hij weer, dat hij het zo raar vond dat hij me nog nooit gezien had hier in Utrecht,omdat ik straal als de zon, met mijn mooie lach. -O-

En hij zei dat ik echt actrice of zoiets kon worden. En toen maakte ik de fout dat ik zei dat ik wel kan zingen, en toen moest ik voor hem zingen. "Dat zou me zo blij maken, weetje."

Nou ja, ik kreeg in ieder geval heel veel levenslessen en complimentjes van hem.

Ohja, en toen stonden we op en liepen we weg, en toen zei hij: oh, je laat iets vallen! Dus ik helemaal kijken. "wat dan?" "Je glimlach!"

Oh my.


Andijvie 20-09-2008 14:57

Citaat:

~~Fantôme~~ schreef: (Bericht 28200102)
ik zag op tv een siamese tweeling en ik vroeg me af of ze dan allebei moeten eten om in leven te blijven. Het was heel leuk om te zien want ze waren bijzonder goed in teamwork, behoorlijk vrolijk en leuke meiden. maargoed, dat was op tv en telt vast niet. ;)

verder heb ik vandaag voornamelijk mijn collega's, mn vriend en een goede vriendin gezien en het zou een beetje gek zijn als ik die niet durf aan te spreken :p

Er was al eens eerder een docu op over die twee meisjes, en als 't ene meisje heel ziek was, dan kon het andere meisje haar medicatie innemen. Dus kennelijk hoefden ze niet allebei te eten ofzo. Maar veel artsen wisten ook niet precies hoe ze nu communiceerden, want ze konden bv. allebei tegelijk schrijven (eentje rechts, eentje links), maar als dan de ene even een tweede hand nodig had, dan ging dat gewoon vanzelf. Heel vreemd en gaaf :Y
Ik vond 't ook tof om te zien dat ze gewoon konden autorijden enzo :Y

capibara 20-09-2008 15:51

Ik zag een freaky zwerver op een bankje. Hij had een Super de Boer poster, welke hij in kleine stukjes aan het scheuren was. Daarna gooide hij de stukjes in de lucht en ging verder met een ander stuk papier. Intrigerend. En hij had een jaren 80 joggingpak aan inclusief felle kleurtjes.

Fantôme 20-09-2008 23:43

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 28201467)
Er was al eens eerder een docu op over die twee meisjes, en als 't ene meisje heel ziek was, dan kon het andere meisje haar medicatie innemen. Dus kennelijk hoefden ze niet allebei te eten ofzo. Maar veel artsen wisten ook niet precies hoe ze nu communiceerden, want ze konden bv. allebei tegelijk schrijven (eentje rechts, eentje links), maar als dan de ene even een tweede hand nodig had, dan ging dat gewoon vanzelf. Heel vreemd en gaaf :Y
Ik vond 't ook tof om te zien dat ze gewoon konden autorijden enzo :Y

ja dat klopt idd ja! want ze konden allebei apart schrijven, maar ze gebruikten elkaars handen om een mailtje te typen of om auto te rijden zodat ze toch twee handen aan het stuur hadden. Misschien kan je wel gewoon heel goed samenwerken als je al je hele leven een lichaam deelt en ken je het deel van de ander bijna net zo goed als dat van jezelf...?

en ik denk niet echt dat er ééntje dood kan gaan toch, omdat ze het lichaam delen en ook een hart delen...

Daboman 20-09-2008 23:47

Ik zat vandaag te dammen tegen een body builder. Nog nooit eerder van de combinatie body builden en dammen gehoord:D

mepsteen 20-09-2008 23:49

in eindhoven, die clown die altijd voor de V&D zit.

Katje 21-09-2008 11:39

Gisteravond in de kroeg zag ik een mevrouw met een lakleren jasje met zebraprint.

Uice 21-09-2008 11:45

Joke Bruijs.

Vlindertje 23-09-2008 07:26

Ik zag vanmorgen mijn vriendje en hij is mooi <333

Secret Agent 23-09-2008 09:28

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 28200460)
Ik heb vandaag alleen nog maar m'n vriendje gezien en die is natuurlijk heel mooi, maar ook raar want hij praat 's ochtends vroeg alleen maar in bromgeluiden. En ik versta ze nog ook :D

:D Dat heeft die van mij ook altijd. Dan word je wakker en hoor je 'hmmmmbrrrrommelrommelrommel' of iets wat daar op lijkt en dan kan ik daar ook nog uithalen dattie geen zin heeft om op te staan. :o

Secret Agent 23-09-2008 09:32

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 28201446)
*Verhaal over negert*

Wat in dat soort situaties helpt, is heel stiekem laten vallen dat je een vriendje hebt. Ook als je er geen hebt. 'Een pianobar? Nee, daar ben ik laatst met mijn vriendje geweest en ik vond er geen hol aan.' Ofzo. Maar negerts die je spontaan aanspreken zijn niet altijd tof. Maar soms wel. :o

Melkfles 23-09-2008 09:55

ik zag 2 bruggo's fietsen vanochtend, en die hadden er de grootste lol in om elkaar de hele tijd te meppen en te duwen enzo zoals bruggo's dat wel vaker doen, en toen haakten hun sturen in elkaar en vielen ze heel lief op de grond om elkaar daarna heel teder uit te schelden voor kkmongool enzo

bruggo's :rolleyes:

Freyja 23-09-2008 10:52

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 28215130)
:D Dat heeft die van mij ook altijd. Dan word je wakker en hoor je 'hmmmmbrrrrommelrommelrommel' of iets wat daar op lijkt en dan kan ik daar ook nog uithalen dattie geen zin heeft om op te staan. :o

:D Die van mij doet meer, dan vraag ik wat ie wil voor ontbijt, en dan zegt ie: "Mmrmood!" "Ja hoeveel?" "Mmwwee."

Heb verder alleen nog mijn huisgenootje gezien en mezelf in de spiegel, maar ik moet zeggen dat ikzelf daar toch wel de interessantste van ben. Vind ik dan, zij waarschijnlijk niet.

Cherry Springs 23-09-2008 13:31

Citaat:

Melkfles schreef: (Bericht 28215217)
... bruggo's ...bruggo's...bruggo's

Wat een stom woord is dat nou weer. Bruggers ftw, basic.

Ik heb altijd een interigerende jongen in mijn lessen Engels zitten, en die zag ik vandaag dus.

Melkfles 23-09-2008 13:32

wat is er stom aan bruggo's?

zegt iedereen hier, en ik dus ook in dit geval :D

Cherry Springs 23-09-2008 13:38

Het klinkt gewoon stom. Als eggo's. Of cheerio's. Alsof het cornflakes zijn.

Barabas 23-09-2008 14:33

Brugjes is het bij mij op school.

Cherry Springs 23-09-2008 14:34

Er loopt regelmatig een enorme sukkel voor mijn huis langs. Met zo'n stom petje, en dan een flink matje, en zo'n gek tasje om zijn nek en zo'n stom loopje dat hij zichzelf zo cool vindt. Ik moet dan altijd mijn lachen inhouden. :o

sterrenmeisje 23-09-2008 14:35

Citaat:

Melkfles schreef: (Bericht 28216783)
wat is er stom aan bruggo's?

zegt iedereen hier, en ik dus ook in dit geval :D

"als iedereen van een brug zou springen..." :p

Hanneke 23-09-2008 14:53

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 28216772)
Wat een stom woord is dat nou weer. Bruggers ftw, basic.

Koters(Y)

Ford Prefect 23-09-2008 17:09

Ik zat vandaag naast het mooiste meisje ter wereld in de trein. We moesten samen lachen om twee kleine kindjes tegenover ons. Ik heb geen woord tegen haar durven zeggen, omdat er in dat soort gevallen bij mij meestal alleen maar 'flwbrr' uitkomt. Maar verder denk ik nog wel dat we gaan trouwen hoor, zij en ik. Mits de ambtenaar van de burgerlijke stand ook 'flwbrr' als antwoord accepteert, ipv 'ja'.

TopDrop 23-09-2008 17:13

Ik heb een forumster gespot :o Dat was wel veruit de interessantste persoon vandaag.

sterrenmeisje 23-09-2008 17:32

Citaat:

Ford Prefect schreef: (Bericht 28218019)
Ik zat vandaag naast het mooiste meisje ter wereld in de trein. We moesten samen lachen om twee kleine kindjes tegenover ons. Ik heb geen woord tegen haar durven zeggen, omdat er in dat soort gevallen bij mij meestal alleen maar 'flwbrr' uitkomt. Maar verder denk ik nog wel dat we gaan trouwen hoor, zij en ik. Mits de ambtenaar van de burgerlijke stand ook 'flwbrr' als antwoord accepteert, ipv 'ja'.

awwww <3

Kunst 23-09-2008 18:21

wat sterrie zegt, dus ahhhw@ford prefect

Chick Rock 24-09-2008 11:01

Citaat:

Ford Prefect schreef: (Bericht 28218019)
Ik zat vandaag naast het mooiste meisje ter wereld in de trein. We moesten samen lachen om twee kleine kindjes tegenover ons. Ik heb geen woord tegen haar durven zeggen, omdat er in dat soort gevallen bij mij meestal alleen maar 'flwbrr' uitkomt. Maar verder denk ik nog wel dat we gaan trouwen hoor, zij en ik. Mits de ambtenaar van de burgerlijke stand ook 'flwbrr' als antwoord accepteert, ipv 'ja'.

Vast wel :y

N00dles 24-09-2008 22:14

Ik zag vanavond op station Hilversum Sander Lantinga van BNN staan kleffen met z'n vriendin. Die vriendin was wel knap, dus die zag ik als eerste, en toen pas zag ik het hoofd van een quasi-nonchalante Sander.

"Die is toch homo?" dacht ik nog, toen ik ze voorbijliep.

Barabas 25-09-2008 08:09

iemand die tegenover me zit is wel knap. :bloos:

Qimm 25-09-2008 08:37

ik had een mannelijke patient met een tepelpiercing :D

Missy 25-09-2008 09:05

Vanochtend een jongen in de supermarkt.
Een donkere jongen, maar wat een mooie jongen was dat. (y)

sterrenmeisje 25-09-2008 09:59

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 28225459)
ik had een mannelijke patient met een tepelpiercing :D

en dat was heel erg lelijk?
opvallend of bijzonder vind ik het iig niet.

Chick Rock 25-09-2008 10:04

Citaat:

Missy schreef: (Bericht 28225507)
Een donkere jongen, maar wat een mooie jongen was dat. (y)

Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?

Qimm 25-09-2008 10:44

Citaat:

sterrenmeisje schreef: (Bericht 28225703)
en dat was heel erg lelijk?
opvallend of bijzonder vind ik het iig niet.

wel als ze 40+ zijn

ja vind ik dan. Ik vind dat niet heel gewoon

sterrenmeisje 25-09-2008 12:22

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 28226020)
wel als ze 40+ zijn

ja vind ik dan. Ik vind dat niet heel gewoon

dus na je 35e moet je al die zooi eruit halen?

Kazet Nagorra 25-09-2008 12:24

Citaat:

sterrenmeisje schreef: (Bericht 28226566)
dus na je 35e moet je al die zooi eruit halen?

Nee, na je nulde.

sterrenmeisje 25-09-2008 12:32

je nulde bestaat niet, piemelhoofd. je zit meteen na je geboorte in je eerste levensjaar.

Uice 25-09-2008 12:39

Je nulde is wat er vooraf ging aan je geboorte.

Lisa 25-09-2008 13:27

Gisteren trouwens Hanna Verboom, maar wel heel veraf.

Lethe 25-09-2008 13:51

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 28225743)
Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?

Ja, dat vroeg ik me ook al af.:D

Missy 25-09-2008 15:48

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 28225743)
Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?

Nee, absoluut niet.

Lethe 25-09-2008 15:52

Een ongelukkige woordkeuze dan dus.:)

TopDrop 25-09-2008 15:59

Nou, als die woordkeuze er zelf tevreden mee is..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.