Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Transfers en Geruchten deel VII (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1174856)

vijf 10-05-2005 13:11

Transfers en Geruchten deel VII
 
Omdat Stom Konijn het niet doet :p

Om nog ff op hem te reageren: Die spelers zijn misschien indd wel wat beter, maar ja Zwaanswijk heeft volgend jaar toch wel wat concurrentie te geduchten hier in Breda, het is niet dat hij zeker van een basisplaats is ( Penders, Kerstens, Kousemaker, Vidmar )

en die spelers zijn ook niet aan te trekken door NAC omdat ze duur zijn en niet transfervrij :)

Stom Konijn 10-05-2005 13:43

Ik ging net weg ;) :p


Ik vergeleek het alleen met andere Europees voetbal kandidaten, vind nog steeds de achterhoede van NAC veel te zwak en daarom kunnen ze waarschijnlijk nog niet meedoen voor UEFA-cup plaatsen imo

Stom Konijn 10-05-2005 13:52

*Arsenal en Ajax schijnen achter de Liberiaanse verdediger Jimmy Dixon van BK Hacken (Zweden?) aan te zitten.

*Feyenoord heeft een nieuwe Egyptische keeper

*Chelsea lijkt Lyon's Essien te gaan halen voor een koopje nam. 14 miljoen pond

*Middlesbrough wil Van der Meyde halen en hebben daar 4 miljoen pond voor over

Gimme more beer 10-05-2005 15:03

Waarom heette het vorige topic eigenlijk "transfers en berichten"?

Die vitesse fans ook :o

Stom Konijn 10-05-2005 15:32

Citaat:

Gimme more beer schreef op 10-05-2005 @ 15:03 :
Waarom heette het vorige topic eigenlijk "transfers en berichten"?

Die vitesse fans ook :o

hehe ja snappen er niet veel van

vreselijke fout 10-05-2005 16:23

Feyenoord keepers:

Aerts, Lodewijks, Babos, gozer uit Egypte tja wat een beleid...

Rob Geus 10-05-2005 16:33

Citaat:

Gimme more beer schreef op 10-05-2005 @ 15:03 :
Waarom heette het vorige topic eigenlijk "transfers en berichten"?

Die vitesse fans ook :o

dat je dat na dik 500 posts al ziet :eek:

ach beetje verandering kan geen kwaad en geruchten heeft bij mij een negatieve associatie

(heb ik me er zo uitgeluld?)

Stom Konijn 10-05-2005 16:41

Citaat:

Gnij-Tek schreef op 10-05-2005 @ 16:33 :
(heb ik me er zo uitgeluld?)
Heb je er zelf een goed gevoel bij?

Stom Konijn 10-05-2005 16:42

Citaat:

vreselijke fout schreef op 10-05-2005 @ 16:23 :
Feyenoord keepers:

Aerts, Lodewijks, Babos, gozer uit Egypte tja wat een beleid...

Hij word bij Excelsior gestald
Ach kijk die lijst met verdedigers, en er zit geen goede bij :p

Rob Geus 10-05-2005 16:42

Citaat:

Stom Konijn schreef op 10-05-2005 @ 16:41 :
Heb je er zelf een goed gevoel bij?
hetzelfde gevoel als ik nu naar de ranglijst kijk en Vitesse boven Twente zie staan :p

Stom Konijn 10-05-2005 16:48

Citaat:

Gnij-Tek schreef op 10-05-2005 @ 16:42 :
hetzelfde gevoel als ik nu naar de ranglijst kijk en Vitesse boven Twente zie staan :p
Ach, het zit er voor beiden niet meer in...

vreselijke fout 10-05-2005 17:27

Citaat:

Stom Konijn schreef op 10-05-2005 @ 16:42 :
Hij word bij Excelsior gestald
Ach kijk die lijst met verdedigers, en er zit geen goede bij :p

Zo hebben Malkowski ook nog en ze hebben al wat keepers bij Excelsior :p

Gimme more beer 10-05-2005 20:41

Citaat:

Gnij-Tek schreef op 10-05-2005 @ 16:33 :
dat je dat na dik 500 posts al ziet :eek:
Ik wilde je topic niet verpesten :o

Citaat:

ach beetje verandering kan geen kwaad en geruchten heeft bij mij een negatieve associatie

(heb ik me er zo uitgeluld?)

Nee :)

Gimme more beer 10-05-2005 20:44

Citaat:

N.E.C. denkt aan Postma als opvolger Gentenaar

N.E.C. is naarstig op zoek naar een opvolger voor Dennis Gentenaar. De voornaamste kandidaten zijn Anderlecht-keeper Tristan Peersman en voormalig De Graafschap-doelman Stefan Postma. Postma staat momenteel onder contract bij Aston Villa, waar hij nauwelijks speelt. Zijn salariseisen zijn vooralsnog te gortig voor N.E.C, laat technisch directeur Leen Looyen weten in de nieuwe Voetbal International.

Naast N.E.C. zijn ook NAC Breda en FC Utrecht geïnteresseerd in de 28-jarige Postma.
Lijkt me prima. Goede leeftijd en een prima keeper. Maar als ze hem niet kunnen betalen, moeten ze het niet doen. Je moet je kruit niet meteen verschieten op een keeper. Die Peersman ken ik niet goed genoeg.

RHCP_NAC 10-05-2005 23:38

Idd, is voor keepers ook een ideale leeftijd aangezien ze ook wat langer mee draaien dan de normale voetballer.

Gimme more beer 10-05-2005 23:44

Citaat:

RHCP_NAC schreef op 10-05-2005 @ 23:38 :
Idd, is voor keepers ook een ideale leeftijd aangezien ze ook wat langer mee draaien dan de normale voetballer.
Mjah, als keeper heb je wat meer ervaring nodig, daarom gaat gomez nog een hele grote worden.

Rob Geus 11-05-2005 00:50

Citaat:

Gimme more beer schreef op 10-05-2005 @ 20:41 :
Ik wilde je topic niet verpesten :o


Nee :)

hahah, die eerste reactie is wel een erg slechte smoes

Gimme more beer 11-05-2005 14:45

Citaat:

Gnij-Tek schreef op 11-05-2005 @ 00:50 :
hahah, die eerste reactie is wel een erg slechte smoes
:o

Mr.Oizo 12-05-2005 19:19

Robin Nelisse naar FC Utrecht.

vijf 13-05-2005 14:45

Alfred Schreuder zit nou bij NAC te praten over komend seizoen, hij heeft de keuze tussen NAC en Rkc..

bron: mag ik niet bekend maken :o ;)

vijf 13-05-2005 14:59

NEC-contract Rutger Worm opengebroken

12/5/2005 20:58

NEC heeft de verbintenis van aanvaller Rutger Worm opengebroken en verlengd. De spits ligt nu tot de zomer van 2007 vast.
Het oude contract van de negentienjarige Worm zou aan het einde van het volgende seizoen aflopen. De Nijmeegse club deed er met het openbreken van de verbintenis nog een seizoen bij op.

Rutger Worm is een kind van de stad Nijmegen en doorliep bij NEC bovendien de jeugdopleiding. Hij werd in de loop van dit seizoen aan de selectie toegevoegd.

Slim van NEC denk ik, die jongen lijkt me een goede jongen met potentie.

Mr.Oizo 14-05-2005 00:23

MVV is in onderhandeling met Bart Deelkens, reservedoelman van Westerlo. Zijn contract loopt daar af en hij mag weg van de club. Lijkt me inderdaad een prima actie als ze deze jongen kunnen kopen nu Wintjens vertrekt.

Gimme more beer 14-05-2005 12:05

Citaat:

vijf schreef op 13-05-2005 @ 14:59 :
NEC-contract Rutger Worm opengebroken

12/5/2005 20:58

NEC heeft de verbintenis van aanvaller Rutger Worm opengebroken en verlengd. De spits ligt nu tot de zomer van 2007 vast.
Het oude contract van de negentienjarige Worm zou aan het einde van het volgende seizoen aflopen. De Nijmeegse club deed er met het openbreken van de verbintenis nog een seizoen bij op.

Rutger Worm is een kind van de stad Nijmegen en doorliep bij NEC bovendien de jeugdopleiding. Hij werd in de loop van dit seizoen aan de selectie toegevoegd.

Slim van NEC denk ik, die jongen lijkt me een goede jongen met potentie.

Mwoah, ik heb hem nog niet echt veel goeds zien doen. Prent, dié had echt potentie, maar heeft 8 maanden op bed moeten liggen. De jeugdopleiding is uitstekend, maar de échte talenten vertrekken veel te snel. Met Leiwa en Gentenaar hebben we gewoon geluk gehad.

Er liep een tijdje terug nog een goeie keeper rond, maar die hebben ze laten gaan :(

Gimme more beer 14-05-2005 12:15

Citaat:

N.E.C. overtuigt Stefan Postma

Aston Villa-keeper Stefan Postma (28) heeft oren naar een overgang naar N.E.C. „Ik heb een prettig gesprek gevoerd met Cees Lok en ben ervan overtuigd geraakt dat ik graag in Nijmegen wil spelen”, zegt de oud-speler van onder meer FC Utrecht en De Graafschap. „N.E.C. heeft me een driejarige aanbieding gedaan, maar het salaris vormt nog een probleem”, aldus Postma. „N.E.C. biedt me éénderde van mijn salaris bij Aston Villa. Ik ben bereid in te leveren, maar niet zoveel.” In Engeland hengelen Southampton en Leicester City nog naar de diensten van de keeper.
Doen! (Y)

one. 14-05-2005 14:51

Citaat:

'Ajax heeft 8 miljoen euro over voor Rosenberg'

Volgens de Zweedse krant Aftonbladet heeft Ajax een bod van 8 miljoen euro uitgebracht op Markus Rosenberg. De Amsterdamse club overtreft daarmee het bod van Arsenal dat gisteren 7,5 miljoen euro bood op de aanvaller.

Ajax heeft al geruime tijd belangstelling voor Rosenberg. Trainer Blind heeft de Zweedse international de afgelopen weken al tweemaal bekeken. De aanvaller was al eerder in beeld bij de Amsterdammers voor de opvolging van Zlatan Ibrahimovic. De technische staf koos in de winterstop echter voor de aankoop van Angelos Charisteas.

In de strijd om Rosenberg heeft Ajax concurrentie te duchten van een groot aantal clubs. Behalve Arsenal hebben ook Anderlecht en Lokomotiv Moskou zeer concrete belangstelling voor de aanvaller. Ook Feyenoord, FC Barcelona en Schalke 04 volgen Rosenberg al geruime tijd.

Gimme more beer 14-05-2005 16:51

Ik heb zelf maar even een artikeltje geschreven om de situatie bij NEC aan jullie voor te leggen en jullie meningen eens te horen.

Multi-miljonair Marcel Boekhoorn heeft verschillende gesprekken gehad met Dennis Gentenaar, zo schrijft necfan.nl. Boekhoorn, eigenaar van Ouwehands Dierenpark Rhenen en hoofdaandeelhouder van Telfort en boven alles groot NEC-fan, wil de vertrekkende keeper van NEC graag bij de club houden en heeft hem een verbeterde aanbieding gedaan. Dennis Gentenaar zelf is vooralsnog niet geïnteresseerd in een dergelijk contract, maar laat wel doorschemeren dat hij voor een bedrag gelijkend aan de Turkse aanbiedingen eventueel toch nog contractverlenging wil aangaan. Op die manier willen Boekhoorn en NEC toch nog proberen de gewenste transfersom te krijgen voor de Nijmeegse topkeeper of uiteindelijk misschien de keeper nog langere tijd hier te houden.

Boekhoorn heeft ook laten doorschemeren niet tevreden te zijn met de huidige gang van zaken bij NEC. Na zijn hulp bij het aankopen van spits Niedzielan en controlerende middenvelder Barreto en het uitvoeren van bepaalde contractverlengingen zoals die van publiekslieveling van der Doelen, is er erg weinig terecht gekomen van het elftal dat het dit jaar had moeten maken.

Voorzitter Hans van Delft en Marcel Boekhoorn, goede vrienden in hun vrije tijd en zaken, hebben het al vaker over troonopvolging gehad, maar Boekhoorn zag daar vooralsnog geen heil in. Toch begint het er nu op te lijken dat hij langzaamaan de briefjes gaat tellen om een bod uit te kunnen brengen op de club en zo NEC kan gaan helpen met het aankopen van enkele nieuwe jongens die het verschil wél kunnen maken.

Ikzelf heb gemengde gevoelens. Van de ene kant zeg ik, Boekhoorn is een man waar NEC in het hart zit, hij kent de jongens persoonlijk, zit al jaren op de tribune en heeft zich een groot zakenman getoond. Hij heeft veel connecties, meer dan van Delft in ieder geval. Maar het is wel weer het kopen van een club. Ja, het Nederlandse voetbal heeft geld nodig, veel geld, om zich te kunnen handhaven op het niveau waar PSV en AZ het afgelopen jaar naartoe hebben gebracht. Maar is het wel verstandig en wenselijk om dat geld te laten komen van burgers met geld te veel?

Is het niet veel wenselijker om dat op een sportieve manier aan te pakken en misschien de clubs op het technische vlak wat te professionaliseren? Sponsors naar de clubvelden te trekken en ze met goed voetbal te overtuigen?

Ik zie NEC graag leuke spelers halen, ik zie NEC graag resultaten boeken, maar het moet wel de volksclub blijven die het altijd is geweest, hoewel daar ook weinig van over lijkt te zijn momenteel. Het heeft wel wat om niet de grootste te zijn, elke overwinning is een feest hier en elke verliespartij is balen, niet meer en niet minder dan dat. Ik hoef de NOS niet die elke zondagavond zegt "goh, wat zou er toch mis zijn met NEC? Ze verliezen nu al twee partijen op rij!" Dat is ook de reden dat ik fan ben van een klein cluppie, een provinciecluppie.

Ik hoor graag jullie meningen.

Stom Konijn 14-05-2005 21:53

Ik vind dat ook helemaal niks, van die zakenmensen die een club overnemen. Al is het in dit geval dan wel een persoon met een hart voor de club (in tegenstelling tot bijv. Glazer bij Man U), dat scheelt wel weer. Toch zou ik dit soort personen liever als geldschieter zien bij transfers en dergelijke (Scheringa, Wessels etc) en niet als eigenaar van de club. Dan gaat er gewoon een stuk van de club verloren en word het een FC Abramovic ipv Chelsea Football Club om maar een voorbeeld te noemen. Ik zou ook niet trots op mijn club zijn als het ineens een grootmacht zou zijn doordat een of andere zakenman er een schip geld in gepompt heeft.

Twente stond nog niet zo lang geleden aan het randje van een faillisement en het is echt een drama om zoiets mee te maken. Maar langzaam maar zeker zijn ze er toch weer bovenop gekomen. Er is een goed plan gemaakt en financieel zit het zelfs boven de verwachte groei. Het geeft straks een heerlijk gevoel als er straks een volle tweede ring op ons Epi Drost stadion zit en de club weer helemaal gezond is geworden op 'eigen krachten'. En dan heb ik er niet zo'n groot probleem mee als we een keer een seizoen tegen degradatie moeten vechten.

Maar nu is er weer een probleem opgedoken, de gemeente Enschede wil weer eens niet meewerken en De Plaag heeft zelfs gedreigd om uit Enschede te vertrekken als het stadion niet uitgebreid mag worden. Dat is natuurlijk belachelijk want FC Twente ís Enschede en om straks Come On Twente Overdinkel te zingen zie ik niet zo zitten. Het is jammer maar het voetbal krijgt steeds meer met externe machten te maken die het voetbal veranderen.

Rob Geus 14-05-2005 22:05

Op dit moment kies ik voor het geld en niet voor een failliete club :o

Stom Konijn 14-05-2005 22:11

Ja maar bij Failietesse werkt dat weer andersom, daar zijn dat soort dingen juist clubhistorie

Gimme more beer 14-05-2005 22:39

NEC heeft ook enkele seizoenen geleden wat kleine financiële probleempjes moeten overwinnen, maar heeft dat op een goede manier opgelost. Het is nu een club die speelt rond het saldo nul, maar er zijn maar weinig clubs in Nederland die zich iets anders kunnen permitteren. Vitesse speelt bijvoorbeeld rond een vuurrood saldo, dat is een risico en dat willen we in Nijmegen niet.

Ik moet eerlijk zijn, als hij Gentenaar kan behouden, mag hij van mij de club kopen. Het zal absoluut geen tweede Chelsea worden, ten eerste is het gewoon een NEC-fan en ten tweede is hij daar ook niet rijk genoeg voor. Het is gewoon een verschrikkelijk intelligent zakenman die al verschillende bedrijven die op het randje stonden heeft opgepakt en ze met vette winst heeft doorverkocht. NEC is niet zomaar een project voor hem, hij kent de supporters en weet wat ze willen en niet willen.

Maar laat hem maar met een plan komen. Telfort is hoofdsponsor volgend jaar en via hem kunnen er wel wat toezeggingen tot topaankopen komen, zeker als hij ook nog eens zo'n groot belang in de club heeft, maar ik wil het wel eerst zien.

Maar nogmaals, als hij Gentenaar kan houden, is hij mijn held!

one. 15-05-2005 13:57

Als de man ook echt een hart voor de club heeft en niet alleen zakelijke belangen heeft in de club zie ik het probleem niet echt.

Denk je dat de Chelsea-fans lopen te miepen over die man die geld in de club heeft gepompt waardoor het geen echte club meer is. Terwijl ze wel de titel halen?

RHCP_NAC 15-05-2005 17:39

Als die vent een NEC fan is zie ik het probleem niet, dit is totaal anders dan een cowboy die de regels niet kent en even een miljard in een club steekt.

Gimme more beer 15-05-2005 20:52

Citaat:

RHCP_NAC schreef op 15-05-2005 @ 17:39 :
Als die vent een NEC fan is zie ik het probleem niet, dit is totaal anders dan een cowboy die de regels niet kent en even een miljard in een club steekt.
Dat is inderdaad het punt jah. Daarnaast is hij ook weer niet zó rijk, maar wel een gevierd zakenman. Maar toch, principieel vind ik het wel moeilijk.

Maar goed, het is nog niet gebeurd.

Mr.Oizo 17-05-2005 22:34

Alstublieft Stom Konijn! ;)

MVV-doelman Danny Wintjens naar FC Twente
De 21-jarige keeper krijgt in Enschede een contract voor een jaar. Wintjens was vorig jaar de vaste doelman van MVV, maar raakte dit jaar op het tweede plan. Trainer Andries Jonker gaf de voorkeur aan Serge van de Ban. Bij Twente wordt Wintjens getraind door oud-international Theo Snelders. Die kende Wintjens nog van zijn periode bij MVV.

Bron: L1, 16-5-2005.

Ik wens Danny veel succes in Tukkerland. Hopelijk vindt-ie het vertrouwen terug dat hij de afgelopen 2 seizoenen bij MVV heeft gemist. Daarvoor keepte Danny een super seizoen. Mooi dat hij deze kans kon pakken, anders was hij denk ik bij de amateurs beland.
MVV zou voor het volgend seizoen bijna rond zijn met een keeper van het Belgische Westerlo. Die neemt dus de plaats van Wintjens in de selectie in.

Stom Konijn 17-05-2005 22:50

Tja, er moest nog een derde keeper bij komen. Maar ik weet niet of die jongen er nou zo goed aan doet om bij Twente te komen. Had zelf eerlijk gezegd liever een ervaren doelman er bij zien komen maar dit zal ook wel ok zijn

Ketjing 17-05-2005 22:51

Naar het schijnt zijn dit de nieuwe shirts voor Vitesse

http://www.vak113.nl/nieuwsfoto/keeper3.jpg
(keepersshirt)
http://www.vak113.nl/nieuwsfoto/uitshirt2.jpg
(uitshirt)
ik ben er tevreden mee, zelfs met roze shirt ik vind het wel geinig :o

Stom Konijn 17-05-2005 22:53

Waar is het geelzwart?!

Ketjing 17-05-2005 22:54

Citaat:

Stom Konijn schreef op 17-05-2005 @ 22:53 :
Waar is het geelzwart?!
thuisshirt zal wel niet veel veranderen, alleen het merk

maar het zijn nog geruchten

Stom Konijn 17-05-2005 22:56

oh dat was het keepersshirt, schrok me de tering :p

Zie Vreven al in het roze lopen :D

Ketjing 17-05-2005 22:57

Citaat:

Stom Konijn schreef op 17-05-2005 @ 22:56 :
oh dat was het keepersshirt, schrok me de tering :p

Zie Vreven al in het roze lopen :D

ach, wapenaar vond het ok :s

Stom Konijn 17-05-2005 23:09

Citaat:

Ketjing schreef op 17-05-2005 @ 22:57 :
ach, wapenaar vond het ok :s
Tja voor een keeper.. als het maar opvalt

Mr.Oizo 17-05-2005 23:34

Citaat:

Stom Konijn schreef op 17-05-2005 @ 22:50 :
Tja, er moest nog een derde keeper bij komen. Maar ik weet niet of die jongen er nou zo goed aan doet om bij Twente te komen. Had zelf eerlijk gezegd liever een ervaren doelman er bij zien komen maar dit zal ook wel ok zijn
Hebben jullie behalve Pasveer dan niemand in de eigen jeugd rondlopen dan? :o

Citaat:

Ketjing schreef op 17-05-2005 @ 22:57 :
ach, wapenaar vond het ok :s
Is Wapenaar gay dan? :D;)

Gimme more beer 18-05-2005 11:00

Haha, fietstas ontdekt z'n ware aard :D

Stom Konijn 18-05-2005 14:39

Citaat:

Mr.Oizo schreef op 17-05-2005 @ 23:34 :
Hebben jullie behalve Pasveer dan niemand in de eigen jeugd rondlopen dan? :o



Is Wapenaar gay dan? :D;)

Blijkbaar, anders snap ik deze transfer ook niet helemaal

vijf 18-05-2005 19:26

Wapernaar zag altijd roze olifantjes rondhuppelen als hij weer eens de nodige grammen sos naar binnen had gesnoven, om terug te denken aan die leuke tijd heeft hij aangegeven graag in het roze te keepen komend seizoen :)




;):p

AGH 18-05-2005 19:54

Citaat:

vijf schreef op 18-05-2005 @ 19:26 :
Wapernaar zag altijd roze olifantjes rondhuppelen als hij weer eens de nodige grammen sos naar binnen had gesnoven,;)
Kan iemand ook zo'n shirt voor onze nieuwste aanwinst regelen? Ijzersterk langs de lijn....

AGH 18-05-2005 19:55

Citaat:

Ketjing schreef op 17-05-2005 @ 22:54 :
thuisshirt zal wel niet veel veranderen, alleen het merk

maar het zijn nog geruchten

De FIOD?

Gimme more beer 23-05-2005 00:10

Niedzielan verlengt z'n contract. Mag looijen nu bliefuh?

Brain-Damage 24-05-2005 19:10

Davids heeft aangegeven het wel te zien zitten om naar AZ te gaan, mocht hij er niet uitkomen met zijn huidige club Inter.
Hij zou graag weer onder 'zijn' trainer Louis van Gaal gaan voetballen. Ook een terugkeer naar 020 sluit hij nog niet uit.

Zou natuurlijk heel mooi zijn als AZ hem zou kunnen halen, al ben ik bang dat we niet zo 123 aan zijn salaris eisen kunnen voldoen.

Gimme more beer 24-05-2005 20:44

http://www.fcporto.pt/Imagens/9072.jpg

Die kijkt blij met z'n nieuwe baan...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.