Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   De eerste Nederlandse Drum 'n bass awards! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=322548)

ii 28-12-2002 13:40

De eerste Nederlandse Drum 'n bass awards!
 
a.s zondag in de Melkweg. Ik ben wel van plan erheen te gaan, hoewel ik nauwelijks Nederlandse Drum n bass ken. Heeft er iemand enig idee of het de moeite waard zal zijn?

Iotje 28-12-2002 14:30

dat zal zeker de moeite waard zijn ik zou er ook wel heen willuh gaan! Veel plezier!!! (y) :)

Horror Kitty 28-12-2002 14:35

lijkt me wel gaaf.. maarjah.. a'dam.. *geldgebrek* :s

Droyd 28-12-2002 15:32

Ik vind de populaire dnb waarvan clips worden gemaakt niet goed tot nu toe (roni size, shy fx...)

De artiesten op zich zijn zeker niet slecht, maar ze hebben vaak betere, (iets minder toegangkelijkere) nummers gemaakt.
Ik zie bv nooit een nummer zonder vocals aanslaan bij het grote publiek wat ik over et algemeen de betere tracks vind...(minder melig ;) )

Of ik echter hetzelfde moet denken van die awards betwijfel ik, het zou best goed kunnen zijn ook

konflict 28-12-2002 15:58

't wordt wel koel denk ik... photek komt dus dat zit wel goed
helaas heb ik geld/vervoergebrek

]{ing 28-12-2002 16:59

tja helemaal daar.. :|

Nighttime Bird 28-12-2002 17:13

Als ik kan ga ik. (y)

substantial 29-12-2002 11:44

ik ga erheen :P:P:P
maar komop wie gaan er nou nog meer??

Dr. Aep 30-12-2002 14:24

Het was PHAT!!
Jammer dat ik om 1/4 voor 1 de bus moest pakken...want volgens mij was het nog lang niet afgelopen :S
Maar het was wel heeeeel erg goeeeed

substantial 30-12-2002 17:55

het was echt gruwelijk :D
jammer dat er niet gedanst werd op de dj die voor de awards stond te draaien, want die was ook echt goed

de awards waren heel goed in elkaar gezet, gewoon iedereen zo snel mogelijk afwerken, in 20 minuutjes tijd ofso kon iedereen ff zen awardje ophalen en weer pleite :D en daarna lekker dansen iedereen
zo hoort het he :D

en photek was zo ontzettend goed, heb me suf gedanst tot 4 uur
daarna uurtje op de trein gewacht en lekker gaar thuisgekomen :D

maar volgend jaar zeker weer (y)
ennuh aepie (bekijkt fototopic)
ik dacht dat ik de enige was daar met een hanekam joh :D
heb er verder geen 1 gezien

Droyd 30-12-2002 18:08

Citaat:

substantial schreef:
en photek was zo ontzettend goed
Damn...Ik heb ooit eens een set van em gedownd, en die was super...Ik ben niet zo een aanhanger van fuiven etc, maar ik had erg graag photek bezig gezien...aangezien zijn nummers ook heel goed zijn (y)

Dr. Aep 30-12-2002 18:21

*
Citaat:

substantial schreef:
het was echt gruwelijk :D
jammer dat er niet gedanst werd op de dj die voor de awards stond te draaien, want die was ook echt goed
*Mee eens...maar ja dat heb je als je de eerste bent...*

de awards waren heel goed in elkaar gezet, gewoon iedereen zo snel mogelijk afwerken, in 20 minuutjes tijd ofso kon iedereen ff zen awardje ophalen en weer pleite :D en daarna lekker dansen iedereen
zo hoort het he :D
*juah, ik was al bang dat het een soort TMF awards werden, gelukkig was het (y) *

en photek was zo ontzettend goed, heb me suf gedanst tot 4 uur
daarna uurtje op de trein gewacht en lekker gaar thuisgekomen :D *ik moest helaas om 1/4 voor 1 weg om de bus te pakken naar Haarlem...dat krijg je als je een meisje meeneemt :( :D *

maar volgend jaar zeker weer (y)
ennuh aepie (bekijkt fototopic)
ik dacht dat ik de enige was daar met een hanekam joh :D
heb er verder geen 1 gezien

*kan kloppen...ik heb um er vorige week afgechoren, na exact een half jaar. Ik was die gast met dat stomme Popeye shirt aan*



Tha miss Cazzz 30-12-2002 19:17

mhhhh mensen met hanekammen daar? :eek: nu weet ik waarom ik niet gegaan ben..... :p

nooh maar nice dat het vet was...

konflict 30-12-2002 19:20

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
mhhhh mensen met hanekammen daar? :eek: nu weet ik waarom ik niet gegaan ben..... :p

nooh maar nice dat het vet was...

zit jij ook op dnbforum.nl?

Tha miss Cazzz 30-12-2002 19:24

ehm ja..maar niet meer zo vaak eigenlijk lately....WHY????? :)

konflict 30-12-2002 19:28

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
ehm ja..maar niet meer zo vaak eigenlijk lately....WHY????? :)
omdat ik je nick al 'ns eerder heb gezien op een ander forum, that's why ;)

Tha miss Cazzz 30-12-2002 19:31

awwwwww ok

naja ik zat hier al eerder, ken je naam wel van hier..wie ben je op DnB forum dannnn

jij houd toch van meerdere soorten musica? zoiets kan k me herinneren...boeiend :S hehehe

substantial 30-12-2002 21:51

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
mhhhh mensen met hanekammen daar? :eek: nu weet ik waarom ik niet gegaan ben..... :p

nooh maar nice dat het vet was...

ik haat vooroordelen :mad:

substantial 30-12-2002 21:53

Citaat:

AePiE schreef:
Ik was die gast met dat stomme Popeye shirt aan*
goh kzou et nie weten eigenlijk :D
ikke had blonde kammetje, mischien zegt dat iets?

Tha miss Cazzz 30-12-2002 22:31

Citaat:

substantial schreef:
ik haat vooroordelen :mad:
lieve schat...er staat toch een smilie achter....

Dr. Aep 30-12-2002 22:49

Citaat:

substantial schreef:
goh kzou et nie weten eigenlijk :D
ikke had blonde kammetje, mischien zegt dat iets?


Nou ik zag maar een kam en die was idd blond...zal jij wel zijn geweest :D

ach boeieuh...het was in ieder geval zwaar gaaf

substantial 30-12-2002 23:01

Citaat:

AePiE schreef:
Nou ik zag maar een kam en die was idd blond...zal jij wel zijn geweest :D

ach boeieuh...het was in ieder geval zwaar gaaf

ongetwijfeld :D
ennuh wie was nou die dame achter de tafels
met die roze dreads

substantial 30-12-2002 23:03

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
lieve schat...er staat toch een smilie achter....
gut jah :D
met een tongetje
dat maakt de zin heel anders he :o

GRRR 30-12-2002 23:06

aah shit is het al geweest :D

damn kutpoepshit. naja drum&bass 4ever :]

ii 30-12-2002 23:08

Ik vond het gaaf! Kende het allemaal niet, toen ik binnenkwam meende ik DJ Marky met Shake it te horen maar jas ophangen/ opdrogen duurde te lang dus heb dat deel gemist. Het was echt geweldig, goeie sfeer, een aantal goed dansende mensen (vind ik op dnb parties altijd een belangrijk punt), goeie muziek!

empyrian 31-12-2002 01:54

fuck man, door wat ik zoal op dnbforum lees zou ik bijna gaan janken dat ik het heb gemist =\

konflict 31-12-2002 13:27

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
awwwwww ok

naja ik zat hier al eerder, ken je naam wel van hier..wie ben je op DnB forum dannnn

jij houd toch van meerdere soorten musica? zoiets kan k me herinneren...boeiend :S hehehe

ik post ook niet zo vaak op dnbforum.... beetje bijhouden welke feesten wanneer zijn en af en toe wat nummers posten op producties (mn nick is trouwens decem)

en ja, ik heb een vrij brede muzieksmaak :)

damn... als ik die review lees had ik er ook zeker bij willen zijn :(

konflict 31-12-2002 13:28

nouja, bedenk me opeens dat blackout er aan zit te komen, dat zal veel goedmaken (y)

a new noise 31-12-2002 13:30

Citaat:

konflict schreef:
nouja, bedenk me opeens dat blackout er aan zit te komen, dat zal veel goedmaken (y)
waar en hoeveel enzo is dat

konflict 31-12-2002 13:33

Citaat:

a new noise schreef:
waar en hoeveel enzo is dat
http://www.xs4all.nl/~pietheyb/blackout2.jpg

Tha miss Cazzz 31-12-2002 13:48

oow heet dat blackout..wist k niet...

jaja mn buddie :P edd van C4C weer es zien...naja hangt ervanaf wie van de 4 komen...

ik denk wel dat ik ga, depends on tha cashflow though
wil ook al naar knockout

ik wil meer DnB/Hiphop feesten!dan kan je eht mooi combineren :)

vrolijkevlinder 31-12-2002 14:09

Boehoehoe, waarom is er zo veel te doen in zo weinig tijd. Knetter man, lees mij eens balen. :(

empyrian 31-12-2002 18:35

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
Boehoehoe, waarom is er zo veel te doen in zo weinig tijd. Knetter man, lees mij eens balen. :(
mwoah, qua dnb valt het mee nu hoor :) drum 'n november, DAT was pas een frustrerende maand...zoveel feesten, zo weinig geld. maarja, 28 maart Kemal, Tech Itch en Concord Dawn! WHOOOO-HOOOOOOOO

konflict 31-12-2002 18:37

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
oow heet dat blackout..wist k niet...

jaja mn buddie :P edd van C4C weer es zien...naja hangt ervanaf wie van de 4 komen...

ik denk wel dat ik ga, depends on tha cashflow though
wil ook al naar knockout

ik wil meer DnB/Hiphop feesten!dan kan je eht mooi combineren :)

tot 23.00u mogen ze van mij best hiphop draaien hoor :p

Tha miss Cazzz 06-01-2003 06:59

hahaha ik bedoel hiphop EN een DnB zaal

trouwens ergens in maart is Concord dawn, en kemal in tivoli,,,,,en Tech itch, maar neem aan dat je die al es hebt gezien, hoe vaak die wel niet komt....likes the weed ofzow.

damn ik ben benieuwd hoe Tivoli is, goeie dingen over gehoord..dat het niet zo'n donker hol met nasty mensjes is zoals die zalen meestal zijn!!!!

konflict 06-01-2003 19:00

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:
hahaha ik bedoel hiphop EN een DnB zaal

trouwens ergens in maart is Concord dawn, en kemal in tivoli,,,,,en Tech itch, maar neem aan dat je die al es hebt gezien, hoe vaak die wel niet komt....likes the weed ofzow.

damn ik ben benieuwd hoe Tivoli is, goeie dingen over gehoord..dat het niet zo'n donker hol met nasty mensjes is zoals die zalen meestal zijn!!!!

concord dawn, kemal en tech itch komen op de volgende blackout (tenminste volgens de flyers die ik op redzone had opgepikt)

en tivoli heb ik toevallig pas nog gezien... was verdwaald in utrecht en kwam opeens tivoli tegen, ziet er wel ok uit... maar doornroosje (junglegalaxy) ziet er vanaf de buitenkant ook niet al te netjes uit maar van binnen is dat echt top, dus zoveel wil dat niet zeggen.

Tha miss Cazzz 07-01-2003 05:38

mh doornrooje, is toch juist zo'n donker iets hehe, but never been there...toooo far

ja next blackout, boeiendddd :p
gewoon concord dawnnn

maar ik ben eerst ff happy dat skynet komt!
c4c al es gezien, wordt waarschijnlijk niet super , tenzij er 2 andere gasten komen! vorige x kwam ed en??? hehe zn naam vergeten, maar Edd is meer de producers van de 4. Anyways ze zaten al sinds lunch aan 2 bier op 1 boterham, dus ze zijn wel gezellig in ieder geval! They'll be just a bit drunk to spinnn reallllllyyyyy good, maar de platrn rulennn nog steeds

damn het is te vroeg voor een zinnige reactie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.