Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   [OPGELICHT?] Internetbestelling (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=333900)

Martin 07-01-2003 14:47

[OPGELICHT?] Internetbestelling
 
Een héééle tijd geleden kon je via het internet gratis boxershorts aanvragen van Front International. Je zou alleen verzendkosten moeten betalen, dat leek me geen probleem.

Ik netjes het formulier ingevuld en de boxershorts aangevraagd. Nooit wat ontvangen maar ik heb nu wel ineens een rekening ontvangen, er staat in dat ik nog niet heb betaald en dat ik dit moet doen.

Het telefoonnummer wat erop staat is al weken in gesprek en ik ben niet van plan om te gaan betalen voor een product wat ik niet heb gekregen. Maar aan de andere kant, als ik niet betaal heb ik misschien zo een deurwaarder voor de deur staan.

Wat moet ik nu doen? :(

DaLaI LAma 07-01-2003 14:56

afwachten

als de deurwaarder komt vertel je je verhaal
zal waarschijnijk niks helpen maar dan weet je tenminste dat zo'n iemand komt en geen betere dingen heeft te doen dan geld eisen voor een bexeshort

Martin 07-01-2003 14:57

Hehe, eindelijk heb ik dan verbinding gehad. Ze deden niet moeilijk en de rekeningen werden afgeboekt zodat ik niets meer hoef te betalen.

Case closed. :)

Thomas 07-01-2003 15:13

Goed zo.

oneMen 07-01-2003 15:17

Maar ook geen boxershorts... :(

:p

Snees 07-01-2003 16:30

Die aanbieding heb ik ook gehad. Alleen niet op ingegaan.

Thomas 07-01-2003 17:17

Citaat:

snees schreef:
Die aanbieding heb ik ook gehad. Alleen niet op ingegaan.
Aha.

MissKiss1985 07-01-2003 18:01

wat zeiden ze precies hadden ze ook een verklaring van waarom je die dingen niet gehad hebt?

Henri 07-01-2003 20:36

Eh eh eh. De deurwaarder voor een paar boxers van enkele tientjes. Zo'n vent kost per uur al meer dan 5 van die boxers :p.

Ik zie t al voor me:
U bent meneer Chatfreak?
- Dat klopt.
U hebt uw rekening van €21,- niet voldaan. Ik moet u daarvoor uit huis zetten.

:D:P

LeRatLuciano 07-01-2003 21:54

Citaat:

henri schreef:

Ik zie t al voor me:
U bent meneer Chatfreak?
- Dat klopt.
U hebt uw rekening van €21,- niet voldaan. Ik moet u daarvoor uit huis zetten.

:D:P


bij lage bedragen nemen ze eerder spullen mee uit je huis die aan de waarde voldoen...dus misschien wat boxers van mr chatfreak ;)


Rat

Sithan 17-01-2003 14:11

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
bij lage bedragen nemen ze eerder spullen mee uit je huis die aan de waarde voldoen...dus misschien wat boxers van mr chatfreak ;)


Rat

Nou zo snel nemen ze niks mee hoor...eerst krijg je nog tig aanmaningen en daar kan je daar weer op in gaan...dus wees niet gevreesd mocht je een keer niet betaald hebben, dan heb je nog tijd zat om een brief terug te sturen en het uit te leggen.

Slither 17-01-2003 14:12

Als je bedrijven op 't eerste gezicht niet vertrouwd, ga dan even het kamer van koophandelnummer na.

Olafant 17-01-2003 14:22

Een tijd geleden zijn hier over ook heel veel onderwerpen geweest bij Ook Dat Nog. Misschien even handig om op die site rond te kijken volgende keer. Staat heel veel op en ook een zwarte lijst.
Lang leve de ombudsman!(y)

Slither 17-01-2003 14:28

Citaat:

lafjuh schreef:
Een tijd geleden zijn hier over ook heel veel onderwerpen geweest bij Ook Dat Nog. Misschien even handig om op die site rond te kijken volgende keer. Staat heel veel op en ook een zwarte lijst.
Lang leve de ombudsman!(y)

De Nationale Ombudsman controleert alleen bestuursorganen. Daar heb je bij 'n internetwinkel niet zo veel aan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.