Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Mijn lieve kleine neefje van 4 maanden.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=167161)

S/-\nne 24-07-2002 14:30

Mijn lieve kleine neefje van 4 maanden..
 
Zat zichzelf te rukken :D

Ik deed hem in bad, toen legde ik hem effe op zo'n comode ding.
En toen opeens, Ontdekt meneer z'n piemel:) Begint ie er aan te trekken! Echt gewoon aan te trekken. Dat kleine ding word er ook nog is stijf door! En hij had LOL! Hij lag echt helemaal dubbel en hij bleeeef maar trekken..

Jeeeeeeeez

Anal Avenger 24-07-2002 14:40

so? :rolleyes:

Vinzz 24-07-2002 14:45

hm ik werd al ergens bang voor toen ik die topic zag...

ZHAzha 24-07-2002 15:02

Citaat:

LoveGirl schreef:
Zat zichzelf te rukken :D

Ik deed hem in bad, toen legde ik hem effe op zo'n comode ding.
En toen opeens, Ontdekt meneer z'n piemel:) Begint ie er aan te trekken! Echt gewoon aan te trekken. Dat kleine ding word er ook nog is stijf door! En hij had LOL! Hij lag echt helemaal dubbel en hij bleeeef maar trekken..

Jeeeeeeeez

Doen alle kleine kids :) *heeft op een kinderdagverblijf gewerkt*

Shao 24-07-2002 15:21

Das normaal hoor :o

[^#ComeClose#'} 24-07-2002 15:24

kleine rukker :D

Uneksia 24-07-2002 15:24

volgens mijn mammie gaan de meeste kinderen rond die leeftijd hun lichaam ontdekken en met zichzelf spelen. is allemaal heel normaal enzo.

paultjuhhhh 24-07-2002 15:26

zo ben ik ook begonnen :D :rolleyes: ;)

doe het al 14 jaar :rolleyes: ;) :D :) :o :o :eek:

Desp 24-07-2002 15:40

Hehe, mijn vriend vertelde dat hij dat ook deed toen hij zo oud was. In bad bijvoorbeeld.. Toen heeft zijn moeder hem eens gezegd dat zoiets heeeel slecht is voor kleine jongetjes :D Vond het wel schattig eigenlijk...

Mijn broertje deed dat vroeger ook veel, een keer ging hij naar de wc om te plassen en kwam met zijn broek naar beneden de kamer in rennen:'Kijk eens wat ik kan!!' En maar trekken :o

casey 24-07-2002 16:15

hehe, klinkt grappig :D

Kirk22 24-07-2002 16:20

da's weer es wat anders dan de dildo van mijn 5 maanden oude nichtje...

4 maanden?

DarkCat 24-07-2002 16:25

Citaat:

Desp schreef:
Mijn broertje deed dat vroeger ook veel, een keer ging hij naar de wc om te plassen en kwam met zijn broek naar beneden de kamer in rennen:'Kijk eens wat ik kan!!' En maar trekken :o
*verslikt zich in d'r cola* :D

Cryptic Winterstorm 24-07-2002 16:59

Mooi toch!
Die jongen heeft nu al zijn sexualiteit ontdekt! :D

Maar dit komt wel vaker voor hoor. Kleine jongetjes kunnen ook gewoon uit het nietst een stijve krijgen en gewoon klaarkomen, en dat voelen ze dan ook wel, maar d'r komt (logisch) niks uit.

Maar hij zal toch niet beseffen waarom hij (het misschien) lekker vind als ie aan zijn piemeltje trekt. Tenminste, ik neem aan dat ie wel iets zal voelen.

Maar zo gek vind ik dat niet.

Ik zie ook wel eens kleine meisjes die zowel voor als achter flink liggen te graaien. (En nee ik let daar niet op ofzo, maar je ziet dat soms gewoon.)

Hukkie 24-07-2002 17:59

Citaat:

paultjuhhhh schreef:
zo ben ik ook begonnen :D :rolleyes: ;)

doe het al 14 jaar :rolleyes: ;) :D :) :o :o :eek:

ah..... je hebt de smilies ontdekt...?

*subtiel*=> ;)

tortelduif 24-07-2002 18:41

deed ik ook toen ik zo oud was ... alleen bij mij staat t nog eens op video :D:D:D!!!

jnieuwelaar 24-07-2002 18:43

tsjah stijf zal ie er niet veel van worden.

paultjuhhhh 24-07-2002 18:45

Citaat:

Hukkie schreef:


ah..... je hebt de smilies ontdekt...?

kon geen keuze maken :) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes: :mad: :eek: :confused: (y) (n)

kastdeur 24-07-2002 18:54

Citaat:

Anal Avenger schreef:
so? :rolleyes:

S/-\nne 24-07-2002 19:36

Ach

Niet zo arrogant, medeforummers

Het was gewoon erg lachwekkend om te zien als zo'n klein kindje, zo wat een baby je voor je neus ligt af te trekken en daar ook nog is een groot plezier aan beleefd :)

LM 24-07-2002 19:59

Citaat:

Kirk22 schreef:
da's weer es wat anders dan de dildo van mijn 5 maanden oude nichtje...

4 maanden?

:eek: :D

jnieuwelaar 24-07-2002 20:29

Citaat:

LoveGirl schreef:
Ach

Niet zo arrogant, medeforummers

Het was gewoon erg lachwekkend om te zien als zo'n klein kindje, zo wat een baby je voor je neus ligt af te trekken en daar ook nog is een groot plezier aan beleefd :)

Dat is geen aftrekken, maar voor het eerst dat slurfje aan je lichaam aanraken.

Kirk22 24-07-2002 20:33

Citaat:

LoveMaster schreef:
:eek: :D
je bent de enige denk die de topic verder dan de opening leest :) , das overal hier, let maar op.

S/-\nne 24-07-2002 21:39

Citaat:

jnieuwelaar schreef:


Dat is geen aftrekken, maar voor het eerst dat slurfje aan je lichaam aanraken.

Was je er bij? Nee

me-myself&anne 24-07-2002 21:51

Citaat:

LoveGirl schreef:


Was je er bij? Nee

:D

verbal-violence 24-07-2002 23:35

Citaat:

Alkahol!K schreef:
hm ik werd al ergens bang voor toen ik die topic zag...
lol same here :)

Anal Avenger 25-07-2002 03:47

Citaat:

LoveGirl schreef:
Ach

Niet zo arrogant, medeforummers

hoezo arrogant? ik vind het ten eerste helemaal niet grappig en ten tweede vind ik dit topic niet concreet genoeg voor dit forum. Er zit geen vraag in je topic, ook geen stelling helemaal niks, afgezien van een portie slap gezwets dan.

ChuCky16_:-) 25-07-2002 04:18

anal wat ben jij een achterlijke hyopcriet...

snap je nou niet dat dat meiske zit helemaal de pleuris schrok??
zou ik wel hebbe..

greetz me

S/-\nne 25-07-2002 09:42

Citaat:

Anal Avenger schreef:

hoezo arrogant? ik vind het ten eerste helemaal niet grappig en ten tweede vind ik dit topic niet concreet genoeg voor dit forum. Er zit geen vraag in je topic, ook geen stelling helemaal niks, afgezien van een portie slap gezwets dan.

Goh Sorry ik wist niet dat op het Seksualiteit alleen topic's geopend mochten worden over: "Hoe moet ik pijpen?" "Hoe was je eerste tongzoen?"

S/-\nne 25-07-2002 09:42

Citaat:

ChuCky16_:-) schreef:
anal wat ben jij een achterlijke hyopcriet...

snap je nou niet dat dat meiske zit helemaal de pleuris schrok??
zou ik wel hebbe..

greetz me

Hihi
Go Chucky! Go Chucky! :)

(y)

Rabbi Daniel 25-07-2002 09:55

*valt van stoel* :D:D:D

AtHell 25-07-2002 10:12

achja, vroeg geleerd is oud gedaan.

spacegirl 25-07-2002 10:17

ik vind t ook niet aftrekken hoor, er is niks sexueels bij, ik denk dat t gewoon spelen of frimmelen is geweest

S/-\nne 25-07-2002 10:18

Meid,
Wanneer is het aftrekken?
Alleen als je er geil van bent?
Alleen als je klaarkomt?

Nee
Dat maken andere mensen ervan.
Aftrekken is gewoon letterlijk aan je lul trekken.
En of je daar nou plezier aan beleefd of niet
Aftrekken = Aftrekken

Cryptic Winterstorm 25-07-2002 10:23

LoveGirl has spoken. :cool:

spacegirl 25-07-2002 10:25

volgens mij staat er in t woordenboek toch dit:
(een man) met de hand seksueel bevredigen => afrukken

S/-\nne 25-07-2002 10:31

Citaat:

spacegirl schreef:
volgens mij staat er in t woordenboek toch dit:
(een man) met de hand seksueel bevredigen => afrukken

Oke, Dat komt er uit voort

Maar als jij iemand aan z'n lul ziet trekken
Waar hij niet klaar van komt
Maar waar hij UITERST PLEZIER aan beleefd
Zeg je dan:
"Goh, hij trekt zch niet af, hij loopt maar wat aan z'n piemeltje te frunniken?"

Nee!
Fout!
Hij trekt aan z'n piemel
HIJ TREKT ERAAN! Z'n voorhuid wordt over z'n eikel geschoven. En weer terug! En er weer overheen!
Aftrekken noem je zoiets

Dank u

S/-\nne 25-07-2002 10:38

Laat ik het anders zeggen

Dat kleine slurfje was stijf
STIJF
En hij trekt eraan
Weet jij of hij dat lekker vindt?
Nee
Weet ik of hij dat lekker vindt?
Nee
dat weet niemand
Ja hij zal het wel gaaf gevonden hebben omdat ie zo lachte.

spacegirl 25-07-2002 10:42

als ie uiterst plezier aan beleeft is t toch aftrekken of zie ik t nou verkeerd?
ne ik ben van mening dat kinderen vooral van 0 tot 3 jaar niet weten wat er gebeurd met dat ding.

En trouwens als jij blijft beweren dat t niks is,waarom staat t dan op seksualiteit :confused:

mathfreak 25-07-2002 10:46

Citaat:

LoveGirl schreef:
Laat ik het anders zeggen

Dat kleine slurfje was stijf
STIJF
En hij trekt eraan
Weet jij of hij dat lekker vindt?
Nee
Weet ik of hij dat lekker vindt?
Nee
dat weet niemand
Ja hij zal het wel gaaf gevonden hebben omdat ie zo lachte.

Wat hij deed zou je inderdaad als masturberen op kunnen vatten, alleen zijn kleine kinderen zich nog niet bewust van het sexuele aspect van wat ze doen. Dat is iets wat pas in de puberteit optreedt. Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe zijn moeder gereageerd zou hebben als zij in jouw situatie had verkeerd. Zou ze hem zijn gang hebben laten gaan of niet?

S/-\nne 25-07-2002 10:55

Citaat:

spacegirl schreef:
als ie uiterst plezier aan beleeft is t toch aftrekken of zie ik t nou verkeerd?
ne ik ben van mening dat kinderen vooral van 0 tot 3 jaar niet weten wat er gebeurd met dat ding.

En trouwens als jij blijft beweren dat t niks is,waarom staat t dan op seksualiteit :confused:

Lieverd je spreekt je zelf tegen.
Ik zit jou juist te overtuigen dat het niet zomaar friemelen was. Dat het wel echt aftrekken was en dat ik het daarom grappig vind. Als hij er alleen ff aanzat, Oke dan was het niet zo geinig.

Hij wist ook vast niet wat hij deed maar hij had er wel plezier aan.
Dus ik zie het dus wel als aftrekken.
JIJ bent de gene die zegt dat het geen aftrekken is

S/-\nne 25-07-2002 10:56

Citaat:

mathfreak schreef:

Wat hij deed zou je inderdaad als masturberen op kunnen vatten, alleen zijn kleine kinderen zich nog niet bewust van het sexuele aspect van wat ze doen. Dat is iets wat pas in de puberteit optreedt. Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe zijn moeder gereageerd zou hebben als zij in jouw situatie had verkeerd. Zou ze hem zijn gang hebben laten gaan of niet?

Natuurljk liet ik hem z'n gang gaan.
Hij mag ook wel wat ontdekken
En hij vond het kei grappig
Dus waarom zou ik hem laten stoppen?
Sex is toch niet iets wat..Wat verboden zou moeten zijn?

mathfreak 25-07-2002 12:16

Citaat:

LoveGirl schreef:


Natuurljk liet ik hem z'n gang gaan.
Hij mag ook wel wat ontdekken
En hij vond het kei grappig
Dus waarom zou ik hem laten stoppen?
Sex is toch niet iets wat..Wat verboden zou moeten zijn?

Dat was ook precies waarom ik het aanhaalde. Ik ben het met je eens dat sex niet iets is wat verboden zou moeten zijn, maar er is een tijd geweest dat dat heel anders was. Voor mij was het als kind een afgeschermd gebied. Ik kan me zelfs nog herinneren dat ik een keer in bed lag en dat mijn moeder de slaapkamer binnenkwam en tegen me zei dat ik mijn handen boven de dekens moest houden. Ik begreep dat toen niet, maar nu weet ik dat ze me ervan probeerde te weerhouden om mijn eigen penis te stimuleren. Ik heb als kind dan ook altijd schuldgevoelens gehad over masturberen. Pas toen ik door te masturberen mijn eerste zaadlozing kreeg ben ik het als iets normaals gaan beschouwen.

S/-\nne 25-07-2002 12:24

Citaat:

mathfreak schreef:

Dat was ook precies waarom ik het aanhaalde. Ik ben het met je eens dat sex niet iets is wat verboden zou moeten zijn, maar er is een tijd geweest dat dat heel anders was. Voor mij was het als kind een afgeschermd gebied. Ik kan me zelfs nog herinneren dat ik een keer in bed lag en dat mijn moeder de slaapkamer binnenkwam en tegen me zei dat ik mijn handen boven de dekens moest houden. Ik begreep dat toen niet, maar nu weet ik dat ze me ervan probeerde te weerhouden om mijn eigen penis te stimuleren. Ik heb als kind dan ook altijd schuldgevoelens gehad over masturberen. Pas toen ik door te masturberen mijn eerste zaadlozing kreeg ben ik het als iets normaals gaan beschouwen.

Ja Ik denk zelfs dat veel ouders er nog zo over denken. Dat ze liever inet hebben dat hun eigen kind masturbeert.
Ik vind het iets normaals. Iets wat bij het leven hoort. Maar ik weet dat andere generaties daar anders over (kunnen) denken

Anal Avenger 25-07-2002 14:59

Citaat:

LoveGirl schreef:


Goh Sorry ik wist niet dat op het Seksualiteit alleen topic's geopend mochten worden over: "Hoe moet ik pijpen?" "Hoe was je eerste tongzoen?"

dat beweer ik niet

S/-\nne 25-07-2002 15:37

Citaat:

Anal Avenger schreef:

dat beweer ik niet

Nee maar het staat je blijkbaar niet aan als er een keer iets anders op komt wat toevallig niet zo serieus is.

Dit heeft ook met Sex te maken hoor
Mensen reageren hier toch op, of niet dan?

Anal Avenger 25-07-2002 15:50

Citaat:

LoveGirl schreef:
Dit heeft ook met Sex te maken hoor vind ik

(y)

jnieuwelaar 25-07-2002 16:09

Citaat:

LoveGirl schreef:


Was je er bij? Nee

Aftrekken is het doelbewust trekken aan de lul met als doel het klaarkomen. Nou dat deed ie dus niet.

Heb jij er verstand van? Nee

stella 25-07-2002 16:13

aaaah zo lief!!!
ik heb het nog nooit gezien, maar kan me wel voorstellen dat het echt vet garppig is om te zien:)
ik denk overigens niet dat hij het echt lekker vond ofzo, volgends mij voelen kleine kinderen dat nog niet.
en volgends mij, heb ik ergends gelezen, krijgen kleine kinderen om een hele andere redenen een stijve.
niet omdat ze opgewonden zijn, maar door warmte of gewoon zomaar.
Ik weet niet meer precies.
hoe oud was dat kind dan eigenlijk?

Mel2003 25-07-2002 16:48

duhu, dat ie stijf word lijkt me logisch! :o

AviBoY 25-07-2002 17:41

Laat dat kind toch lekker met z'n pik spelen. Later als hij groot is zal hij dat ook gaan doen. Er is niks mis mee als een baby met z'n eigen pik speelt. OK als hij met iemand anders z'n pik speelt zou ik even ingrijpen.

:)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.