Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dronken is ze anders... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945602)

Unknown2000 08-07-2018 23:45

Dronken is ze anders...
 
De titel zegt het al...
Ik ben vrijdag met haar naar ze stad geweest heel gezellig zegt ze zelf ook ze liep vol zelfvertrouwen door de stad kon ik zien toen ik d’r bij was... Verder gezellige avond gehad bij haar thuis met d’r ouders.
Nu is ze dronken door een feestje en ze reageert heel bot op alles en zegt dat ze dingen niet meende bla bla bla... nu weet ik niet of ik me zelf hier iets van moet aantrekken wat ze nu zegt terwel ze dronken is... kan iemand misschien helpen?

Elin3 09-07-2018 07:35

Bespreek het eens met haar als ze weer nuchter is. Sommige mensen zijn helemaal niet leuk dronken, maar misschien is ze zich daar niet zo van bewust.

Unknown2000 09-07-2018 08:13

Ik heb zojuist ook met d’r even gesproken en ze weet nog wel alles wat ze heeft gezegd die avond... dus ik denk wel dan ze het meent :(

MeisjeLisa 09-07-2018 08:33

Citaat:

Unknown2000 schreef: (Bericht 34493790)
Ik heb zojuist ook met d’r even gesproken en ze weet nog wel alles wat ze heeft gezegd die avond... dus ik denk wel dan ze het meent :(

Dat zou jammer zijn. Niks aan te doen. Jij hebt je best gedaan!

Elin3 09-07-2018 09:19

Citaat:

Unknown2000 schreef: (Bericht 34493790)
Ik heb zojuist ook met d’r even gesproken en ze weet nog wel alles wat ze heeft gezegd die avond... dus ik denk wel dan ze het meent :(

En wat nu? Hoe voel jij je erbij, dat ze die dingen die ze zei bewust gezegd heeft?

Straatmeid_oud 09-07-2018 09:44

Was het gesprek daarna via whatsapp/telefoon of face-to-face?

Unknown2000 09-07-2018 10:04

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34493811)
En wat nu? Hoe voel jij je erbij, dat ze die dingen die ze zei bewust gezegd heeft?

Wel klote... want ik vind t best een leuke meid en het gesprek ging over naar een feest gaan dat ze zei ja als jij ga ga ik wel mee... en nu zegt ze ja neem me niet te serieus...

Unknown2000 09-07-2018 10:04

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34493832)
Was het gesprek daarna via whatsapp/telefoon of face-to-face?

Het gesprek dat ze dronken was was via telefoon

Elin3 09-07-2018 10:46

Even voor mijn beeld, is dit jouw vriendin (als in: jullie hebben een relatie) of gewoon een meisje waar je contact mee hebt?

Wat heeft ze precies gezegd waarvan ze later zei dat ze het niet meende?

Probeer even duidelijk te vertellen wat jullie relatie is en wat er gezegd is, want dat is nu niet meer zo helder.

Unknown2000 09-07-2018 11:12

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34493886)
Even voor mijn beeld, is dit jouw vriendin (als in: jullie hebben een relatie) of gewoon een meisje waar je contact mee hebt?

Wat heeft ze precies gezegd waarvan ze later zei dat ze het niet meende?

Probeer even duidelijk te vertellen wat jullie relatie is en wat er gezegd is, want dat is nu niet meer zo helder.

Het is een meisje waar ik vrij veel contact mee heb. Ze heeft dus gezegd dat ze dingen over afspreken niet meende bijvoorbeeld om een keer mee te gaan naar een feest of iets simpels dat ik op haar verjaardag zou langskomen dat hoeft nu indeens niet meer... en dat speelt een beetje sinds dat we samen naar de stad zijn geweest. Alleen gister toen ze best wel dronken was werdt t wel heeel bot tegen mij.

Tunahan Kuzu 09-07-2018 11:41

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34493886)
Even voor mijn beeld, is dit jouw vriendin (als in: jullie hebben een relatie) of gewoon een meisje waar je contact mee hebt?

Wat heeft ze precies gezegd waarvan ze later zei dat ze het niet meende?

Probeer even duidelijk te vertellen wat jullie relatie is en wat er gezegd is, want dat is nu niet meer zo helder.

Ach joh, anders maak je er toch lekker zelf wat van.

Tunahan Kuzu 09-07-2018 11:45

Citaat:

Unknown2000 schreef: (Bericht 34493913)
Het is een meisje waar ik vrij veel contact mee heb. Ze heeft dus gezegd dat ze dingen over afspreken niet meende bijvoorbeeld om een keer mee te gaan naar een feest of iets simpels dat ik op haar verjaardag zou langskomen dat hoeft nu indeens niet meer... en dat speelt een beetje sinds dat we samen naar de stad zijn geweest. Alleen gister toen ze best wel dronken was werdt t wel heeel bot tegen mij.

Eh, 'werd' schrijf je nimmer met 'dt'.

Dat gezegd hebbende: vergeet die chick. Er zijn genoeg mensen die je niet als een speeltje behandelen, seriously. Als je hier veel tijd en moeite in stopt, geef je alleen maar te kennen dat je een makkelijk slachtoffer bent voor manipulatieve bitches. Alcohol is nimmer een excuus.

Straatmeid_oud 09-07-2018 12:18

Klinkt niet oke. Helemaal niet als ze een slechte dronk heeft. Zou haar laten gaan.

Elin3 09-07-2018 12:22

Misschien is ze toch niet zo leuk als je in eerste instantie dacht. Genoeg andere leuke meiden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.