Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Stiekem piercing zetten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428924)

#lamelodiadelmare# 11-06-2002 20:37

Stiekem piercing zetten
 
Wie zou dat hier gewoon doen, ookal zijn je ouders zo streng!
Wie zou het wel doen, of wie juist niet.....en waarom?

hehe....mijn situatie.....ik ga het denk ik doen....:D

de 11-06-2002 20:40

ik vind het nogal kansloos...

Pink panter 11-06-2002 20:40

hangt er vanaf waar?

*Miss-Teeq 11-06-2002 20:40

ikke zou dat wel doen. ik heb ook vaak genoeg gezegd dat ik nog een 2de oorgaatje zou willen maar dat mocht. ik heb het dus wel gewoon gedaan. alhoewl je een oorgaatje niet met een piercing kan vergelijken zou ik toch gewoon een piercing zetten. m'n ouders zullen van schrik een hartaanval krijgen omdat hun lieve meisie (ahum) :rolleyes: zichzelf heeft verminkt

Boogie 11-06-2002 20:42

ik zou het niet doen. je krijgt verschrikkelijke ruzie met je ouders omdat het vrij lastig is te verbergen :p
ruzie met je ouders is alleen maar negatief voor je

MORTICIA 11-06-2002 20:55

jah navelpiercing zetten zou kunnen ..(zien ze nie gelijk ...kun je wat langer verbergen ..) maar ike vind het persoonlijk nie zoo mooiuh ....
jah ik zou het stiekem doen ..(want ouderzz zijn er tegen )alleen als ik de piercing heel erg graag zou willen hebben ... :p :D

Scarlett 11-06-2002 20:56

Is voor mij nogal moeilijk voor te stellen, omdat mijn ouders me vrij laten in dat soort dingen.. Maar als ze het echt zouden verbieden zou ik het niet doen, om de vrede te bewaren, zeg maar.

rockyj 11-06-2002 20:58

ik mag het dus dan is er ook geen lol meer aan

[DFU]DutchGirllie 11-06-2002 21:24

ik heb mijn navel, wenkbrauw, neus en tong stiekum gezet.

ik heb veel ruzies en probleempjes gehad, maar nou stop ik ermee :)

ik heb geen zin meer in ruzie en ik heb nu genoeg piercings gehad!

maar toen was het meer "uitproberen"...

de ruzie vond ik nooit leuk, maar de piercings wel.;)

dus als ik het niet mocht, deed ik het stiekum..

tjah.. je leeft maar 1 keer..

tis nou weer vrede in huis :D:p

Shock 11-06-2002 21:34

ik heb weken met een oorring rondgelopen voordat m'n ouders het merkten... kweet niet precies hoelang dat geduurt heeft, maar er zat best wel wat tijd tussen

Gothic 11-06-2002 21:41

nee zou ik niet doen

poecilotheria 11-06-2002 22:03

ik heb 2 jaar geleden de dag voor moederdag mijn lippiercing stiekem gezet

wel ff gezeik mee gehad maar ja ik deed hem toch nie uit dus ja wat moeten ze dan nog zeggen ?? mij uit huis trappen zouden ze nooit doen om zoiets

Paige 11-06-2002 22:10

Dat is zielig..
Je ouders zullen best wel een goede reden ervoor hebben dat ze liever niet willen dat jij een piercing neemt..
En hoe wil je stiekem zo'n ding nemen. Je ouders zullen er toch een keer achterkomen en dan??..

Wijze vrouw 12-06-2002 08:43

Ik ken iemand die dit gedaan heeft.

Qamra 12-06-2002 10:14

Ik wil het wel, maar een lippiercing is zo lastig verborgen te houden he :)

#lamelodiadelmare# 12-06-2002 13:44

tjah, je ik ga het ook niet verborgen houden, en ik ga het stiekem laten doen....niet stiekem mee door het leven :p

Somebody Special 12-06-2002 14:01

Mn zus heeft op dr 16e een hele kleine tattoo laten zetten waar mijn ouders pas na 2 jaar achter kwamen! :eek:
Ik mag het zelf weten als ik het wil moet ik het gewoon laten doen, is altijd al zo geweest

Main 12-06-2002 14:07

Als je een navelpiercing neemt, doe je dat om er mooier uit te zien, en ga je korte truitjes dragen. Als je dan thuis bent moet je hem heel de tijd verbergen. Eigenlijk alleen als je ouders er niet bij zijn. kun je hem laten zien

Ik zou het nie doen......

miro 12-06-2002 14:39

Gelukkig mag ik helemaal zelf weten wat ik met mijn lijf doe (niet dat ik n piercing ofzo wil). Ik zou het zeker niet stiekem doen. Das alleen maar achterbaks. Als ik het echt supergraag zou willen en het mocht niet, zou ik dr eerst over proberen te praten. Als het dan nog niet mag zou ik zeggen "ik ga morgen een piercing laten zetten". Ik bedoel, dan doe je het iig niet stiekem.

fruitmand 12-06-2002 14:44

ik zou (wil nog steeds) een tweede oorgaatje nemen, alleen ik ben de lafferig:D

KazzZ 12-06-2002 15:54

hoe kun je nou in hemelsnaam een piercing in je gezicht ofzo stiekem nemen!? :confused: dan moet je wel blinde ouders hebben :rolleyes:

Kvind het best stom als je het tegen de toestemming van je ouders doet.

Milk 12-06-2002 17:04

been there, done that.. nah jah ut was eerder onverwacht dan stiekem... maar ik heb em al niet meer dus :(

Mortischa 12-06-2002 17:17

stiekem gezichtspircing is niet zo moeilijk... :D

Piccola 12-06-2002 19:39

Ikke zou dat nooit doen! Als ze er dan achter komen ben ik echt dood! :eek:

#lamelodiadelmare# 12-06-2002 19:44

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:
hoe kun je nou in hemelsnaam een piercing in je gezicht ofzo stiekem nemen!? :confused: dan moet je wel blinde ouders hebben :rolleyes:

Kvind het best stom als je het tegen de toestemming van je ouders doet.

oke, nog maar een keertje duidelijk. Ik ga hem hem zonder toestemming laten zetten, noem ik stiekem. Natuurlijk kan ik dat ding niet verborgen houden......nogal logisch, was ook niet de bedoeling....
En dat ik niet doe wat mn ouders zeggen komt omdat mijn vader echt alles raar vind.....bereik ik niks mee dus doe ik het zo...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.