Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Wegwijzen & Voorstellen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133)
-   -   ohhai (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1839028)

DerMarlon 25-07-2011 20:02

ohhai
 
Huaioi
Ik ben Marlon a.k.a der FenderBender (geen idee waarom :$) en ik ben 15 jaar oud (ik had jong kunnen zeggen maar dan lijk ik zo'n kansloos jongetje dat grappig wil zijn :/)
Ik woon in Z-holland
Mn hobbies zijn: gitaar/bas spelen,drummen,lezen (vooral engelse literatuur),engeland (dunno, land heeft gewoon iets),grammarnazi zijn, chillen met mn vrienden en gamen.

Muziek:
Speelt een grote rol in mn leven, mss wel de grootste.
Ik ben een echte fan van Guns 'n Roses (niet zo'n persoontje dat alleen sweet child o' mine kent), the red hot chili peppers (voordat ze pop werden :() en jimi hendrix
Uiteraard nog velen anderen, zoals Buckethead (een van de beste gitaristen aller tijden, probeer zeker eens 'padmasana' 'jordan' 'final wars' 'dawn appears' van hem te luisteren) maar ook led zeppelin en soms zelfs coldplay :$
Ik doe hier meteen een beroep op JULLIE:
Als jij weet wat een mineur none (Min9) interval en een quadrupaltone op de chromatische ladder zijn, ben je awesome en heb ik respect voor je :p (als je het googled en DAN hier zet ben je echter lame :( )

School:
Ik zit in de 4e klas Gymnasium en ben een Cultuur en maatschappij whore xd, kom bij mij aan met wiskunde en ik negeer je meteen :p

Verder over mezelf:
Ik heb een enorme hoeveelheid trots, dus ga je op me haten, ik haat 5x harder terug.

Ik denk dat ik het hier wel leuk ga vinden
Ciao
Marlon

Woyt_oud 25-07-2011 20:12

Waar voor Engelse literatuur lees jij dan? Ik zoek ook nog Engelse literatuur/boeken ;)

Ah, je gaat dus naar 4e neem ik aan? Vind je Latijn leuk om te doen?

EDIT: En welkom uiteraard! *O*

DerMarlon 25-07-2011 21:05

Latijn (L) ik wil eerlijk gezegd klassieke talen gaan studeren :$
Ehm, ik vind Henry Fielding (Tom Jones e.d.), Orwell (Animal Farm) en die kerel van Catcher in the rye (hoe heet ie nou ook al weer :s:s) prima leesvoer.
En ja ik ga naar de 4e :)
En bedankt voor het warme welkom :d

Draaideurpoes 26-07-2011 13:58

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31806367)
Huaioi
Ik ben Marlon a.k.a der FenderBender (geen idee waarom :$) en ik ben 15 jaar oud (ik had jong kunnen zeggen maar dan lijk ik zo'n kansloos jongetje dat grappig wil zijn :/)
Ik woon in Z-holland
Mn hobbies zijn: gitaar/bas spelen,drummen,lezen (vooral engelse literatuur),engeland (dunno, land heeft gewoon iets),grammarnazi zijn, chillen met mn vrienden en gamen.

Muziek:
Speelt een grote rol in mn leven, mss wel de grootste.
Ik ben een echte fan van Guns 'n Roses (niet zo'n persoontje dat alleen sweet child o' mine kent), the red hot chili peppers (voordat ze pop werden :() en jimi hendrix
Uiteraard nog velen anderen, zoals Buckethead (een van de beste gitaristen aller tijden, probeer zeker eens 'padmasana' 'jordan' 'final wars' 'dawn appears' van hem te luisteren) maar ook led zeppelin en soms zelfs coldplay :$
Ik doe hier meteen een beroep op JULLIE:
Als jij weet wat een mineur none (Min9) interval en een quadrupaltone op de chromatische ladder zijn, ben je awesome en heb ik respect voor je :p (als je het googled en DAN hier zet ben je echter lame :( )

School:
Ik zit in de 4e klas Gymnasium en ben een Cultuur en maatschappij whore xd, kom bij mij aan met wiskunde en ik negeer je meteen :p

Verder over mezelf:
Ik heb een enorme hoeveelheid trots, dus ga je op me haten, ik haat 5x harder terug.

Ik denk dat ik het hier wel leuk ga vinden
Ciao
Marlon


Citaat:

grammarnazi zijn
:|

welkom (y)

DiegoVelázquez 26-07-2011 15:14

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31806367)
Huaioi

Citaat:

Z-holland
Citaat:

Mn hobbies
Citaat:

engelse
Citaat:

engeland
Citaat:

dunno
Citaat:

grammarnazi
Citaat:

mn vrienden
Citaat:

mn leven
Citaat:

mss
Citaat:

lame
Citaat:

Ik ben een echte fan van Guns 'n Roses (niet zo'n persoontje dat alleen sweet child o' mine kent), the red hot chili peppers (voordat ze pop werden :() en jimi hendrix
Citaat:

Uiteraard nog velen anderen
Citaat:

Gymnasium
Citaat:

op me haten

Citaat:

grammarnazi zijn
:n :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Draaideurpoes 26-07-2011 15:15

Citaat:

DiegoVelázquez schreef: (Bericht 31808640)
:n :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Bedankt, had zelf niet zo'n zin om hem er uitgebreid op te wijzen :o

DiegoVelázquez 26-07-2011 15:21

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31808645)
Bedankt, had zelf niet zo'n zin om hem er uitgebreid op te wijzen :o

En dit is nog niet eens alles. :D

En dat durft zich Grammar Nazi te noemen. :n

Draaideurpoes 26-07-2011 15:24

die Engelse woorden er tussendoor vooral :D

DiegoVelázquez 26-07-2011 15:28

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31808663)
die Engelse woorden er tussendoor vooral :D

Het gebruik van hoofdletters, interpunctie en een juiste zinsvolgorde is ook niet zijn sterkste punt. :facepalm:

Draaideurpoes 26-07-2011 15:35

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31806367)
Huaioi
Ik ben Marlon a.k.a der FenderBender (geen idee waarom :$) en ik ben 15 jaar oud (ik had jong kunnen zeggen maar dan lijk ik zo'n kansloos jongetje dat grappig wil zijn :/)
Ik woon in Zuid-Holland.
Mn hobby's zijn: gitaar/bas spelen,drummen,lezen (vooral Engelse literatuur),Engeland (geenidee, land heeft gewoon iets),grammarnazi zijn, chillen met mn vrienden en gamen.

Muziek:
Speelt een grote rol in mijn leven, misschien wel de grootste.
Ik ben een echte fan van Guns 'n Roses (niet zo'n persoontje dat alleen sweet child o' mine kent), the red hot chili peppers (voordat ze pop werden :() en Jimi Hendrix.
Uiteraard nog velen anderen, zoals Buckethead (een van de beste gitaristen aller tijden, probeer zeker eens 'padmasana' 'jordan' 'final wars' 'dawn appears' van hem te luisteren) maar ook led zeppelin en soms zelfs coldplay :$
Ik doe hier meteen een beroep op JULLIE:
Als jij weet wat een mineur none (Min9) interval en een quadrupaltone op de chromatische ladder zijn, ben je awesome en heb ik respect voor je :p (als je het googled en DAN hier zet ben je echter lame :( )

School:
Ik zit in de 4e klas Gymnasium en ben een Cultuur en maatschappij hoer xd, kom bij mij aan met wiskunde en ik negeer je meteen :p

Verder over mezelf:
Ik heb een enorme hoeveelheid trots, dus als je me haat, haat ik jou 5x erger.

Ik denk dat ik het hier wel leuk ga vinden
Ciao
Marlon


DiegoVelázquez 26-07-2011 15:45

Komt in de buurt, maar dat is ook nog lang niet alles. :D
Er is gewoon geen beginnen aan om dat alles te verbeteren.
Ik ga niet eens een poging doen. :n

Draaideurpoes 26-07-2011 15:46

Citaat:

DiegoVelázquez schreef: (Bericht 31808742)
Komt in de buurt, maar dat is ook nog lang niet alles. :D
Er is gewoon geen beginnen aan om dat alles te verbeteren.
Ik ga niet eens een poging doen. :n

Groot gelijk, ik geef het ook op :o

DerMarlon 26-07-2011 15:57

Grammarnazi was eerlijk gezegd meer bedoelt als het op engels aankomt, en trouwens, wat heeft interpunctie met grammatica te maken?
En voor fucks sake zeg, wat heeft het in hemelsnaam voor nut om m'n te schrijven i.p.v. van mn, dat doe ik op school wel, het heeft totaal geen nut om dat op internet te doen, en ja, ik gebruik aardig wat engelse woorden door mn nederlands heen, maar dat is dan ook omdat ik veel liever engels spreek dan nederlands.
Nee, ik gebruik geen hoofdletters, naar then again, dat doe ik ook wel op school ;)
Oh, die laatste uitspraak had er inderdaad wel wat soepeler uit kunnen komen, maar ja, ik ben te lui omdat te wijzigen.
En trouwens diego: 'dat alles' is ook incorrect dus shh ;)?

Draaideurpoes 26-07-2011 16:00

Ga dan niet zeggen dat je een grammar-nazi bent als je geen zin hebt om op internet alles goed te schrijven want heel overtuigend kom je zo niet over. ;)

DerMarlon 26-07-2011 16:02

Er staat toch grammar-nazi? Geen interpunctie-nazi? En ik tel hier eerlijk gezegd nagenoeg geen grammaticale foute (behalve die laatste zin, die faalde dat geef ik toe)

Draaideurpoes 26-07-2011 16:05

Wat heeft dunno met interpunctie te maken?

DerMarlon 26-07-2011 16:11

Niks, maar zoals ik al zei, ik gebruik graag engelse krachttermen door mn nederlands heen, en ga nou niet zeggen, het is nog steeds grammaticaal incorrect, dat weet ik. En heel engeland en zowat iedereen die uit een native-english land komt trouwens ook, toch gebruiken ze het woord?

Draaideurpoes 26-07-2011 16:14

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808836)
Niks, maar zoals ik al zei, ik gebruik graag engelse krachttermen door mn nederlands heen, en ga nou niet zeggen, het is nog steeds grammaticaal incorrect, dat weet ik. En heel engeland en zowat iedereen die uit een native-english land komt trouwens ook, toch gebruiken ze het woord?

wat hap jij trouwens heerlijk :D

DerMarlon 26-07-2011 16:18

Dankje, ik had duits-imperialistische grootouders, die leren je dit soort dingen xd, en bovendien, ik beeld me gewoon in dat jij een peijnenburg ontbijtkoek ben, daar kan je zo heerlijk naar happen *rawr*
Maar ja, altijd leuk dit soort discussies ^^

Draaideurpoes 26-07-2011 16:20

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808865)
Dankje, ik had duits-imperialistische grootouders, die leren je dit soort dingen xd, en bovendien, ik beeld me gewoon in dat jij een peijnenburg ontbijtkoek ben, daar kan je zo heerlijk naar happen *rawr*
Maar ja, altijd leuk dit soort discussies ^^

Zeker, soms lok ik het ook gewoon uit hoor, heb soms wel zin in een nutteloze discussie :o
maarja ik ben niet zo lekker als Peijnenburg hoor ;)

iniedergeval welkom (y)

DerMarlon 26-07-2011 16:24

Ha!
Ik ben makkelijk uitlokbaar (teveel trots 'n stuff (doe ik het weer, die engelse krachttermen ook altijd hè?)).
Nutteloze discussies zijn super toll, vooral omdat ze bijna altijd in dit soort vriendelijke dingen eindigen xd
En tja, niks is zo lekker als peijnenburg...
En bedankt voor het warme welkom (:

DerMarlon 26-07-2011 16:25

Trouwens, wat een fantastische droge naam heb jij xD

Draaideurpoes 26-07-2011 16:26

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808893)
Ha!
Ik ben makkelijk uitlokbaar (teveel trots 'n stuff (doe ik het weer, die engelse krachttermen ook altijd hè?)).
Nutteloze discussies zijn super toll, vooral omdat ze bijna altijd in dit soort vriendelijke dingen eindigen xd
En tja, niks is zo lekker als peijnenburg...
En bedankt voor het warme welkom (:

ach ik ken dingen die zijn nog lekkerder als Peijnenburg maar daar ga ik niet over praten :o

graag gedaan hoor (y)

DerMarlon 26-07-2011 16:27

Lekkerder ALS peijnenburg? Ahem ahem
Trouwens, je hebt wel echt een fantastisch droge naam xD

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:27

Hehe, ik heb heel wat gemist zie ik. :D

Geef nou maar gewoon toe dat je faalt.

Grammar Nazi omvat het verbeteren van grammatica EN spelling, zoek maar op wat de betekenis is. Zelfs die weet je blijkbaar niet.

Overigens zaten er zowel grammaticale fouten als spelfouten in je geschreven tekst, dus je faalt gewoon gigantisch.

Draaideurpoes 26-07-2011 16:28

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808902)
Lekkerder ALS peijnenburg? Ahem ahem
Trouwens, je hebt wel echt een fantastisch droge naam xD

wat is er droog aan dan?

DerMarlon 26-07-2011 16:30

Prachtig hoe je niet ingaat op mijn indicatie van jouw grammaticale fout :p
Ik weet het niet, draaideurpoes klinkt heel melig

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:30

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808784)
Grammarnazi was eerlijk gezegd meer bedoelt als het op engels aankomt, en trouwens, wat heeft interpunctie met grammatica te maken?
En voor fucks sake zeg, wat heeft het in hemelsnaam voor nut om m'n te schrijven i.p.v. van mn, dat doe ik op school wel, het heeft totaal geen nut om dat op internet te doen, en ja, ik gebruik aardig wat engelse woorden door mn nederlands heen, maar dat is dan ook omdat ik veel liever engels spreek dan nederlands.
Nee, ik gebruik geen hoofdletters, naar then again, dat doe ik ook wel op school ;)
Oh, die laatste uitspraak had er inderdaad wel wat soepeler uit kunnen komen, maar ja, ik ben te lui omdat te wijzigen.
En trouwens diego: 'dat alles' is ook incorrect dus shh ;)?

'mn' is gewoon fout. Noem jezelf dan geen Grammar Nazi.
Ook interpunctie is een belangrijk onderdeel daarvan.
Dus je bent alleen Grammar Nazi op school? Dan mag ik hopen dat je het daar wel correct doet. Maar dat betwijfel ik nu ten zeerste. Om te huilen dit.

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:31

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808911)
Prachtig hoe je niet ingaat op mijn indicatie van jouw grammaticale fout :p
Ik weet het niet, draaideurpoes klinkt heel melig

Noem ik mezelf Grammar Nazi? :facepalm:
Prachtig hoe jij jezelf voor schut zet.

DerMarlon 26-07-2011 16:34

diego, shhh.
Ten eerste: grammar nazi is geen naam, en hoeft dus niet met hoofdletters te beginnen.
Ten tweede: ook interpunctie is daar een belangrijk onderdeel van (en nee, dat is het niet, interpunctie staat los van grammatica)
Nee, dat heb ik niet gezegd, ik zeg alleen dat ik op school op mn interpunctie let.
En ga jij dat maar lekker betwijfelen, ik vind het eerlijk gezegd prachtig hoe serieus je het neemt ;)

Draaideurpoes 26-07-2011 16:37

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808911)
Prachtig hoe je niet ingaat op mijn indicatie van jouw grammaticale fout :p
Ik weet het niet, draaideurpoes klinkt heel melig

ehh okee!

DerMarlon 26-07-2011 16:39

Citaat:

DiegoVelázquez schreef: (Bericht 31808914)
Noem ik mezelf Grammar Nazi? :facepalm:
Prachtig hoe jij jezelf voor schut zet.

Ik had het niet over jou slimmerik

DerMarlon 26-07-2011 16:40

Hoe kom je überhaubt op de naam draaideurpoes, het is namelijk best wel een redelijk briliante naam nu ik erover nadenk.

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:40

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808922)
diego, shhh.
Ten eerste: grammar nazi is geen naam, en hoeft dus niet met hoofdletters te beginnen.
Ten tweede: ook interpunctie is daar een belangrijk onderdeel van (en nee, dat is het niet, interpunctie staat los van grammatica)
Nee, dat heb ik niet gezegd, ik zeg alleen dat ik op school op mn interpunctie let.
En ga jij dat maar lekker betwijfelen, ik vind het eerlijk gezegd prachtig hoe serieus je het neemt ;)

http://www.urbandictionary.com/defin...Grammar%20Nazi

Onbegrijpelijk dat je dit niet zelf kunt opzoeken. Overigens is je interpunctie nog niets vergeleken bij je tekst die vol met grammaticale fouten staat.

Draaideurpoes 26-07-2011 16:43

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808952)
Hoe kom je überhaubt op de naam draaideurpoes, het is namelijk best wel een redelijk briliante naam nu ik erover nadenk.

Het is überhaupt :bloos:

en tsja iemand anders vond het grappig maar de betekenis is wat minder relevant aan hoe ik werkelijk ben :o

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:43

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808952)
Hoe kom je überhaubt op de naam draaideurpoes, het is namelijk best wel een redelijk briliante naam nu ik erover nadenk.

- überhaupt
- briljante

:facepalm:

DerMarlon 26-07-2011 16:45

Mooi ook dat het artikel is geschreven door iemand die grammar met een e schrijft.
En trouwens, ik kijk nooit op urbandictionary ik ga er gewoon van uit dat grammar nazi's alleen over grammatica zeiken aangezien ze grammar nazi heten, en een prettige dag nog (:

DerMarlon 26-07-2011 16:47

überhaupt, my bad, toegegeven.
En ik weiger briljante te gebruiken, oude spelling>nieuwe spelling

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:49

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808973)
Mooi ook dat het artikel is geschreven door iemand die grammar met een e schrijft.
En trouwens, ik kijk nooit op urbandictionary ik ga er gewoon van uit dat grammar nazi's alleen over grammatica zeiken aangezien ze grammar nazi heten, en een prettige dag nog (:

Dat is geen één artikel, maar een verzameling definities. ;)
Het is trouwens 'grammar nazis' en niet nazi's.

kusje :$

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:50

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31808983)
überhaupt, my bad, toegegeven.
En ik weiger briljante te gebruiken, oude spelling>nieuwe spelling

Dat zou ik dan maar wel doen, als je geloofwaardig wilt overkomen. Alleen de nieuwe spelling is correct.

Draaideurpoes 26-07-2011 16:50

maargoed, genoeg gezeik over grammatica,spelling en interpunctie :o

Is er nog geneukt?

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:51

Je moet Draaideurpoes en mij juist dankbaar zijn dat we je zoveel over de Nederlandse en Engelse spelling leren.

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:53

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31808995)
maargoed, genoeg gezeik over grammatica,spelling en interpunctie :o

Eens.
Citaat:

Is er nog geneukt?
Kunnen we regelen, stuur me maar een PM.

DerMarlon 26-07-2011 16:54

Citaat:

DiegoVelázquez schreef: (Bericht 31808990)
Dat is geen één artikel, maar een verzameling definities. ;)
Het is trouwens 'grammar nazis' en niet nazi's.

kusje :$

Praat ik eens een keer nederlands, is het nog niet goed
Geen een artikel?
Je bedoelt: dat is niet een artikel...
Kusje terugg :$
En nee draai, we wilden net beginnen

DerMarlon 26-07-2011 16:56

Diego, gozer, ik lach me dood hier, ik leer hier alleen interpunctie regeltjes van draai, dankje draai :d

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:57

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31809003)
Praat ik eens een keer nederlands, is het nog niet goed
Geen een artikel?
Je bedoelt: dat is niet een artikel...
Kusje terugg :$
En nee draai, we wilden net beginnen

Het is niet correct om Nederlands te integreren in een Engelse term.
En het is 'Nederlands'.

Draaideurpoes 26-07-2011 16:58

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31809009)
Diego, gozer, ik lach me dood hier, ik leer hier alleen interpunctie regeltjes van draai, dankje draai :d

Ik heb niks over interpunctie gezegd?
:confused:

Draaideurpoes 26-07-2011 16:58

Citaat:

DiegoVelázquez schreef: (Bericht 31809000)
Eens.
Kunnen we regelen, stuur me maar een PM.

komt eraan :o

DiegoVelázquez 26-07-2011 16:58

Citaat:

DerMarlon schreef: (Bericht 31809009)
Diego, gozer, ik lach me dood hier, ik leer hier alleen interpunctie regeltjes van draai, dankje draai :d

Toch zou je nu al aardig wat geleerd moeten hebben. Maar ik heb niet eens zin om al jouw grammatica en spelling te gaan verbeteren. Voor de fouten, zie in ieder geval mijn eerste post hier.

DerMarlon 26-07-2011 16:59

Oh gossie, gaan we nu op hoofdletters letten?
En ja, dat is misschien niet correct maar ik lach me ook dood om jouw grammatica hier kerel.
Je zei trouwens dat jij me engels leerde, grapje zeker?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.