Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Seks met je moeder/vader/broer/zus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=357451)

Evito 28-01-2003 12:59

Seks met je moeder/vader/broer/zus
 
Seks met je moeder/vader/broer/zus: Wel eens stiekem over gefantaseerd?

Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?

xXxEvaxXx 28-01-2003 13:14

Fantasie kan geen kwaad....
Al vindt ik dit wel een errug rare fantasie...
moet er zelf niet aan denken... :rolleyes:

Andijvie 28-01-2003 13:18

Nog nooit over nagedacht, voel me ook niet seksueel tot ze aangetrokken dus tjaa..

StefanLovertje 28-01-2003 13:30

:eek: :eek: :eek: hahaha met me pa :S ja tuurlijk joh :confused:

Evito 28-01-2003 13:33

Citaat:

StefanLovertje schreef:
:eek: :eek: :eek: hahaha met me pa :S ja tuurlijk joh :confused:
Probeer er eens aan te denken. Schijnt misschien wel een heel ander licht op de zaak.

enzyme-X 28-01-2003 13:45

met OMA :D

Thomas 28-01-2003 13:56

Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is.

marlies 28-01-2003 14:04

Citaat:

Wawl schreef:
Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is.

Freyja 28-01-2003 14:06

Nee, en JAKKES.

Lindansje 28-01-2003 14:29

Citaat:

Wawl schreef:
Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is.
Waarom is het ziekelijk?

Maurice 28-01-2003 14:35

ik zou het niet doen.

Sikamikanico 28-01-2003 14:42

Citaat:

Morgan schreef:
Nee, en JAKKES.

Bazz 28-01-2003 14:56

nee daar zit ik op te wachten :eek: seks met m'n moeder :\

)Vampje( 28-01-2003 15:00

:eek: Nee bedankt.

Lil_DarkAngel 28-01-2003 15:02

nou nee dank je wel hoor!!

StefanLovertje 28-01-2003 15:10

Citaat:

Evito schreef:
Probeer er eens aan te denken. Schijnt misschien wel een heel ander licht op de zaak.


weetje.. volgens mij ben jij eche en oversexte jonge die laat in de pubertijd is.. je heb altijd van die posts waarvan ik denk (n)

LaY-D NiCoLe 28-01-2003 15:44

tsja wat moet je hier nou over zeggen: nouw neej :P

Big Brother 28-01-2003 18:20

Citaat:

Evito schreef:
Seks met je moeder/vader/broer/zus: Wel eens stiekem over gefantaseerd?

Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?

lol, ja nu heb je ze allemaal gehad, oom tante opa oma papa mama en broer en zus haha
houden jullie thuis enorme orgies en probeer je hier te peilen of het normaal is ofzo? :D:D

maare, als ik soms van die meisjes op straat zie, denk ik weleens van w00t als dat me zus was :o
maar dan zal ik er denk ik toch nooit aan denken, je groeit er je hele leven mee op, je raakt er aan gehecht op een speciale manier, op zon manier dat je daar niet aan denkt/moet denken

very drunk driver 28-01-2003 18:22

wat raar betekent is dat het anders is als de meeste mensen doen.

jnieuwelaar 28-01-2003 18:26

Citaat:

StefanLovertje schreef:
weetje.. volgens mij ben jij eche en oversexte jonge die laat in de pubertijd is.. je heb altijd van die posts waarvan ik denk (n)
ik vind jouw posts ook niet zo slim hoor. Waarom denk je dat www.omasex.nl bestaat?

Juist om mensen die dit lekker vinden. Nou ik ben geen van hun.

Maar weet je wat het wel is, als er nou een leeftijdgenoten van mijn moeder is die er gewoon kartstikke goed uitziet en waar je goed mee overweg kunt zoiets vraagt. Ik zou daar over na kunnen denken.

Destrøyer 28-01-2003 18:28

gatverdarre, zoiets zou ik niet als fantasie kenmerken, meer als nachtmerrie

Evito 28-01-2003 18:36

Citaat:

StefanLovertje schreef:
weetje.. volgens mij ben jij eche en oversexte jonge die laat in de pubertijd is.. je heb altijd van die posts waarvan ik denk (n)
Nee, dat is niet waar. Ik heb op veel zaken een andere kijk dan jij/de meeste mensen. Ik denk gewoon dat, als je fantaseert, je dingen kunt denken die je, als je niet geil was, niet zou denken. Dingen, die je nooit zou doen, maar alleen zou willen denken. Zo erg is dat niet.

Andijvie 28-01-2003 18:42

Citaat:

Evito schreef:
Nee, dat is niet waar. Ik heb op veel zaken een andere kijk dan jij/de meeste mensen. Ik denk gewoon dat, als je fantaseert, je dingen kunt denken die je, als je niet geil was, niet zou denken. Dingen, die je nooit zou doen, maar alleen zou willen denken. Zo erg is dat niet.
fantaseer jij er dan wel eens over?

Evito 28-01-2003 18:47

Citaat:

Andijvie schreef:
fantaseer jij er dan wel eens over?
Ja. Nou, niet meer, eigenlijk, vroeger wel.

Atje85 28-01-2003 18:47

Citaat:

Big Brother schreef:

maare, als ik soms van die meisjes op straat zie, denk ik weleens van w00t als dat me zus was :o
maar dan zal ik er denk ik toch nooit aan denken, je groeit er je hele leven mee op, je raakt er aan gehecht op een speciale manier, op zon manier dat je daar niet aan denkt/moet denken


mathfreak 28-01-2003 19:44

Citaat:

Evito schreef:
Seks met je moeder/vader/broer/zus: Wel eens stiekem over gefantaseerd?
Ik heb wel eens gefantaseerd over sex met mijn zus, en ik vermoed dat ik wat dat betreft niet de enige ben.

Citaat:

Evito schreef:
Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?
Naar mijn idee is dat hier volledig van toepassing.

the_man32 28-01-2003 19:58

Volgens Freud is dat ergens in het onbewuste van de man zijn grootste droom; sex met je eigen moeder.... :confused:

Sarah 28-01-2003 20:26

Citaat:

Evito schreef:
Seks met je moeder/vader/broer/zus: Wel eens stiekem over gefantaseerd?


nee... nooit eigenlijk
Citaat:


Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?
dat is hier zeker van toepassing :)

Nate 28-01-2003 20:48

In the name of reproductivity, I don't encourage it :cool:

Fortisi 28-01-2003 20:49

D'r wordt wel erg kinderachtig reageerd hoor, maargoed, ik heb wel eens (héél vroeger) gedacht dat ik verliefd was op mijn broer :p maar toen was ik nog klein, wat ik nu wel heb is dat ik me op de een of ander manier aangetrokken ben door mijn vader, ik vind hem een mooie man, en was hij mijn vader niet dan zou ik op hem vallen, echt seksuele fantasien gaan me wel te ver...

(note:ik heb nooit een vader-dochter relatie met mijn pa gehad, ik heb hem in 16 jaar nauwelijks gezien, )

Dminor 28-01-2003 21:28

Je erft de genen van je vader en moeder, en zodoende kan je dus ook de smaak wat betreft vrouwen/mannen erven. Aangezien je vader op je moeder is gevallen kun je als jongen ook heel makkelijk zo'n idee krijgen. En omgekeerd. Oedipous-complex heet zoiets. Zussen en voor de meisjes broers, zullen ook uiterlijke en innerlijke kenmerken vertonen van degene van degene waar de ouder met hetzelfde geslacht als jij op gevallen is.

a new noise 28-01-2003 21:50

Citaat:

Wawl schreef:
Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is.

a new noise 28-01-2003 21:50

Citaat:

Lindansje schreef:
Waarom is het ziekelijk?
omdat je er een ziek gevoel bij krijgt

Rabbi Daniel 28-01-2003 21:52

Niets voor mij!

StefanLovertje 29-01-2003 16:15

nouja het zal wel ieder zijn smaak :)

maar euhm jnieuwelaar..... ik heb toch ook niet gezecht dat ik slim was

Krummeltje 29-01-2003 17:01

Citaat:

Evito schreef:
Seks met je moeder/vader/broer/zus: Wel eens stiekem over gefantaseerd?

Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?

Nou, ik zeg "IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEH!"

Evito 29-01-2003 18:33

Citaat:

StefanLovertje schreef:
nouja het zal wel ieder zijn smaak :)

maar euhm jnieuwelaar..... ik heb toch ook niet gezecht dat ik slim was

Een van de meest voorkomende woorden in de Nederlandse taal fout schrijven, gaat wel heel erg ver. :rolleyes:

StefanLovertje 29-01-2003 19:05

boeie, kan ik er aan doen dat ik nie goed ben

mathfreak 29-01-2003 19:06

Citaat:

Wawl schreef:
Fantasie kan wel kwaad, omdat dit gewoon ziekelijk is.
Het kan geen kwaad, mits je maar een goede grens tussen fantasie en realitieit weet aan te houden. Ik vind het tevens zeer opvallend hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles wat in hun ogen te veel van het "normale" afwijkt direct als ziekelijk of (vet) ranzig te bestempelen. Ik geef er zelf de voorkeur aan om dergelijke fantasieën als anders dan "normaal" te omschrijven zonder er verder een oordeel over uit te spreken.

eztah 29-01-2003 19:14

Citaat:

mathfreak schreef:
Het kan geen kwaad, mits je maar een goede grens tussen fantasie en realitieit weet aan te houden. Ik vind het tevens zeer opvallend hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles wat in hun ogen te veel van het "normale" afwijkt direct als ziekelijk of (vet) ranzig te bestempelen. Ik geef er zelf de voorkeur aan om dergelijke fantasieën als anders dan "normaal" te omschrijven zonder er verder een oordeel over uit te spreken.
(y)
Iinderdaad. Veel mensen hier kunnen zich niet verplaatsten in andere situaties of even verder denken.

Destrøyer 29-01-2003 19:39

Citaat:

Evito schreef:
Zoals iemand mij ooit zei: Fantasie kan geen kwaad, zolang je het maar niet in de praktijk brengt. Wie vindt dat hier ook van toepassing?
aan de andere kant, als Dutroux geen fantasietjes met kindertjes had in z'n jonge jaren zou't waarschijnlijk wel anders gelopen zijn

Evito 29-01-2003 19:47

In zijn jonge jaren was dat nog toegestaan. :rolleyes:

Big Brother 29-01-2003 19:50

Citaat:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
StefanLovertje schreef:
nouja het zal wel ieder zijn smaak

maar euhm jnieuwelaar..... ik heb toch ook niet gezecht dat ik slim was
--------------------------------------------------------------------------------

Evito schreef:
Een van de meest voorkomende woorden in de Nederlandse taal fout schrijven, gaat wel heel erg ver. :rolleyes:
uhm, je kan uhm op zoveel manieren spellen en die zijn allemaal even goed hoor :rolleyes:

DarkCat 29-01-2003 20:19

Heb je mijn familie weleens gezien? Zelfs als ze NIET mijn familie waren had ik met geen van hen wat willen doen :D

Atje85 29-01-2003 20:26

Citaat:

DarkCat schreef:
Heb je mijn familie weleens gezien? Zelfs als ze NIET mijn familie waren had ik met geen van hen wat willen doen :D
:D

X_michael_X 29-01-2003 20:35

WhhAhHAhHAhAhH,

Doe gezond jongens laat je nakijken bij een dokter want serieus hier zit een steekje los... :o

zzzzzzzzzzzz 29-01-2003 20:53

neej lijkt me maar niks.... (n)

Ikedea 29-01-2003 23:24

Nee, dit alles slaat ook nergens op, maar stel dat je moeder Pamela anderson of zo'n soort type vrouw zou zijn, hoe zit hetr dan? Kan je die dan als zoon ook aantrekkelijk vinden of weet ik veel wat?

en, neen bij eigen familieleden kan ik me niet echt veel voorstellen, (n) :eek:

nare man 29-01-2003 23:29

Nee, nooit over gefantaseerd. Als ik nou een lekkere zus had, sja...:(

Boogie 30-01-2003 00:19

Bah (n)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.