![]() |
niet autobiografisch
Als ik toch verdwijnen moet
dan graag glad en rimpelloos. Net zoals mijn leven was leeg en troosteloos. Als ik toch verdwijnen moet dan graag zonder theater. Mijn leven bestond niet uit liefde enzo ik was een mensenhater. Als ik toch verdwijnen moet dan moet je niet zo droevig zijn. Van huilen word je lelijk en ik geloof je niet er verandert niets als ik verdwijn. Als ik toch verdwijnen moet wat ik eigenlijk heel graag wil. Doe het dan gladjes, voorzichtig en gelikt en ook nog graag heel stil. |
Whoohoo! Een lopend gedicht, met een ritme om U tegen te zeggen. Alleen het gebruik van het woordje 'enzo' in de tweede strofe vind ik niet in het geheel passen, en de rijm van rimpelloos en troosteloos klinkt niet zo mooi, maar bij de eerste keer lezen viel het me eigenlijk nog niet eens op :o. Mooi!
|
:eek:
Ik vind hem erg mooi! :) |
theater - mensenhater (y)
Ja, ik vind 'm leuk. :) |
misschien niet autobiografisch, maar zulke soort gedichten komen niet uit de lucht vallen. Het rijmende mensenhater en theater is inderdaad erg leuk gevonden. Het metrum vind ik niet geheel vlekkeloos.
|
echt niet autobiografisch.
Heb iemand gekend die met veel pijn en ziekte overleed. Dat wil ik niet. Laat mij maar met een jaar of 80 heel stilletjes er tussen uit gaan. Daar gaat het eigenlijk over. Thnx voor de reacties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |