![]() |
Beginnende boarders op zoek naar een goed complete deck?
Dan moet je hier zijn!
Ik heb te koop; een Blind complete deck. Dat betekend, Blind deck, trucks, lagers, wielen etc. Ik heb er een zomertje op gereden en ik ben er achter gekomen dat ik liever inline dan board. Er zitten wel wat krasjes op de onderkant, maar het deck is zo weinig gebruikt dat de afbeelding nog duidelijk te zien is! :D Het deck is breed, wat handig is voor de beginner, niet zwaar en de trucks sturen fijn en zijn sterk. Mijn prijs is 75 euro, mag weg voor elk aannemelijk bod in die richting :) Fototje volgt nog! Alvast een indicatie: http://www.blindreaper.com/img/image191.jpg |
en u is woonachtig in?
|
Citaat:
|
€5,-
|
Citaat:
|
als ik wat meer geldjes heb wil ik m wel kopen.. als ik dat had.. :(
|
lekker deck maar ik heb t geld niet helaas (n)
|
75 :eek:
ik zag die nieuw voor 75 |
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha
heb die van mij mij scapino gekocht (y) 20 euro ofzo :p wist nog niet of ik het leuk zou vinden.. vind het leuk :D dus ik zou ooit wel een echte goede kopen :p maar nu nog niet :) |
Citaat:
|
ALs beginner kun je best met een scapino-board uit de voeten.
Maarja ik heb het niet zo op blind, dus niet echt interesse, tenzij je de wieltjes apart verkoopt en ze gewoon wit zijn aan de binnenkant. En even miereneuken: een compleet board heet een board of een complete, niet een deck, een deck is alleen de plank. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |