![]() |
Vriendin of/en Vriendin
Ik heb een hele goeie vriendin, waar ik echt een hele goede band mee heb. Maar nu is het probleem, op een feestje tijdje geleden zijn wij samen in een bed beland. Buiten dat we naar de sterren hebben liggen kijken en veel gepraat hebben, is er niks bijzonders gebeurd. Wel hebben we elkaar even liggen pesten met behulp vn onze handen :o . Nu heb ik geen idee wat ik moet doen, was het vriendschappelijk of niet.... hoe kom ik hier achter? Tips?
|
Praat.
|
en spreek nog een keer af in bed.
|
idd, niets aan toe te voegen
|
Het probleem is dat ik heel verlegen ben aangelegd, zij weet dat en zal altijd heel lief naar mij toe komen, maar dat zal dus echt niet gaan nu.
Dat over dat bed is trouwens wel een leuk idee :P |
Citaat:
|
jammer van die verlegenheid joh.. maar doe het toch maar :o
|
Citaat:
Mensen maken het zichzelf soms zo moeilijk. In plaats van ervan te genieten, ga je jezelf allemaal spookverhalen in je hoofd halen, waarvan je toch niet weet of het zo is. Geniet lekker van het leven joh, je bent jong zat! Oh, en laat ons even weten hoe de volgende afspraak verlopen is ;) |
neuk haar eens, dan zal ze heus wel wat duidelijkheid geven
|
Citaat:
Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid. ;) |
Hej, ze is 14 he :P das te erg
|
Citaat:
Dan weet ik het ook niet. :p |
Maar nu even serieus, wat wil je met haar?
Ben je serieus geïnteresseerd in een relatie met haar? Of wil je nog een keer met haar in bed belanden? |
Ik wil best een relatie met haar, maar dat in samenwerking met vriendschap gaat niet...
Bedankt voor de snelle replys btw, het probleem is toch eigenlijk dat liefde bijna altijd vriendschap verziekt? |
Citaat:
Het belangrijkste sleutelwoord binnen een relatie (wat voor relatie dan ook) is nog steeds: Communicatie. |
gewoon over praten, en anders idd nog zo een avondje plannen en dan zien wat er gebeurd.
|
Citaat:
|
ik zou gewoon tegen haar blijven doen zoals je normaal ook doet.....zie je wel of het onderwerp nog tersprake komt....
|
Het probleem is dat wij echt alles van elkaar weten, en er echt ALTIJD zo'n spanning tusse ons hangt... om gek van te worden...
|
Citaat:
|
je kan het ook een beetje uitlokken die spanning, kijken hoe ze reageert.
|
Citaat:
|
Liefde hoeft vriendschap helemaal niet te verpesten! ik ken mijn vriend al 4 jaar en we hebben al bijna een jaar een relatie. Het is maar net hoe je er zelf mee om gaat.
Voor de rest niets toe te voegen :o |
Citaat:
|
jaaaa en liefdesbrief *klapt enthousiast in handjes*
wou dat ik er ooit eens eentje had gekregen en hoop dat ik er ooit een zal krijgen :bloos: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |