![]() |
Bodywarmer
Wat ik me nou afvraag is of een bodywarmer nog wel in is. Ik bedoel je ziet meiden er steeds minder er mee lopen en jongens nog steeds wel. Moet ik mijn eigen nog wel aantrekken of is het uit?
|
Misschien moet je eens wat minder gefixeerd zijn op wat in is of wat uit en gewoon dragen waar je je fijn in voelt.
|
Citaat:
|
dus als zij het aanhebben moet jij het ook aan?
|
zijn lederhosen nog steeds in? dan haal ik mijne nl weer uit de kast.
|
shit, het is uit! Nu loop ik voor gek! :D
Boeiend!! Trouwens ik loop ook nog steeds in mijn bodywarmer, dus dan kan het nog wel ;) |
Citaat:
Je profiel geeft aan dat je mannelijk bent en je zegt zelf dat jongens er nog steeds mee lopen.. Dus waarom jij niet? Eigenlijk moet je er niet over mutsen en dragen wat je leuk vind, maar ik ben niet te beroerd om het bovenstaande te zeggen :D :rolleyes: |
Mwoah,
ik heb er wel eentje, vind het eigenlijk niet zo geweldig staan bij de rest van mijn kleding, en draag hem derhalve dan ook amper, soms is het wel praktisch.. |
Ik heb er geen, en hoef er ook geen.
|
vind die dingen niks ik heb genoeg aan me jas...
|
Je lijkt mn zusje wel.. die doet ook altijd zo..
Mja, als je het leuk vindt draag je m toch gewoon.. |
ey je moet echt een bodywarmer hebben man anders ben je niet meer in da shit en dan vind ik je niet ill meer net als al die andere boys in da hood.
yo |
of het in is weet ik niet, maar ik heb er nooit een gehad en vind ze erg lelijk
|
Citaat:
|
ghehe, was net bij de etos, en daar zag ik nog 2 meisjes die allebei in een lichtrose bodywarmer liepen... (nee, ze werkten daar niet....).. dus, zo zie je maar, zelfs meisjes loper er nog wel in hoor.... leuk vind ik het zelf niet, maar als jij het maar leuk vindt..
|
Citaat:
En het hangt van de bodywaremer af of ie in is of niet. maar dan boeit het toch nog steeds niet. |
Ik heb er eentje! Een hele mooie! Van me eigen centjes gekocht!! Een rooie, en je kan hem aan twee kanten drage (of fel of donker rood) Ik vinnem vet handig en ik vinnet kewl! En je moet gewoon dragen waar jij je lekker in voelt!! Joehoe! ;)
|
de allereerste meeting van scholieren had ik die nog 1 aan :p
sindsdien hebt ik hem aan me moeder gegeven die het nog draagd. |
Heb wel 2 bodywarmers( beige gewatterde van Diesel en donkerbruine van Oilily), maar doe ze vrij weinig aan. Vind het niet echt practisch; meestal is zo'n bodywarmer net te koud of net te warm :confused:
|
Citaat:
|
Is dit serieus:D :confused: ?
Ik vin bodywarmers niet echt heel mooi. |
Citaat:
|
ik zie ze nergens meer in de winkels..een vriend van me zoekt er een dus ik let wel op voor hem, maar aangezien het niet meer in de winkels ligt zal het wel uit de ''mode'' zijn he
Rat |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er wel eentje, heb hem zelden aan; op zomderavonden is het best ideaal, maar ik vind t altijd een beetje raar staan
|
Citaat:
|
Ik heb er nog een, maar doe die bijna nooit meer aan... Waarom niet? Weet ik niet.
|
Ik had vandaag een bodywarmer aan!! Zit super alleen toen ging het regenen toen ik op de fiets zat met blote armpjes :(
|
loop al vier jaar met een dezelfde bodywarmer, door alle mode heen.. ow wacht, misschien hebk zelfs n foto *zoekerdezoek*
jaaaa :) http://forum.scholieren.com/fotoboek...nc.php?fid=533 aanschouw mijn vier-jarige all-time gele bodywarmer :D |
Ik heb er twee. Een grijze van Esprit en een blauwe van Polo jeans. Op de één of andere manier doe ik ze nooit aan zonder spijkerjasje (wit of blauw) eronder. Ik heb ze btw ook nooit meer aan. Zal wel niet meer in zijn..... :rolleyes:
|
ik draag mijn bodywarmer ook nog steeds gewoon hoor. Kvind het onzin dat als het uit is dat je het dan niet meer draagt
|
Ik heb er 3 en ik draag ze af en toe; best praktisch soms idd, en het staat leuk evt. met een spijkerjasje oid.
|
Ik vind het niet zo mooi staan.
|
Citaat:
|
Heb er drie (heb ik ook al heel lang), draag ze minder dan een tijd geleden maar op zich vind ik ze nog best leuk... over spijkerjasje ook wel idd.
|
Citaat:
maar ik draag ze iig niet... vind ze niet mooi en ook niet fijn. te warm als je met korte mouwen kan lopen, en te koud als je gewoon een jas aankan... |
eej, nou doet ut plaatje het ineens wel.
zonet echt niet! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |