Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [tekening] monster komisch (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1000638)

Unique Clone 01-11-2004 16:22

[tekening] monster komisch

Getekend onder de les maar weer...
Commentaar is welkom.
http://img65.exs.cx/img65/5339/tekeningRuBa.jpg

Parvus 01-11-2004 16:27

Wij doen echt geen reet tijdens onze lessen hehehehe

LaMazulu 01-11-2004 16:30

Ik wel...........................soms

Nijpjes 01-11-2004 17:04

Ok, zou je voortaan niet meer bij je topictitel willen zetten dat het komisch is, want dat kunnen we beter zelf bepalen denk ik. Ik vind het namelijk niet komisch, want ik snap de grap geloof ik niet eens. Tenzij de grap is dat dat monster een ijsje wil en zijn bril niet op heeft en dan per ongeluk die man opeet, met tanden ook...meestal lik je aan een ijsje, maar dat terzijde.
De tekening zelf is plaatselijk best mooi getekend, zo ben je best goed in arceren. Maar als ik dan die streepjes om het ijsje zie of de slordige schaduw op de grond...nee...
Doet me denken aan de tekeningen die ik en mijn 2 middelbare-school-vrienden altijd tekenden, en die alleen wij hilarisch vonden. Dus jullie vinden jullie tekeningen dan misschien hilarisch, andere mensen snappen jullie humor waarschijnlijk niet, dus ik denk dat je niet zo heel veel positieve reacties kan verwachten...maar ik moet wel oppassen met het praten voor anderen...

Parvus 01-11-2004 17:20

Dat 'komisch' is niet echt bedoeld voor dat het een grappige tekening is maar meer dat het een niet echt serieuze tekening is, denk ik ;)

Verder vind ik deze tekeningen wel grappig, zit er altijd naast als hij ze maakt, maar vergeet niet dat wij ook een stuk jonger zijn dan de meesten van jullie, denk ik wederom ;)

Nijpjes 01-11-2004 18:44

Citaat:

Parvus schreef op 01-11-2004 @ 18:20 :
Dat 'komisch' is niet echt bedoeld voor dat het een grappige tekening is maar meer dat het een niet echt serieuze tekening is, denk ik ;)

Verder vind ik deze tekeningen wel grappig, zit er altijd naast als hij ze maakt, maar vergeet niet dat wij ook een stuk jonger zijn dan de meesten van jullie, denk ik wederom ;)

Hehe, ok dan. Zet m dan voortaan op het Simple Art topic ofzo...

Unique Clone 01-11-2004 19:08

Citaat:

Nijpjes schreef op 01-11-2004 @ 19:44 :
Hehe, ok dan. Zet m dan voortaan op het Simple Art topic ofzo...
Hoe erg kun je zeiken? Ruzie met je moeder gehad ofzo?

Nijpjes 01-11-2004 19:31

Citaat:

muddy schreef op 01-11-2004 @ 20:08 :
Hoe erg kun je zeiken? Ruzie met je moeder gehad ofzo?
Vind je dat stuk dat je gequote had gezeik, of mijn eerdere commentaar? Ik vind dat gewoon commentaar namelijk en dat was welkom...maar veel erger ben ik meestal niet hoor.
Owja en heb geen ruzie met mn mamsie pamsie gehad ;)

snarl 01-11-2004 20:16

ik heb geen ruzie gehad met mn moeder, noch mn vader mn vriendje of mijn kat of die van de buren, en tóch ben ik het met nijpjes eens.

HypocrieteTeef 01-11-2004 21:14

Hè, dit is nou al de tweede keer dat ie dat misleidende komisch in de titel gebruikt.

Flauwe grap en duurt ook te lang voordat ik hem door had, misschien ook door zijn simpelheid.

En het mannetje is ontzettende lame getekend. Monster is wel gaaf.

Fat_Bastard 01-11-2004 22:19

Op je handtekening niets aan te merken overigens: goede compostie en lijnkeuze. Die onderstreping maakt het vervolgens helemaal af.

Unique Clone 05-11-2004 13:11

Citaat:

Fat_Bastard schreef op 01-11-2004 @ 23:19 :
Op je handtekening niets aan te merken overigens: goede compostie en lijnkeuze. Die onderstreping maakt het vervolgens helemaal af.
weet ik, wat zou er mis moeten zijn met mijn handtekening dan?

Sketch 05-11-2004 20:11

Citaat:

muddy schreef op 05-11-2004 @ 14:11 :
weet ik, wat zou er mis moeten zijn met mijn handtekening dan?
mssn bedoelt ie dat je handtekening het beste deel van je tekening is? :rolleyes:

dat monster vind ik wel ok, maar dat mannetje is slecht (anatomie). De schaduwen op de grond zijn heel lelijk. Die streepjes om de bril en 't ijsje en de glintering van het monster z'n staart (vishaak!?) passen niet bij de stijl van de rest van de tekening, vind ik.

thedarkangel 05-11-2004 20:29

Getekend onder de les maar weer...
Commentaar is welkom.

Ik vind het best wel goeie humor, haha. Ik ben niet echt een kunstkenner, maar ik vind het lijn- en schaduwgebruik best goed. Verder is de anatomie van dat poppetje niet echt helemaal gelukt. Maar als je bedoeling was: iemand aan het lachen maken, dan hoeft die anatomie ook echt niet zo correct hoor.
Keep on drawing!

Pyr0nity 06-11-2004 12:17

Komisch? Nee.
Leuk getekend? Ja.

Ik vind t best leuk getekend, er zit wel diepte in. Het is in ieder geval beter dan de doorsnee 'ik verveel me zo in de les' tekeningen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.