![]() |
Wij nemen 2 matrassen en wat hout en we hebben een 2 persoonsbed......toch???
Ik ben van plan om effe een 2 persoonsbed in elkaar te flansen op mijn kamer. Ik gebruik daarvoor gewoon mijn eigen matras en wat hout.
Het enige probleem is dat ik dus nog een 2e matras nodig heb. Alles moet met een minimaal budget dus meer dan 40 euro voor een matras ga ik niet betalen. Maar waar oh waar haal ik in vredesnaam een matras van 12 cm of dikker vandaan??? :s btw: Op de website van ikea heb ik een matras van 8 cm dik gezien voor 20 euro. Slaapt het nog lekker als ik er dan 2 op elkaar leg? |
Citaat:
|
Ik zou eerst een snelcursus "hoe bouw ik een bed" volgen, als ik jou was. Anders wordt het straks een hangmat ipv een bed
|
je kunt ook gewoon op de grond slapen
|
Gewoon een plank neerlegen op wat dozen gevuld met zooi. Matrassen zijn voor n00Bs :o
|
zeer boeiende topictitel. :)
|
Citaat:
|
2 op elkaar kan ook wel, ja
of je gaat naar een kringloopwinkel. De matrassen zijn dan ws wel hobbelig en ook niet nieuw, maar de echte vieze zullen er niet bij zitten; gewoon matrassen van mensen die nog niet zo lang een nieuw matras hadden toen ze doodgingen of emigreerden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze opmerking hoeft hij ook niet te weten, ben ik bang :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"@*(*$#*$* :mad: Wat een grafbed@%*$*@#$&(#" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn matras komt van de Trendhopper en die was dacht ik ook niet zo duur. Bij de Ikea moet je goed op de maten letten want dat zijn vaak Zweedse maten en die kunnen afwijken van de onze (ik dacht dat het alleen met dekbedovertrekken was, maar misschien ook wel met matrassen). Of twee matrassen op elkaar nog lekker slaapt ligt volgens mij aan het soort matras (binnenveringsmatrassen enzo, je hebt soorten daarin en bij het een kan het wel en bij het ander dacht ik niet)
|
Citaat:
|
Als je geen geld wil uitgeven dan verdien je geen tweepersoonsbed. :p
|
Een vriend van me heeft twee houten vlonders helemaal opgeschuurd en geverfd, daar een twee-persoons-matras op gelegd, en 't is een prachtbed geworden, zo'n vlonder lijkt heel erg op een lattenbodem.
Twee dunne matrassen op elkaar moet kunnen :) Maar een tweepersoonsmatras (dus gewoon als één geheel) is veel fijner, anders heb je het gevaar dat iemand tussen de matrassen komt te liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het ook niet. :)
|
ikea
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh dood! Dat is eng!
Stelletje aanstellers :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat je bij de ikea hele goedkope bedden had, wat dacht je van deze? http://www.ikea.nl/webapp/wcs/stores...ts=10103*10142 niet bepaalde duur, en je kan zoals eerder gezegt gewoon 2 van die dingen over elkaar leggen, zijn ze nog maar 40 euro samen;).
of deze http://www.ikea.nl/webapp/wcs/stores...41&cattype=sub heb je er ook al een voor 49 euro. nou succes ermee |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |