![]() |
Het nieuwe vadsige electro / IDM topic deel 5
|
http://www.radiantslab.com/interzone/img/flyer21.jpg
11 December dus en wij gaan er allemaal heen En omdat ons aller expanium/hemaparty 20 wordt vieren we dus de afterparty bij pieter thuis (dat is lunetten)(hi, im nora, expaniumm en ik blijven daar slapen). Matt tracker zorgt voor de slingers en de pannekoeken mix, ik mix ze. Tevens zorg ik voor de feetsmutsen, ballonnen en toeters. Henk en 3 luchtbedchickies :confused: komen ook. Dus jij komt ook! |
ja en nu!?
|
Citaat:
ik ga naar apparat met mijn blonde kloon en Leno je pense? Henk Mul komt? <3 |
Citaat:
ik hou echt van die flyer |
jij komt ook!
zoon van je moeder die je bent! |
03.11.2004 (woensdag)
Melkweg, €12,- Ninja Tune Solid Steel 04.11.2004 (donderdag) Paradiso Amsterdam THE SOFT PINK TRUTH 5.11.2004 (vrijdag) Ekko, Utrecht E5,- the go find (1/2 styrofoam, beide ex orange black) 19-11-2004 De helling, Utrecht Ninja Tune presents: Hexstatic (audio/video) 20-11-2004 (zaterdag) Melkweg Amsterdam, € 12,00 Ninja Tune presents: Hexstatic (audio/video) 21-11-2004 STEIM Amsterdam Gameboyzz 01-12-2004 WORM@Calypso Rotterdam JIMMY EDGAR + OVE-NAXX + MACHINE DRUM + THE FLASHBULB 11-12-2004 Theater Kikker Utrecht, 8 euro Lackluster, Apparat, Owen |
jaaa rutger rutger is da bombdiiigyy
oh ja ik ben er ook. |
Citaat:
Neem wel je eigen drankhandel mee, pannenkoeken genoeg, zolang de melk strekt. Maar omdat melk en idm niet van elkander te scheiden zijn lijkt me dat geen enkel probleem. |
Uh ik kom ook? Oh zeg dat dan.
|
Citaat:
|
melk <3
neem gewoon alle IDM nerds mee uit theater de kikker ik wil best een bedtime story voorlezen als iedereen om 01:00 met tandjes gepoetst in pyama zit, waarna ik mij wederom tot het onstuimige nachtleven wend waaral ik nonchalant de blits ga maken. dat kan want er gaan nachttreinen naar amsterdam <3 toch? |
We maken een flyer en die delen we uit in de kikker
|
nee jij maakt die
|
Ok heb je een momentje
|
ah wel, moet eerst kolonisten van katan spelen met wat huisgenot
daarna dan :) |
Citaat:
|
in the shadow of my b00bs
|
zonsverduistering
|
Citaat:
|
dat klinkt als een blitse titel voor een thunderdome nummer (y)
|
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
fair play committee, ik heb vaker email contact met 1 van die gasten gehad, en hij vroeg of ik zijn shit een beetje kon promoten hip-hop/electro/idm/rock/fusion zoiets ongeveer. te vergelijken met dingen als : anti-pop consortium, clouddead, cannibal ox, rammelzee, deltron 3030. nog meer invloeden volgens hun; Tool, Radiohead, noem maar op. te checken op: tour solutions, dan bovenaan Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
dus iedereen is uitgenoodigt?
tot hoe loaat duurt dat feest in het kikkertheater? |
keine anhung, maar bij pieter totdat de mussen van het dak vallen
|
je bedoelt; het is daar zo druk als hagel
|
kijk coen, ik kan het eigenlijk niet laten om niet jou party te thrashen, want ik ben d00p (zowel letterlijk als figuurlijk), maar ja deze potente mijnheer zit in parijs met zijn lieve vriendinnetje, dus kom ik een andere keer 8 bit muziek maken
|
http://www.evolver.at/newsletter/056/kettel.jpg
DUB records - Kettel - Cenny Crush - DUBcd/lp07 vandaag eventjes bij de clone binnengelopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
pieter's pyama party :)
neem je zwemspullen mee je word thuisgebracht |
door mamma nienke
|
hm says:
al die jongetjes die blijven slapen <3 hm says: papa pieter hm says: die iedereen toestopt hm says: en even midi notes voorleest voor het slapengaan hm says: zorg je wel dat ze hun tanden poetsen :o Pieter says: 'en toen zei het line~ object tegen de phasor~, doe eens niet zo lomp en maak er een mooie geleidelijke toon van! ok zei phasor~ toen, maar dan wil ik wel een biquad~ die me wat zachter maakt anders heb ik er geen zin in! toch was er nog geen geluid, maar gelukkig kwam daar ezdac~ aan, en zei, hey ik heb een input, als je daar connect zorg ik wel voor wat geluid uit de speakers! en zo gezegd zo gedaan. einde.' Pieter says: ohja de maxpatch leefde ook nog lang en gelukkig |
Ik hoop dat terug gaan met de trein minder dramatisch wordt dan toen in Amsterdam. :eek: :(
|
({) (}) gaan er geen nachttreinen naar rotterdam city?
|
jawel dommie
|
horsie zegt:
post in het idm topic voor me, want dat is het enige topic wat ik echt volg horsie zegt: en dan zie ik mezelf |
<3 vind ik echt bueno van je snikk
|
ohh bas post hier zit mijn haar goed
|
Citaat:
|
wel ontopic blijven he.
|
Citaat:
|
oh staat m'n cam nog aan? :o :o :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
eh ja. ik wilde een ranzige remakr maken maar ik doe t niet |
Citaat:
|
alles wat hier gezegd wordt heeft totale invloed op de idm scene dus back off yo!
|
Citaat:
[edit] iedere offtopic reactie zal dan ook verwijderd worden. |
[2004-11-02 20:28]
mia057 & lots of more Experimental lofi hiphop madman markus (now earkus) brings another collage EP for the miasmah audience. It got scratches, clapping, fucked up sampleediting, unusual rythm structures and more. Markus continues the recipt from his last ep "a couple of songs", released last year at miasmah. Also new temp. designed miasmah site, new djset + lots more! http://www.miasmah.com |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |