![]() |
Sinterklaasliedjes
De goede man komt er alweer aan over een paar weken (ofzo), dus dan is het tijd de schoen te zetten en hard te zingen zodat hij je goed kan horen. Leg ook een wortel in de schoen, voor het paard. En een injectiespuit vol HIV-geïnfecteerd bloed, voor de Kerstman.
Welke nummers zingen jullie hierbij? |
De vlieger
|
Mooie woorden teef, ondanks dak ook nie zo van het gebruik van HIV / AIDS ben.
Maar genoeg gemoraalridderd. Ik zing nix en ik zeg: zinloos topic. |
zinloos is geen sinterklaasliedje, druiloor
|
ya momma
|
Citaat:
|
Overigens is het topic helemaal niet zinloos, als mensen er toch eens serieus op zouden reageren.
Ik geef het goede voorbeeld: Sinterklaas Kapoentje is het heerschendschte Sintnummer. |
Sinterklaas Kapoentje en Hoor wie klopt daar kind'ren.
|
Citaat:
"Ik zing nix en ik zeg: zinloos topic." Maar ik snap je niet helemaal...dreulneus :p |
Citaat:
Maar geloof wel dat ik dat ook het aller beschte sintnr vind... |
Ik had ooit een Hakkûh met de Sint cd.
Daar wordt aan de deur gehakt! Hoor wie hakt daar kindren?! Heerlijk. |
ik heb zo'n cd die heet 'haal de sint in house'
vet grappig :D maar waar die ligt... hmm... dat wordt even zoeken denk ik maar als ik m weer vind... oehoehhh vette party :D |
Sinterklaas is eigenlijk de door ons allen geliefde Odin. Zijn paard is eigenlijk Sleipnir. Hij komt niet uit Spanje, maar uit Asgard.
Daar ga ik liedjes over zingen. |
Citaat:
dat was in de periode dat je nog gabber was, niet? |
Citaat:
|
Als die kinderen weten kennelijk niet dat ze "Sinterklaar gekastijde haan" aan het zingen zijn. Voor mij een reden om meer cd's te innen.
|
den sint mag in eeen limburgs dorpje van de pastoor de kerk niet in
daar zing ik op! |
Ik zag bij RTL Boulevard ofzo dat Bas en Joël een Sinterklaasnr. opgenomen hadden... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie en wie? :confused:
|
Arrogant Idols tuygh.
|
omg wat ben ik toch blij dat ik bijna nooit meer tv kijk(y)
|
Wij gaan thuis vrijdag 24 december Sinterklaas vieren. :s
|
donder op klotesint teefje op de wijze van zie de maan schijnt door de bomen.
|
Dat liedje van piet natuurlijk. Ging ongeveer zo:
Piet ging uit fietsen toen klapte zijn band toen moest hij gaan lopen door heel Nederland En dan gaat het verder over de fietsenmaker en dat er een pepernoot in de band van piet zat. Jaja, ik ben op de hoogte. |
Citaat:
Zwarte Piet ging uit fietsen toen klapte zijn band Toen moest hij gaan lopen met de fiets aan zijn hand Hij kwam bij een dorpje en zei tegen de smid: 'Ik geloof dat er in mijn achterband een pepernootje zit.' De smid moest toen lachen en plakte zijn band Toen kon Piet weer fietsen door heel Nederland |
Ja!!!!!! Je hebt gelijk, nou die dus :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |