![]() |
Multimedia vormgeving
Zit nu in 5VWO maar be van plan volgend jaar MBO Multimedia Vormgeving te doen, maar weten jullie meer over de studieuurbelasting per week? Leuke opleiding verder?..
|
Je zal je waarschijnlijk behoorlijk gaan vervelen op het mbo aangezien je van het vwo komt.
|
Zonde:eek: (n)!
|
Citaat:
|
Je bent waarschijnlijk niet meer dan een uurtje kwijt aan huiswerk.
|
Je hebt multimedia vormgeven ook op HBO niveau. ;) Je moet gewoon eens informeren bij een kunstacademie.
|
Dan zou ik je VWO halen en daarna HBO gaan doen. Kan vaak nog verkort ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Communicatie & Multimedia Design niks voor je?
|
Vwo lukt gewoon niet.
|
Als je dan toch al van plan bent om dat niet af te maken, kun je beter switchen naar 5 havo. Dat kan nu nog zelfs.. met een beetje geluk haal je die examens in mei en heb je in ieder geval je diploma. Je moet uiteraard zelf weten of je daarna mbo of hbo gaat volgen, maar ik zou voor hbo kiezen als ik jou was..
|
Lol, ik kan nu niet meer switchen naar havo! Anders deed ik dat wel.. te ver in het jaar blabla..
Zoals je ziet is het off. bericht van vorig jaar. Ben blijven zitten.. en ben het nu zat in 5vwo :) Kan iemand inhoudelijk reageren op de vragen in mijn startbericht ^^ |
meeste opleidingen hebben wel studie belastings shit van een gewone week 40uur.. maar dat is toch altijd globaal gezien en met thuis en schoolwerk erbij..
ik wil nimeto gaaan doen na mijn havo, volgend jaar en daar heb je ook gewoon 5dgn in de week les.. verder weet ik nog niet zoveel over dat trouwens.. succes verder! |
Citaat:
|
Als ik jou was zou ik als vwo niet lukt proberen havo af te maken en dan eens gaan uitkijken naar multimedia-studies als CMD en DMD aan de hku in hilversum.
|
Ik weet niks over die opleiding, sorry. Ik wil wel nog wat opmerken over je keuze voor het MBO.
MBO opleidingen zijn niet geschikt voor mensen met een VWO achtergrond. Er zijn soortgelijke opleidingen op HBO niveau. Ik weet zeker dat jij zwaar onder je niveau werkt als je een MBO opleiding gaat volgen. De opleiding die je nu volgt is te moeilijk voor je, begrijp ik. Boven je niveau werken is niet leuk, maar onder je niveau werken is evengoed niet leuk. Dat wekt verveling en irritatie op, en mogelijk vind je om die reden minder aansluiting bij je medestudenten. Waarschijnlijk doe je niks met deze raad, maar rond dit jaar af en ga daarna 5 HAVO doen. Dat kost je een jaar extra, maar dan heb je ook wat. Je bent pas 17 hoor, je bent echt niet te oud om nog een extra jaar middelbare school te doen. En daarbij, biedt het ook meer perspectief voor de toekomst. Succes met je keuze! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |