![]() |
Giffen
kan iemand mij een paar giffen geven die al in gebruil waren de 18e eeuw. Ik schrijf namelijk een mysterie.
Ik zou graag een gif hebben dat iemand kan doden en ook een gif dat iemand in slaap doet vallen. Let wel op dat het iets van vroeger moet zijn. Dank u |
dodelijk--> alcohol
|
doden: kaliumcyanide ("cyaankali"), strychnine
|
Citaat:
|
hehe blauwzuurgas
--> cyaniden kunnen dacht ik aan hemoglobine binden dus als je maar genoeg inademt stik je --> het probleem is echter dat je niet in kan ademen door HCN, waardoor de vergassing als doodstraf in amerika door blauwzuurgas niet zo veel meer wordt toegepast |
Citaat:
Misschien heb je er iets aan.. zoeken met www.google.com werkt bij mij iig altijd erg goed ;) |
het gif alfa amantine uit een paddestoelsoort is ook errug leuk voor de eiwitsynthese --> RNA polymerase II is namelijk sterk gevoelig voor dit gif en dus kun je geen eiwitten meer maken :p
|
Citaat:
|
Erfenispoeder oftewel arcenicum. Werd vroeger veel gebruikt om mensen effe te helpen om het hoekje om te gaan. Vooral wanneer iemand vroeger een verzekering hadden afgesloten op zijn echtgenoot (te) ( levensverzekering) en het duurde iets te lang voordat ze dood ging, werd vaak arcenium gebruikt. Was niet te ontdekken in die tijd en makkelijk te krijgen Wat wil je nog meer?? Overgens staat er deze maand in de kijk een artikel over giffen. Over van vroeger en over die van nu. En misschien moet je eens zoeken op google naar "goeie mie" Heeft aardig wat mensen vermoord/vergiftigd
|
Citaat:
|
Citaat:
iig wil ik het zelf niet meemaken :s |
Citaat:
Waterstofcyanide om precies te zijn. ruikt naar amandelen en zit ook in amandelen :) |
Plutonium. Het is groen en geeft licht. De smaak weet ik niet precies.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |