![]() |
vreemdgaan of niet?
hlow mensjes
Stel je leert iemand kennen..................tis een schatje maar diegene blijkt dus al een vriend/vriendin te hebben en is dus BEZET ...............En ELKE KEER als diegene jou ziet lopen, staan, zitten en noem maar op..........knipoogt diegene naar JOU :nono: !!!!(Kijk als het nou een knipoogje was bedoelt voor als geintje dan kan het geen kwaad ;) ) wat moet je dan doen?? of wat kun je er tegen doen? Is tog hartstikke lullig voor de partner van de knipoger jah...............tog? of niet? Gaat diegene dan eigenlijk een beetje vreemd of niet? Laat mij please please please weten hoe jullie hier over denken okay? :cool: doei doei LuV Ya Peepzz :p greetz mii |
Als ik het goed begrijp, vraag je ons of wij vinden dat flirten met een (vaste) ander niet ook een vorm van vreemdgaan is.
Dat vind ik niet, zolang het geen geflirt is met de bedoeling uiteindelijk tot meer dan alleen flirten te leiden. Flirten is een onschuldig spel, het maakt het leven wat leuker en zolang je je grenzen kent, vind ik er niets mis mee om te flirten terwijl je een partner hebt. Zolang je maar duidelijk bent over het feit dat je toch echt "bezet" bent. Flirten met een ander waar je partner bij is, vind ik niet netjes. |
Citaat:
|
Flirten is niets mis mee, zolang er niets mee bereikt (wil) worden.
|
nee, dat is niet vreemdgaan
|
tis geen vreemdgaan maar denk niet dat de partner het leuk zou vinden.
|
O god wat een topic :D
|
Zoiets heet Player.
Als je geen zin hebt in een gebroken hart en 30 soa's zeg ik één ding: maak dat je wegkomt. |
kzou het ook niet geweldig leuk vinden nee als mn vriend zou flirten.. helaas zit het een beetje in elke mens :S
|
niks mis mee,
er is niets leukers dan een beetje flirten als je jong bent mocht mn vriend mij dat verbieden, zou ik het uitmaken denk ik. |
Tuurlijk is dat geen vreemdgaan, domme vraag.
|
hij flirt met je???
alleen flirten. tuurlijk is dat niet vreemdgaan en al helemaal niet voor iemand van 16. als jij dat vreemdgaan vind ben jij ook vast heel erg jalours |
.......... leuk........ hij flirt met je ............. toch (ja, ik schrijf toch met 'ch') ............... echt vreemdgaan is dat natuurlijk niet........... zelf niet een beetje als je het mij vraagt ............... en dat deed je................ niks verkeerds aan de hand dus................
|
kan iemand de post van de TS voor me vertalen?
|
Waarom worden topics over vreemdgaan en dergelijke altijd geopend door hersenlozen die de Nederlandse taal niet machtig zijn?
|
wuahahah ik hersenloos :P
dank u ik ben namelijk niet zow heel erg slim..........;) kun je ook wel merken toch ;) Dank u !!!!!!!! :P greetz |
Citaat:
|
ik zou hem zoenen(y)
|
ja, vind het wel een vorm van vreemdgaan!! als je zoiets doet, kun je beter vrijgezel blijven.
|
Het is geen vreemd gaan, maar ik vind het niet acceptabel. Een beetje flirten moet nog kunnen, maar altijd naar dezelfde persoon knipogen alsof je iets nodig hebt van die persoon.. :nono:
|
Citaat:
|
Op je 16 hoor je betere spelling te hanteren.
Verder is het geen vreemdgaan, maar dat betekent nog niet dat het gewoon kan. Aldoor knipogen naar dezelfde persoon heeft toch iets weg van teveel interesse in dat individu. |
Citaat:
nee hoor dat is geen vreemd gaan. Vreemd gaan is het pas als hij zijn tong, of andere uitstekende lichaamsdelen in jouw openingen wil gaan duwen |
Citaat:
|
sinds wanneer is knipogen flirten??
als ik naar iemand knipoog is dat bij wijze van "hoi" en dan nog meestal als ik die persoon wel leuk genoeg vind om hoi tegen te zeggen maar lang niet interessant genoeg vind om er ook daadwerkelijk "hoi! hoe gaat het?" tegen te zeggen. volgens mij zie je 'flirtpogingen' waar je ze wil zien, meisje. don't get your hopes up. |
als de vriendin van een vriend van mij dit zou doen zou ik nix doen.. jah zeggen dat ze moet kappen.. maar als ik die gozer niet ken en zijn vriendin knipoogt naar mij.. en flirt enzo.. jaah ehmm ...all is fair in love and war :D
|
Nou, ik heb dus wel eens gezoend met meisje die vriend had. Tja, verliefd he....
FOUT FOUT FOUT Als ik haar vriend ooit nog spreek, bied ik acuut mijn excuses aan! |
Citaat:
|
flirten is niet vreemdgaan....
|
hij is idd met je aan het flirten.. dat is nog geen vreemdgaan!! maar als jij er op in gaat, dan gaat hij zekers vreeemd. Ik vind dat zoenen vreemdgaan is, flirten niet!!
|
Citaat:
|
hhendrikxx schreef op 04-11-2004 @ 04:23 :
Nou, ik heb dus wel eens gezoend met meisje die vriend had. Tja, verliefd he.... FOUT FOUT FOUT Als ik haar vriend ooit nog spreek, bied ik acuut mijn excuses aan! jahaa tis idd fout jah maar............... Als die vriendin het niet wou dan was het ook niet gebeurt ;) Dus het is niet alleen jouw schuld ook die van haar! En b.t.w. vond die vriend van haar dat oké? :s |
oké ik heb misschien de vraag een beetje verkeerd gesteld..............het is dus geen vreemdgaan ...............maar is het acceptabel?
En wat moet ik doen? of kan ik doen? Erop ingaan en de vuile bitch spelen? Of hem door laten flirten en hem en zn vriendin lang en geluukig verder samen laten leven? please let me know :cool: thxx |
een lichte vorm van flirten is niet erg. Maar je gaat niet erotisch dansen met een ander... dat vind ik dan wel weer iets te ver gaan.
|
Auw, mijn oog.
Kijken mag, aanraken niet. Trek je conclusie. |
--------------------------------------------------------------------------------
een lichte vorm van flirten is niet erg. Maar je gaat niet erotisch dansen met een ander... dat vind ik dan wel weer iets te ver gaan. _______________ hmm......... erotisch dansen geen slecht idee :D |
Nee, das gewoon flirten, dat mag, zolang het maar niet "uit de hand loopt".
|
Kijken mag, aanraken mag, dieper gaan niet.
;) |
Citaat:
|
Citaat:
@TS: Leer fatsoenlijk leesbaar typen... |
Citaat:
|
Dat mag je zelf weten.
|
Citaat:
|
Het is dat ik te lui ben om mijzelf te quoten, maar de woorden.
"The Who Gives A Fuck Truck" Zullen sommigen wel genoeg zeggen. Maargoed, interpreteer mijn opmerking van daarnet zoals jezelf wil, dan zul je zien dat er een diepe wijsheid van uitgaat. :rolleyes: |
Uhm.. Chi3ni33j.. ik heb je een berichtje gestuurd.. wil je daar misschien even naar kijken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ow wat ben ik een bitch :bloos: |
euh, eigelijk niet :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |