![]() |
films op dvd zetten
nou misschien is het al wel 100x geweest maar kon niet echt precies vinde hoe ik het nou precies moet doen.
ik heb dus een film gedownload van internet. toen divx gedowload met de codes dus kan hem nu afspelen op de pc. maar op een dvdtje brande krijg ik niet voor elkaar.. kan iemand mij zeggen hoe ik verder moet.. |
Als je dit niet kan vinden weet ik het ook niet meer :|
|
ik kon wel heel veel vinden hoor, maar niet echt de preciese stap die ik nu moet ondernemen om verder te kunnen komen... sorry
|
typ met google effe "divx 2 dvd" en je krijgt een nederlandse site waar het precies op staat
|
audiostream rippen, ac3 stroom demuxen, eventueel subs erbij zetten Film omzetten naar mpeg2, vob's ifo's maken met virtual dub. 2 mappen aanmaken in nero: audio_ts & video_ts. Al die zooi in video_ts gooien en klaar is keer. Als je toch illegaal bezig bent,waarom download je dan geen dvd-image? geen problemen, bent wel wat langer bezig, maar het omvormen van film kost ook minimaal 8 uur.
Verder: dit en alles wat je nodig hebt: alles wat je nodig hebt |
Je hebt dus als ik het goed begrijp een .avi bestand?
En dit wil je op je DVD speler kunnen bekijken? Ondersteund die dvix? Zo ja, branden en klaar. Zo nee, omzetten zoals hierboven is aangegeven. Eventueel als skvcd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |