![]() |
Pro Evo 4
Weet iemand misschien de "echte" namen van de voetbalteams + stadions?! Ikzelf kom er niet helemaal uit.
MvG, |
zoek eens op google , is vast wel wat te vinden
|
Zoek jij het dan eens voor me :D :rolleyes:
|
|
Hoe zit het nou? Is hij inmiddels officieel uit voor de PC of niet?
EDIT: Nvm, 19-11, (Y) |
Citaat:
|
Wat mij nou goed gestemd maakt is de (officiele?) launchprijs van 34,99 (y)
|
Citaat:
maar GMB, hoe komt je aan de 19e? volgens mij is het nu een week later ofzo nl :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
49, 95 aan Euro's. |
Citaat:
maar dan kom ik niet van die cd-bonnen af :/ :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vond je fifa niet veel beter? |
Op gamers.nl gaat het gerucht dat beide versies een weekje vertraging hebben, hoewel het ook alweer tegen gesproken is.
|
De demo is beschikbaar, net even gedownload en jezus, wat een rukspel. :D fifa 97 zag er gewoon en beter uit en speelde beter. :D
|
Is iemand de X-box versie al in de winkel tegengekomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aighhtttt. Ik heb hem en hij speelt weer lekker :)
|
ik vind fifa '05 beetje kut spelen, hoop dat deze spel better is
|
Citaat:
|
De pc versie is ook gelekt.
spannenddd. Hopelijk ziet het veld er wat beter uit. |
Heb hem al gedownload. :o Damn alleen dat huiswerk. Ik vond die demo versie echt helemaal niks, hopen dat de retail beter is.
|
Vandaag in de bus gekregen, als het een beetje mee zit heb ik vrijdag de review online op m'n website. Profielwerkstuk suckt alleen een beetje :(
|
Het heeft wel vette dingen, gameplay is gewoon lekker, beeldkwaliteit matig, maar dat boeit me niet zo heel veel. Database is redelijk en realisme ook wel.
Beter dan FIFA in gameplay en realisme, doet onder aan FIFA in beeldkwaliteit, commentaar en database. Deze zal ik waarschijnlijk langer blijven spelen, maar FIFA is een veel "leuker" spel :) |
Citaat:
grafisch ziet het er toch zeer goed uit( tegenover xbox en ps2) |
ik vind pes4 pc ook veel mooier dan fifa2005pc, dit geld dan alleen voor de teams met liscencies.
Maarja binnenkort komen er tientallen patches voor pes4 waardoor alle team de juiste tenue hebben. |
Citaat:
Op de PC is het grafisch altijd beter dan de PS2 en Xbox omdat het niet door een TV-scherm hoeft. Database valt trouwens erg tegen, veel transfers niet doorgevoerd en veel spelers verkeerd geskilld. Voorbeeld: Ibrahimovic speelt bij... Juist jah, ajax ;) |
Hij lag voor de pc vorige week ook al in de winkel :|
|
heb em hier liggen (digitaal) en ik moet zeggen, stukken en stukken beter dan fifa2005 :D
ik ga weer even verder ballen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
klote :s
|
hoe zit dat als je normale league speelt, kan je dan niet trainen en spelers kopen etc??
en is er niet gewoon ergens een patch die alles update? |
Citaat:
Vond ik ook al vervelend. De patch komt er vast wel aan :) |
kan tog wel, want volgens mij kan je nu een masterleague beginnen met een bestaande team. Dus bijv met de real madrid van nu, dus met raul, zidane etc..
|
Citaat:
|
jawel je moet dan eerst de optie Change masterleague compositon kopen in de pes shop. Dan kan je zelf de teams in de zone samenstellen. (y)
|
Citaat:
hoelang duurt die patch nog? dit is namelijk wel minder. heeft iemand een lijst met welke oude teams ik moet vervangen met andere namen? |
pesfan V2 option file (shop-items nog gelocked)
de pesfan v2 option file met alles geunlocked the wolf pes4 option file 1.5 die pesfan schijnt het beste te zijn, moet m nog testen |
ik gebruik the wolf option file
en ook the wolf evolution patch (bitorrent link) http://www.lokitorrent.com/download.php?id=71711 The Wolf Furry Evolution Patch 1.0 - PES4 PC CONTENTS: - Correct player, team, stadium & league names. - Corrected player call names (where available) for many club & national teams. - Up to date transfers (where available team slots allow). - Updated squads, starting line-ups & formations for many club & national teams. - Squad numbers updated for English Premier League. - High Quality Badges & Flags (by Higgs) - League & Cup logos (by Higgs) - 2D Uniforms (by Higgs) - Menu Logos (by Unknown) - High Quality Ad-Boards (by FCH) - Supporters Flags (by Various) - Referee Uniforms (by kEL) - New Shoes (by Yogui) - New 'CC-Patch AIO v3 PES4 PC' Chants & Environment Patch (by Solidus J2K) - U2: Beautiful Day Main Menu Music (by Unknown) - Form Guide (by Unknown) - New Uniform Numbers - Adida/Premiership/Nike/Puma (by Spark, kEL & Jahz) - Stadium: St. James' Park (by crazyaxel21) - Stadium: Parc des Princes (by crazyaxel21) - Stadium: Nou Camp (by Sin3-16) - Stadium: San Siro (by Sin3-16) - Stadium: Dortmund Westfallen Stadion 1.0 (by crazyaxel21) - Stadium: Djurgarden Rasunda Stadion (by crazyaxel21) - Stadium: Highbury (by Sin3-16) - Stadium: Stamford Bridge (by Sin3-16) - Stadium: Anfield (by Sin3-16) - Stadium: Old Trafford (by Sin3-16) nu nog alleen nog een patch met kits :cool: |
ik vind die patch helemaal niks, lelijke achtergronden in het menu :/ en ik werd echt helemaal gek van het 'we love you ..., we do' achter elkaar. dan maar het originele ruisende publiek :D
|
pes4 online matchup (y)
http://pes4online.acsv.net/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |