![]() |
wat vinden jullie van NORMAAL??
ik zou graag willen weten wat jullie van NORMAAL vinden?? ik vind het hartstikke mooi!!en als er mensen zijn die nog singels te koop hebben. mail me dan!! xxliannexx
|
goaf :D
|
Normaal, ohja!!! jottem!!
|
Wel grappig op zich
|
xbier gooienx
|
Citaat:
http://www.marktplaats.nl/markt/muzi...Cfont%20color= |
h0ken
|
ik vind er geen pleuris an
|
Bleééeeééeeeh :)
|
Dat nog niemand "normaal" heeft gezegd, foei.
|
Citaat:
Citaat:
|
Normaal is cool
|
achterhoeeeek boereen :o
|
Citaat:
|
|
xxxxxxxxxxxxxnienkexxxxxxxxxxxxxx
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jolig boernvermaeck. Het heeft zijn sfeertje wel iig (y)
|
Oehoe oehoerend hard kwoamen sie doar oangescheurd
tiediedeliedie Want sie haddn van de meautorcros geheurd |
check snormaal
de normaalcoverband van willem |
Citaat:
|
Dan ben ik vast ook een achter achter achter achter nog wat van je (y)
|
Achterhoek is voor homo's.
|
Die reclame met Bennie Jolink is leuk. ^_^ Bennie Jolink is sowieso wel amusant, vooral omdat hij, ondanks zijn verslechterde conditie, met veel pijn en moeite toch nog live-optredens geeft. Ja, dat kan ik wel waarderen. :)
Ook zal ik nooit vergeten wat een paar jaar geleden over hem werd gezegd in het radio 1-journaal: "Vanmiddag is zanger Bennie Jolink, bekend van de band 'Normaal', in het ziekenhuis beland, nadat hij tijdens een motorcrosstraining oerend hard op een betonnen plaat terecht was gekomen." |
Citaat:
mijn oom was fan. mijn broer en ik dus ook al vanaf ons 8e ofzo. 4x live gezien. mijn eerste concert ooit. ach best gaaf. mijn top 5: 1. Hiekikkowokan 2. Deurdonderen 3. Mamma woar is mien pils 4. Alie 5. Ik wet nog goed |
Arjan, hou het toch eens hard.
|
Citaat:
Offtopic: Citaat:
|
oehoeoehoehoehoeeerend hard
|
Citaat:
nee ik verkoop die shit toch! |
Hou het ontopic ipv hard. Of probeer het iig.
Normaal vind ik eigenlijk alleen maar leuk van Oerend Hard. Maar ik woon in een boerendorp en mijn ex hoort hier ook thuis dus die had daar best een liefde voor. En de WC experience natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
meestal zeg je alleen dingen die als een micropenis op de mount everest slaan |
voor nederlandse begrippen erg goed (y)
|
Citaat:
edit: :( |
Citaat:
Citaat:
dat luisterde mn pa toen ik klein was nog wel eens jeugd sentiment |
Best wel lachen.
Mijn top-10: 1. Deerntjen (loat 's sien hoaw goed ai bunt) 2. Leagere school in hummelo. 3. De motercross is OHIO. 4. Kaptein Høken 5. Alie 6. Oh deerne 7. Hikkikowokan 8. Deurdonderen 9. Vrouw Haverkamp 10. De boer is troef |
(y) Ik vind het wel lachen muziek :cool:
|
:|
|
Citaat:
|
Oerend hard is altijd leuk om mee te zingen, verder boeit normaal me niet zo.
|
Ik vind Normaal geweldig, 1 van mijn favoriete bands. Heb ze inmiddels een aantal keren live mogen zien en dat is toch echt een genot. ( Toldiek 2004, Schijndel 2004,Hokersweekend ) Met hemelvaart naar Lochem; 30 jaor hoken.
Mijn top 10 1. Marie 2. Hiekikkowokan 3. Deurdonderen 4. Godverdomme 5. Ik bun mar un eenvoudige boerenlul 6. Niet naor huus toe gaon 7. Oeh wat een volk 8. OHIO 9. Høken 10.Hendrik Haverkamp |
niks mis met de achterhoek....de randstad daarintegen
ontopic: normaal niet mijn muziek |
Wat een vette band is dat!!! nie normoal!!!!
|
nah zo bijzonder vind ik ze niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
schreeuwen en bier smijten/drinken zijn toch potnondeju mooie bezigheden al dacht ik het zelf... |
Citaat:
|
edit: Kleine Dini moet er ook nog bij (vergeten :bloos: ).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |