![]() |
best wel dringend vraagje
Hallo, ik vind al een hele tijd een jongen leuk, en ik weet dat hij mij ook leuk vindt.
Alleen het probleem is, dat hij gaat verhuizen naar de andere kant van Nederland. Ik weet niet of ik hem nu zal vragen of niet. Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen in mijn situatie. Groetjes Susan. |
oh hij vind jou ook leuk. wel, ehm, ik neem aan dat jullie mekaar ook kennen dan dus?
en niet alleen van "hallo" "dag". Wel, ja, het ligt eraan of jullie het er beiden voor over hebben. Er komt namelijk een hoop bij kijken. Lange afstandsrelaties kunnen wel. Als je serieus genoeg bent. En ja, eerlijk gezegd denk ik dat dat dus écht niet kan op je 16e. Maar, als je em écht leuk vind, en hij jou. Wel, praat er met em over. Of het moet zo zijn dat jullie mekaar dus niet echt kennen...tja, dan zou ik zorgen da'k met er[in mijn geval] zo snel mogelijk in contact kom. En zorgen dat we op de 1 of andere manier contact kunnen (blijven) houden. |
als ik ook in zo situatie zat dan zou ik hem denk ik wel vragen
je bent er toch heel gek op en hij ook op jou dus waar wacht je op gGA ER OP AF http://forum.scholieren.com/smile.gif |
hoi moembase ja ik ken hem al vanaf de peuterspeelzaal en heb al die tijd bij hem in de klas gezeten
|
dan zou ik het al helemaal proberen..
|
Citaat:
Jullie weten van elkaar dat jullie elkaar leuk vinden. Tja, het is erg lastig als hij naar de andere kant van nederland verhuisd. Dus 'k zou er maar eens goed met em over praten of je echt een relatie met em wilt, en of jullie in iedergeval veel contact kunnen blijven houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |