![]() |
911 ... toeval ?
heel erg opvallend..
Opmerkelijk is dat de moord op Van Gogh precies 911 dagen na de liquidatie op Pim Fortuyn plaatsvond. Voer voor liefhebbers van samenzweringstheorieën. Immers, 911 dagen na 11 september 2001 (de aanslagen in New York en Washington) sloegen terroristen toe in Madrid wat gaat er over 911 dagen geburen ?! |
och ja
en 911 is ook het alarm nummer in Amerika en 9/11 was de datum dat het WTC werd ingevlogen etc |
:rolleyes: :p
|
Ja. Toeval.
Zo kun je bijna alles aan elkaar gaan linken. |
tja wel heel erg toevallig...
|
ja ..ok jij vin et toeval... k weet het niet :confused:
|
islamieten houden blijkbaar van 'toevallige' nummertjes en datumpjes
|
trouwens, de christenen ook
zeven en veertig komen wel heel vaak voor in de bijbel.. ;) |
Oh NEE! Wat nu.
|
ik heb dit niet echt berekend maar volgens mij is vandaag dinsdag en volgende week DI ook 9/11 !
3/11 was ook 911 of 912 dagen na 11/9 |
Citaat:
|
ja ga nu maar een potjeh janke !!!
sommige hier zijn echt zo Kinderachtig mijn mama is vandaag jarig goh...volgend jaar ook 9/11 ooww neeeeeeeeee heb je een Normaal bericht kan je hier mooi kwijt geen bullshitverhalen !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
zucht,...
|
misschien is dit niet toevallig, maar wat doe je eraan? alarmfase rood over 911 dagen?
|
Citaat:
|
5 mei 2002 is exact 911 dagen geleden, net door tijdteller uit laten rekenen.
Wat ook zo is is dat het vandaag 2 november is. Het is dus op de amerikaanse manier geschreven: 11-2 voila, nog een alarm nummer. |
Citaat:
|
:cool:
|
de dader vond het blijkbaar stoer om dit op 11-2 te doen, maar dat is zóóóóóó 2001. (n)
|
kunnen we nog meer conspiracy hieruit halen eigenlijk? hoevaak schoot ie? 2 messen he? en dat briefje? wat kunnen we hiermee?
|
ik ben momenteel 16, 1+6= 7
over zeven dagen word ik vermoord door zeven pinguins met zeven rode mutsjes en zeven mitrailleurs met het nummer zeven in het artikelnummer, wedden? |
Citaat:
dat is vast nog een aanwijzing. |
Citaat:
|
Citaat:
oh ja, ik wed dat die man twee handen heeft :eek: |
Ja, is inderdaad opvallend, maar om er een aparte thread over te openen heeft weinig nut, ben ik bang.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |