![]() |
Smashing Pumpkins
Dankzij mijn aankomst *cough* onder andere.. was de vorige Smashing Pumpkins thread geblokt.. dus vandaar een nieuwe ^^
maar goed.. heeft iemand ze live gezien? toen ze nog de Smashing Pumpkins waren? en met Darcy?? kwou echt dat ik ze had gezien :( |
Citaat:
|
Citaat:
met Darcy? kweet trouwens niet vanaf wanner Melissa derin zat :) |
Citaat:
|
jammer dat je dat hebt moeten missen..
maar Darcy ging uit de band in 99 dacht ik :) |
tnk u for ur kind answer, wimp ;)
ja eg klote :( maarja toen was is nog Radiohead fan en kende nog geen smashing Pumpkins :) waar heb je ze gezien king? |
Citaat:
|
niet zo onaardig doen mensen.
|
ik leerde ze als 13 jarige eigenlijk pas kennen met machina, en voordat ik het doorhad was het te laat(N)
|
op pinkpop heb ik ze nog gezien
darcy in see-through <3 |
Citaat:
|
smashing pumpkins (L)
|
ik ben jaloers op iedereen die ze nog live heeft gezien :)
|
haha bitches hahahahahahahaha
|
ik vind het een zuigende zaadband
mede daarom heb ik ze nooit live gezien |
mijn vader verplichtte me mee te gaan naar de afscheidstournee van de Smashing Pumpkins.
|
Citaat:
Het is trouwens mijn favoriete band. Ook gewoon om de persoonlijkheden in de band enzo. |
Citaat:
Verder heb ik alleen een Greatest Hits album, maar ben van plan me dr meer in te gaan verdiepen. Moet wel zeggen dat ik de Smijtpompoenen verantwoordelijk hou voor de slechtste solo ooit. Mocht het nog niet duidelijk zijn: nee, heb nooit een concert van ze gezien, helaasch. |
Citaat:
|
Citaat:
en als je je er meer in wilt verdiepen moet je mcis en siamese dream kopen (Y) |
Citaat:
|
ik vind ze wel cool maar toen ze nog tourden mocht ik niet gaan want toen was ik nog te jong (n) (in de tijd dat ze tonight tonight uit hadden gebracht, weet ff niet welk jaar dat was)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent terug!!!!(L)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nummer duurt 7 minuten ofzo en ik geloof dat 2 minuten daarvan een gitaarverkrachting is vergelijkbaar met een gemiddeld gesprek tussen 2 potvissen... Moet er wel bij zeggen dat ik net een greatest hits album heb geleend van Led Zeppelin waar allemaal live concerten op staan. En ik moet ook niets hebben van de meeste gitaarsolo's van Jimmy Page. Moet sowieso weinig hebben van dat soort gitaarsolo's... Ik hoop niet dat ik nu menig gitaar virtuoos tegen de haren in strijk. Mensen alsjeblieft, zeg dit niet tegen Shakeel...straks krijg ik de AIVD niet achter me aan... |
Citaat:
ik had m'n lenzen toen niet in :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ze nooit kunnen zien, want ik was weer altijd te laat met kaartjes. geweldige band |
Citaat:
Ik heb de Smashing Pumpkins overigens een keer of vijf in Nederland gezien en de kwaliteit was wisselend.Neemt niet weg dat ik nog altijd erg gecharmeerd ben van de niet-rechttoe-rechtaan-rock van Corgan. |
Citaat:
Gelukkig speel ik liever basgitaar :D |
ik wil billy iig nog live zien
|
cash car star(t?) (y)
Machina II zoiezo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |