![]() |
0605 , de laatste film van Theo
Goedeavond mensen,
Zoals jullie weten is Theo van Gogh vanochtend vermoord. Zijn laatste film, 0605 over de dood van Pim Fortuyn, gaat denk ik veel bekeken worden , zeker nu hij zelf een gelijksoortig ''geval'' is geworden. Denken jij dit ook? Deze film gaat in januari in premiere voor de ''zaal'' maar in december is hij al op het internet te zien. Zelf ben ik bang dat er een of andere moslim in zo'n overvolle zaal gaat zitten en die opblaast, dus ik weet nog niet of ik daar heen ga. Ik haal hem wel van het internet af. Heb jij dit gevoel ook? Wat vind je uberhaupt van deze film? |
Ik denk dat ie inderdaad wel goed bezocht/gedownload zal gaan worden. Misschien ga ik er zelf ook wel heen, ben wel nieuwsgierig; wat voor nieuws het toevoegt aan alle bestaande info.
|
Ja, ik denken dat ook. Ik ga hem denken ik huur als ie uitkomen.
|
nee dat gevoel heb ik totaal niet, wel grappig bedacht trouwens :D
maar ik ga hem denk ik downloaden omdat ik hem dan eerder zie |
wat een para gedachte weer
|
Citaat:
|
Vanochtend toen ik de metro las, nog voor dat ik het bericht hoorde van vandaag, bedacht ik mij nog: die film zou ik best wel willen zien.
|
Ik ga 'm zeker wel via het internet bekijken in December. Het lijkt mij wel een interessante film (y) .
|
Volgens mij gaat deze film echt heel veel bekeken worden.. Ik denk echt dat 't een succes wordt, alleen al om wat er vandaag is gebeurd.
|
Citaat:
Kan je beter de rest van je leven binnen blijven. En ik zou ook geen post meer openmaken als ik jou was. Misschien heeft een moslim er wel anthrax op gegooid. |
Dat wordt leuk, een ongemonteerde film zien ;)
|
Citaat:
tot nu toe nog niet gebeurd :D |
Citaat:
|
Ik ben 1000x banger voor de ongelofelijke domheid van veel Nederlandse autochtonen, maar dat terzijde.
Ik wil hem wel zien. Heb verder alleen 06 van hem gezien, was niet helemaal mijn ding, maar wel leuk gemaakt. |
Citaat:
Jij gaat natuurlijk zelf als moslim de zaal opblazen. |
Citaat:
|
volgens mij is die hele dood van Theo gewoon een hoax om zn film beter te verkopen :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |