![]() |
zoenen met een meisje
heey een vriendin van mij wil met mij zoenen...maar ik ben een beetje onzeker. Ik wil het opzich wel graag, maar ik ben bang dat ik het niet kan (ik heb het wel vaker gedaan) en dat ik dus enorm tegenval..iemand raad?
ook voel ik me al een tijdje aangetrokken tot vrouwen, maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje en ik heb er ook nog nooit mee gezoend..is er een kans dat ik bi ben? |
Als ik jou was dan deed ik het en vertelde ik iedereen dat ik bi was, dat schijnt 'in' te zijn tegenwoordig.
Maar verder ontopic: Tja als je er niet helemaal achter staat zou ik het maar niet doen. Jammer als je er spijt van gaat krijgen. |
l&r??
|
Als je met een jongen zou zoenen, zou je je dan ook zorgen maken dat je er niks van kon?
|
neey, waarschijnlijk zou k die jongen iets minder goed kennen en zij is een goede vriendin van mij..dus bij jongen zou ik me geen zorgen maken.
|
Citaat:
Veel plezier! (y) |
ik zoenregelmatig met m'n vriendinnen, gewoon, omdat we lichtelijk aangeschoten zijn en d'r zin in hebben bijvoorbeeld.
Maakt me, (buiten het feit dat ik bibi heet :)) ook niet meteen bi. Heb verder geen gevoelens voor ze in de zin dat ik een relatie met ze zou willen ofzo. Je merkt het vanzelf wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar vinden jullie mij niet erg jong dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vinden jullie mij niet erg jong dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die vriendin wilde met je zoenen
omdat het een dom sletje is wat denkt provocatie uit te lokken + ze wil populair zijn wil jij dat ook? ZoeNuhh! |
Dat jij dit topic opent wil, in mijn ogen, wel zeggen dat je het eigenlijk niet wil. Maargoed, wie ben ik. Als het je leuk lijkt, vooral doen. Maar doe het niet om stoer gevonden te worden ofzo, alleen omdat je het zelf wil.
|
Citaat:
Ja ik vind je erg jong, maar ik schijn tegenwoordig ouderwets te zijn |
Citaat:
ja! |
Citaat:
Ontopic: Ik voel er niets voor om met vriendinnen van me te zoenen. Maar als je het wel spannend lijkt, dan probeer je het toch gewoon een keer uit? |
Citaat:
|
je moet het enkel doen wanneer je er zelf volledig achterstaat. En als je het dan doet wees dan zo sociaal om te wachten totdat er jongens bij zijn. 2 zoenende meiden is voor vele toch een leuk uitzicht. :eek:
|
Citaat:
:D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
T verbaast me dat er in dit topic nog geen enkele jongen heeft gereageerd, om haar aan te bieden om ff proberen of het niet bi -doen bevalt... Had ik eigenlijk wel verwacht,
Maareh on topic, het lijkt mij dat je het wel wilt proberen, maar hier iets zoekt om er onder uit te komen, omdat zoiets in het algemeen nogal raar is ( om het maar even zo te noemen) |
Probeer het maar. Heb ik ook gedaan toen ik 15 was en het deed me helemaal niks.
|
we *kunnen* dit niet voor je oplossen
maar bedenk dat het weinig kwaad kan om t te proberen |
Gewoon doen.
|
Ja hoor, alle meisjes van 14 zijn tegenwoordig bi. Dat is toch 'in'? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou maar hopen dat-ie me dat vergeeft :p en anders... tja.. vette pech ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:p:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
:p :) |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu jij zo'n onderwerp start, heb je blijkbaar wel behoefte om met een meisje te zoenen, maar vraag je jezelf dan af waar die behoefte vandaan komt. Is het omdat tig meisjes je voor zijn geweest, omdat je erbij wilt horen of omdat je nieuwsgierig bent. Kijk, als de reden zou zijn om er bij te willen horen, dan zou ik dat een stomme reden vinden. Dan zou ik het zelf niet doen om die reden. Doe wanneer je er klaar voor bent en je ziet het allemaal wel. Wat is eigenlijk je reden dat je dit onderwerp hebt gestart? Wil je bevestiging dat het niet raar is om met een meisje te zoenen of twijfel je uit jezelf teveel? De meeste mensen zeggen dat je het moet doen. Ga je het nu dan ook doen? Maar dan vind ik dat je je eigen gedrag laat afhangen van anderen, want stel dat ze zeggen dat je het niet meot doen, ga je het dan niet doen?? Doe gewoon waar je je goed bij voelt. En of je bi bent, kan jij zelf alleen weten. Ik ken je niet, ik weet niet wat voor gevoelens je hebt. Kortom, daar moet je gewoon zelf achterkomen. Het kan zijn dat je nieuwsgierig bent over hoe het is met een meisje, maar als er pas echt gevoelens bij komen kijken, zou je bi kunnen zijn. Maar nogmaals, ik voel niet wat jij voelt, dus kan ik er niets over zeggen. Je hebt nog alle tijd om dat te ontdekken. Je bent pas 14 |
Waar komt eigenlijk die drang vandaan van jonge meisjes tegenwoordig, om andere meiden te zoenen om 'erbij te horen'? Waarom is dat überhaupt leuk/stoer? Wie heeft dat ooit bedacht? :confused:
Jaja, retorisch, maar toch vraag ik 't me af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor RTL Boulevard ofzo. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |