![]() |
is dit wat? [potloodtekeningen en collages]
|
Ik vind ze erg leuk!:)
|
je fotos zijn niet heel erg duidelijk..
ik vind het denkik matig. |
ik vind het niet echt wat
|
voor collages check je beter plastickid ( http://users.cybercity.dk/%7Edsl54816/issue_05.htm ) en kom je over een hele tijd terug
|
Citaat:
*trekt zich weg in donker hoekje* tot over een jaar of veertig dan. |
Voor de 2e niet echt in de stemming, vooral de eerste vind ik leuk. Als je 'm nog wat meer op zou vullen zou ie helemaal gaaf kunnen worden.
|
Citaat:
Mja, vind vooral de eerste foto irritant onscherp. Verder leuk dat je je bezighoud met surrealisme (of daar lijkt het iig op)...ennuh, blijf oefenen enzo. Owja, kvind je Poezie-album manier van tekenen niet zo mooi. En je tekeningen zijn nogal leeg, nix geen achtergrond ofzo... |
ik vind de eerste en de derde wel gaaf eigenlijk (y)
|
Die tweede vind ik echt verschrikkelijk.. sorry dat ik het zo zeg.
|
2e ding is te simpel :s (n) het zijn gewoon 3 plaatjes op n plaatje van jezus geplakt :s
|
Citaat:
|
verder zie ik wel potententie in de tekeningen, gewoon doorgaan
|
Citaat:
Verder kan ik me er heel goed in vinden dat je het niet echt bijzonder vindt, hoor, net zoals ik dat bij de anderen begrijp. Je argument stoorde me alleen een beetje. |
Citaat:
Verder vind ik je eerste goed, misschien zou je 'm nog wat beter en vooral helderder kunnen uitwerken. De tweede vind ik te leeg, en het past mijns inziens niet goed bij elkaar. De derde vind ik niets. |
ik vind de tweede het leukst :o
ik hou namelijk helemaal niet van surrealisme, bij de meeste stromingen die me niet aanstaan kan ik nog redelijk wat commentaar geven maar surrealisme doet me echt niets. kortom het ligt niet aan jou of je tekeningen maar aan mij:) detweede vind ik leuk als begin, verdere uitwerking is imo gewenst. samenhang tussen de plaatjes is te onduidelijk (bij vlinder en vliegtuig), een achtergrond zou hierbij denk ik al schelen. vaak is het fijn (imo) als er een bindende factor is, dat de stijlen bij elkaar passen etc omdat het anders te chaotische wordt. aansluitend is er een te groot leeg vlak. verder is het onderwerp wat cliche, niet spannend. (goede collages hebben imo emotie door gekke combinaties, zorgvuldig uitgezochte en geplaatste plaatjes, daar naast heb je natuurlijk de huis-tuin-en-keuken-collage die bij mij altijd een huisvrouw-doet-creatief-met-vakantiefotos indruk maakt) |
Citaat:
ontopic: kvin je dingen niet echt geweldig ... kzie er niet echt veel in :\ |
Citaat:
je bent nog jong (:p he wat voel ik me oud) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |