![]() |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel IV
Maar niet getreurd, hier gaan we verder amigos. :)
|
Ik was al bang dat het op zou houden na 1500 posts en steeds nuttelozere, al tig keer genoemde verhalen :p
|
Hé, weten jullie al dat Theo van Gogh is vermoord?
|
Citaat:
|
ja, theo, die broer van vincent met 2 oren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond dat netwerk vandaag een goede uitzending had... en was zelfs vergeten dat er vandaag verkiezingen in de VS zijn
|
Het was een marokkaan
eens te meer zie je de aard van allochtonen allemaal eruit 6 diep de zee en verzuipen die moslims |
Citaat:
|
Nederlanders zijn ook niet alles
|
Ja, dat is het erge
profiteren en van 2 walletjes eten |
Ik vind het nou wel erg afgezaagd worden. :o
|
Nee, Nederlanders kunnen wel niet alles zijn, maar dat is nu gewoon het goedpraten van die moslims.
Kom op zeg, zo zwak om nu te roepen dat Nederlanders niet alles zijn, maar het gaat er nu niet om of nederlanders al dan niet alles zijn, maar het gaat er om dat het een Marrokaan was. |
Citaat:
Sieg heil. |
Citaat:
Dan ben ik blij dat jij niet aan de macht bent. Degenen die dat wel zijn onderkennen namelijk wél de grondwet. Wat jij vindt is nu eenmaal tamelijk onbelangrijk. En iemand die het uitschelden van mensen op papier en iemand vermoorden niet van elkaar kan onderscheiden neem ik nou niet echt serieus verder. |
Kon het niet een terroristische aanslag zijn inplaats van politiek gericht?
|
Leuk, een parodie-topic!
*Zoekt naar geinige plaatjes* |
Citaat:
|
Kijk dan in de Diamantenbuurt in Amsterdam.
Mensen weggepest door Marrokanen, Kanaleneiland in Utrecht terreur van Marrokanen, heel Deventer terreur van Marrokanen. Kom op zeg, het zijn gewoon allemaal criminelen. Allemaal het land uit |
Citaat:
Beginnen we weer :rolleyes: Toen Pim werd vermoord, moesten zeker ook alle Nederlanders verzopen worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bovendien vind ik Marrokanen niet lief! :)
|
Citaat:
Ze zijn geen onderdeel van Nederland, ja op papier misschien, maar leven in hun eigen wereld, praten gebrekkig Nederlands, jatten raven en terroriseren. Dus om direct antwoord op je vraag te geven: Nee, niet zozeer vermoorden eerder het land uitgooien. |
Citaat:
|
hoelang gaat deze discussie nog door. wat er al niet gebeurt als een domme mafkees 1 iemand doodschiet, en dat iedereen dan opeens gaat generaliseren :confused:
|
Ik ben chinees, als ik iemand vermoord moeten dan ook alle chinezen verzopen worden? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gaat er nu niet om of jij een chinees bent of niet.
het gaat het erom dat het de zoveelste marrokaan was, die iemand vermoorde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De aanhang wordt alleen maar groter, waarom denk jij dat dat Lonsdale weer helemaal opkomt dan? Mensen zijn het zat. De haatr wordt zo alleen maar groter |
Citaat:
|
Citaat:
Het is voornamelijk hun opvoeding denk ik. |
Citaat:
Als een chinees iemand afmaakt, zeggen we toch ook niet alle chinezen zijn slecht. In de wo2 waren ook niet ALLE duisters nazis. (wel veel daar niet van) |
Citaat:
dat mensen hier zo heftog op reageren geeft wel aan dat het niet 1 idioot was... dat er meer gevoelend een rol bij spelen |
Geweldig, een neo-troll, dat kon er ook nog wel bij :D
|
Citaat:
|
Het was zeker weer zo'n kut buitenlander, hihi. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|