![]() |
Theo van Gogh vereringstopic!
Want wat was hij geweldig!
http://www.faceculture.nl/athome/images/van_gogh.jpg Nederland heeft een groot verlies geleden! Theo, ookal ben je waarschijnlijk in de hel, we missen je! |
Hij was een bijdehante terlinglijer, en daarom mocht ik hem wel.
|
|
Citaat:
|
Ik wil de nieuwe Theo worden!
|
:d
|
Citaat:
|
Ik nomineer nare man, die provoceert ook onnodig en lijkt ook nog eens op hem.
|
Citaat:
|
Hij heeft me wakker geschud!Ik ga op mijn gereformeerde school meer provoceren door pro-abortus en pro-euthanisie te zien!Ik verdedig de evolutietheorie en schrijf het christendom als achterlijk af!
|
Ik denk niet dat je dat lukt.
|
jou nick op msn hasseltboy :eek:
|
of nee, niet die van nu maar van toenet :o
|
Citaat:
|
Jammer dat ik pas na zijn dood hem echt heb ontdekt!Ik had hem kunnen mailen... :(
|
laten we uit respect voor ''theo''
allemaal beginnen met roken (y) :cool: (y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op zich ben ik me in de loop van de dag gaan realiseren dat ik het toch wel jammer vind dat theo heen is gegaan.
je kon wel om hem lachen, dat moet gezegd worden. |
hoewel ik ook lang niet al zn werk ken of heb meegemaakt, zijn zn niet malse uitspraken van laatste jaren me wel bijgebleven en zn eigen mening die die altijd verkondigde, al dan niet iets te hard of provocerend,maar absoluut geen reden om hem als een schaap na suikerfeest af te slachten, ik vind het ook kut voor alle onschuldige marokkanen trouwens.
|
ik mis herman brood meer, nog steeds, die man was bijna god, theo lijkt meer op profeet mohammed ;)
|
Citaat:
Maar dit lijkt me hier niet nodig. Op N&A zijn er al meerdere topics geweest over Theo van Gogh en op F,TV&R zijn ook al 2 topics over zijn films enzo. Een vierde topic lijkt me tamelijk overbodig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |