![]() |
GEZOCHT: Witch magazine nummers 1-13
Dag peeps! :)
Ik ben op zoek naar nummers 1 t/m 13 van het jeugdmagazine: 'Witch'. Het gaat over 5 meiden die zichzelf 'Witch'noemen. Als jij een van deze nummers hebt en je zou hem weg willen doen, zou je mij dan supergraag willen mailen? :D Ik ben bereid om te ruilen of te betalen, mits het tijdschrift nog in een goede conditie is. email: nessa.telrunya@2die4.com |
Heb ze allemaal vanaf nummer 6. Zijn nog in perfecte staat.
Wat wil je ervoor geven, mss dat ik er dan over denk om ze weg te doen... :cool: |
jah.... ik zoek ze ook! ik heb ze dan ook niet, maar ben dringend op zoek, op marktplaats bieden ze ook aan, maar op sommige heb ik ook al geboden!
|
Bij de meeste tijdschriftenwinkels zijn inmiddels verzamelbanden te krijgen. Dit zijn 2 banden met alleen de strips erin (dus niet de ingezonden brieven en artikeltjes enz) band 1 omvat delen 1 - 5, band 2 omvat delen 6 - 10.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je trouwens de originele nummers wilt, die kun je hier http://www.media-shop.nl/b2c/b2c/init.do?shop=MEDIASHOP nabestellen (is wel bezopen duur) |
Niet lullig bedoeld..
Maar dit klinkt als de tina voor gothics.. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ze lekker allemaal. ik vind het niveau inderdaad tina-achtig maar ik vind de strip nou eenmaal gaaf daar kan ik niks aan doen :S en die rommel eromheen kun je niet zo goed weghalen he..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |