![]() |
Theo is een held
Toch nog maar een topic over Theo, want Theo hield van provoceren, dus provoceer ik nu de forumbazen om hem te eren.
Theo, je bent mijn held. ps. hoe lang zou het duren voordat hier een slotje op staat? |
theo is een daap
|
Iedereen is ineens een (volks)held als ie dood is....
|
Ik vind dat ie ook alsnog genomineerd moet worden voor de verkiezing van 'De grootste Nederlander' :rolleyes:
|
Citaat:
Ze zullen nu samen hun ideeen uitwisselen daarboven. nog steeds geen slotje |
Van Gogh is een lamzak, dat vond ik voordat hij vermoord werd en dat vind ik nog steeds. :)
|
Ik vond het altijd een vies mannetje, maar de laatste tijd zag hij er iets netter uit. Ik had niets met die man, maar had wel respect voor hem. Een held zou ik hem niet noemen.
|
Ik vond het een respectloze haatzaaiende klaploper, en had geen respect voor hem. Grof schelden zonder inhoud kan iedereen.
|
what goes around comes around...
bob marley <3 |
krijgen we dat weer
|
Citaat:
|
|
Citaat:
http://images.fok.nl/upload/041103_2...afgeslacht.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk een of andere morbide tiener die meteen een foto nam met zijn dure cameramobieltje :D
|
slotje en Theo rest in the hell :D
|
Citaat:
dat zeg ik niet maar als iemand zo respectloos is moeten ze ook niet raar staan te kijken als die een reactie terug krijgt en neehee ik keur die moord niet goed. en kunnen we misschien stoppen om theo tot een held te maken want zie niet in waarom die dat is. |
Ik ga huilen
|
Hem tot een held maken is natuurlijk niet de bedoeling, maar je kan wel normaal doen over z'n overlijden en respect hebben voor zijn dood. Stomme grapjes maken lijkt me niet gepast.
|
*snik snik* :(
|
waarom open je een topic waarin je om een slotje vraagt?!
|
Citaat:
waarschijnlijk weet die dat zelf niet eens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Quo vadis? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet hoor, om zo grappig met foto's te lopen doen. Of je hem nou niet moet of wel, hij is op een afschuwelijke manier doodgegaan. Pim Fortuyn is het zo bekeken beter af geweest dan Van Gogh. Ik wens niemand zo'n beestachtige dood toe.
|
Ik ook niet. Ik vind het ook verschrikkelijk wat er gebeurt is. Ik vind het ook niet grappig, alleen ik mag graag een beetje schoppen, dat weet je. Maar als je het niet op prijs stelt dan hou ik er meteen mee op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej
ook al ben ik belg, ik vind theo wel een goeie gast het laat gewoon nog eens zien dat al die fucking allochtonen zelf de problemen zoeken deden wij zoiets in hun land, dan waren we nu al dood wij zijn veel te goed voor die klootzakken!!! |
forum.stormfront.com :rolleyes:
|
Citaat:
arg nog 1 :( |
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm... die andere aanpak vind je beter? of wat wil je hiermee zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
dat ze dom is :) |
Citaat:
|
wat een gezeik
|
ik ook
|
Citaat:
Diamant_Sensation: Wat ben je ineens actief op het forum :cool: :p :D Theo een held noemen gaat te ver. |
Al 3 uur open :eek:
|
Citaat:
fantastisch: gun forummers recht op vrijheid van meningsuiting! |
Dit topic slaat nergens op.
Er zijn al er genoeg van, en ga anders maar naar Onzin. En jongens een beetje respect is wel zo op zijn plaats he. :nono: |
Citaat:
ja he , maar je weet waarom ;) |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/28693.jpg http://home.wanadoo.nl/js_van_bronsw...an%20boeve.jpg |
''niks dan goeds over de doden''. pfff zo'n onzin, dat opgehemel als iemand dood is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |