![]() |
werk in uitvoering
|
heel vet (y) nuff set
|
Potverdikkie! Dat ziet dr mooi uit!
Wel poepig gefotografeerd, das beetje jammer. Ik vind de gebruikte techniek heel vet. En ook echt heel gaaf dat die 2e een glinster in de ogen heeft, sjit, ik bedoel dat maakt het wel een stuk levendiger. Klein beetje jammer dat je het totaal niet kan zien. Zo vraag ik me af waar de grenzen van het 1e ding liggen, het lijkt zo groot te zijn dat de randen van de ondergrond niet eens te zien zijn. Ik zeg: eindresultaat ook posten! |
mooi (y)
|
onderste erg mooi
|
Citaat:
slechte foto komt door de natte olieverf die reflecteerd :| eindresultaat komt al in zicht :) |
heeel gaaf. vind het goed bij elkaar passen, de stijl en de kleuren die je hebt gebruikt.
|
:eek: erg mooi!!
edit: ik ga ze opslaan :o voor als ik t niet meer weet, vooral voor de kleuren en de onwijze expressie en emotie in cubisme |
Mooie sterke lijnen. Dat grijs en paars past er echt geweldig bij. (y)
|
ooh die onderste vind ik echt onwijs mooi. :) vooral hoe je de ogen gedaan hebt, en hoe je met kleur hebt gewerkt!
|
je hebt talent. ik vind de onderste beter, die spreekt echt.
|
Beiden erg mooi. De kleuren passen in het geval van de onderste nagenoeg perfect bij de uitzichtloze blik, erg goed. De scherpe en duidelijke lijnen passen ook goed in de stijl.
|
Doet me trouwes beetje denken aan een gemiddelde clip van Tool...maar niet zo veel hoor...:o
|
Ik vind de ogen van de onderste geweldig(y)
|
Die tweede vind ik echt supermooi. Het lijkt net alsof ie op het punt staat zelfmoord te plegen (nogal duidelijk), maar het is ook heel mooi weergegeven zegmaar. Je ziet de angst en verdriet in zijn ogen.
|
omg dude! (Y)
|
nice dude, het is trouwens tijd voor een nieuwe ronde hashmelk in uden lijkt me
|
Citaat:
ben alleen niet meer zo vaak in uden, met de apocalypse edition wel, maar das mss niet zon goed id om dan aan de hashmelk te gaan en thanx iedereen voor positieve reacties enzo :) |
erg mooi, vooral de 2e
|
mijn complimenten erg mooi (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fokking netjes gek!
|
super cool. Ik hou van de abstract achtigheid! (y)
|
je hebt een lekkere stijl maar dat weet je zelf ook wel, ga zo door, dig t echt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij die onderste komen de ogen er verdomt mooi uit!
|
Die onderste (Y)
Ik hou van dit soort dingen <3 Keep it up! :) |
Wauw. Supermooi :)
|
:eek: hippe art;) (y)
|
puntjesfratser
|
Citaat:
|
mijn moeder vind het niet zo fijn als wij elkaar lopen te vervelen
|
die foto's wil ik nu echt een keer zien
|
nee.
|
wow
waar gaan ze hangen? |
Citaat:
|
heel mooi!
|
goed bezig neef (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Henk Mul ! |
Wat voor techniek/paradigma gebruik je om dat te maken? Dat wil ik ook :eek: .
|
Zeer vet... zeer vet.
Maak nog 'ns wat foto's!@# ;) |
erg mooi!
maar mss een opmerking: Je zou met je toetsen mss meer volume toe kunnen passen, t zal vast een naam hebben wat ik bedoel hoor, maar zoals je bijv. bij de diagonale lijn van de neus (nr2) daar staan de toetsen evenwijdig aan die scherpe lijn. terwijl bij de rest staan alle toesten verticaal. Mss een tip? maar wow, ik ben jaloers |
schiet die man zichzelf dood, of is t iemand anders?
ik vind t heel mooi trouwens... wel triestig |
prachtig werk!
mooie lichtval, lekker handschrift, in zijn geheel erg mooi, vooral de onderste, de bovenste is een beetje slecht gefotografeerd, dus daar heb ik het idee dat ik niet het hele werk zie. dat is jammer. en je zou idd zoals terrortwin#1 zegt de toetsen dikker aan kunnen zetten, niet in deze maar je zou nog een versie kunnen maken en dat daarin proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |