![]() |
Wat denkt de gewone Dk'er over dit vraagstuk
Moeten we de extremisten harder aanpakken?
Zoals fundamentalitische organisaties? Moslims? Alle Allochtonen? Maar dan ook de ''Nederlandse'' extremistische organisaties he! De rascisten? Of toch maar niet? Scheert de Dk'er tegenwoordig alle moslims over 1 kam? Of blijft het nog helder nadenken, na 1 diepbedroefd incident? Of moeten we oppassen, dat we niet grotere rellen veroorzaken! En het voorzichtig benaderen. Tell us. |
Ja zeker. Harder aanpakken.
|
Doodmaken. Iedereen die anders is!
|
Gelieve, ook normale, onderbouwde en serieuze reacties :)
|
ja, we moeten ze keihard aanpakken naar Israelisch model.
Edit: Terreurorganisaties welteverstaan. Idioten die vinden dat alle homo's/christenen/juristen oid dood moeten kun je gewoon negeren. |
als we alleen de echte extremisten aanpakken zou de gewone moslim hiertegen geen problemen moeten hebben.... neem ik zo aan
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan allemaal loze dingen aan het roepen zijn. |
Vanzelfsprekend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is het toch heerlijk, dat jullie tegenwoordig zo lekker oppervlakkig zijn. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
want daar moet de gewone Nederlander dan geen problemen mee hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mens moet vernietigd worden door een hogere levensvorm :cool:
|
Citaat:
Maar nu weer ontopic mensen ;) |
Alles wat aanroept tot haat of daadwerkelijk geweld pleegt mag hard aangepakt worden, of het nou moslimfundamentalisten, racisten, fascisten of andere extreme mensen/organisaties zijn.
Overigens vond ik dat allang, niet enkel na de Van Gogh-moord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me meer een vraagstuk voor N&A. En ja, je vraagt naar de mening van een DK'er, maar dan zou je over elk onderwerp wel een topic kunnen verzinnen dat eigenlijk ergens anders hoort.
Verplaatsen heeft (ivm de titel) ook geen zin, dus ik sluit hem. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |