![]() |
[Painting] Negor in progress..
Aajp inspireerde me ook maar te posten :)
Hier m'n first painting evarrrr hij is nog niet klaar, maar goed bij deze hier istie toch maar.. Hope you like, crits zouden nice zijn, en ook tips vooral. Gepaint met plakaatverf (damn matte look) op doek van 30x40 http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Painting1.jpg -Vince |
ik vind m wel gaaf maar niet heel geweldig en ik heb geen tijd voor meer crits want ik ga nu eten dus misschien post ik straks wel meer.
|
Ik laat mijn crits ook maar inspireren op die ik bij Aajp heb gezet:
Citaat:
Ik vind het jammer dat je zo weinig kleur hebt gebruikt, welgeteld 1...en misschien had er wel een leuke achtergrond bij gemogen, al is het maar iets wazigs ofzo. En doe dr nog een leuke afro bij, met een vogeltje dr in ofzo en dat ie dan naar dat vogeltje kijkt...sjit, wat geef ik lame suggesties, komt door school. School maakt namelijk de creatieve geest kapot, mijn school iig wel. Maar dus, verder had misschien het linker oor wat beter gekund, en misschien is een kontkin een leuk idee? Zoals Paul Witteman die heeft? En nu ga ik niets meer zeggen. |
Citaat:
niet vernieuwend ofzo maar minimaal en goed. beetje gekke vergelijking misschien maar ik moest denken aan keith haring |
haha ok thanks lui, dat van kleur kan wel kloppen ja ;) ik wou een zwart wit painting maken, tis meer een practise aangezien ik geen idee had wat ik van verf moest verwachten, dus ben maar safe begonnen..
Anywee, hij is nog niet klaar, dus er missen idd nog wat dingen, zoals een background en shit, komt nog wel waarscheinlijk :) |
Fokking gaaf, doe alleen iets met je achtergrond...
iets met kleuren ook... VEt mooi verder. leuke stijl. |
Ik zou er iets felgeels bij doen. Iets in de kleuren van dit forum. :) Tis wel leuk!
En ik zou niks met de achtergrond doen. Dat gaat het te ingewikkeld maken en nu gaat alle aandacht naar de negor |
puike neger
|
Erg goed. Ook dat zwarte vlak bovenin, geeft spanning. Tis net of de man ergens 'bang' of 'nieuwsgierig' naar is. Weet niet of dat de bedoeling was.... maar toch...Mooi gedaan.
|
respect dude, (y)
stoor me een beetje aa nde tanden aan de linker kant. maarja boeiend, echt cool (y) |
wheh zoiets zou k echt wel op mn kamer willen.(y)
dit vind ik veel leuker dan ddiestrakke computerkunst, omdat je de textuur zo goed ziet. :) |
Citaat:
Thanks lui! en idd, de textures geven zo'n piece wel meer feeling dan digital art. |
ik vind het de shit (y)
|
Erg leuk, volgende keer acrylverf gebruiken, niet zo mat, blijft veel langer mooi (geen of veel minder barstjes etc), plus de kleur blijft droog net zo intens als wanneer de verf nat is.
|
dat je kunstig was wist ik al dus het had ook niet anders gekund dat dit ook mooi is.
meerdere kleuren zijn echt niet nodig denk ik, ik vind het echt heel knap.. want verf is toch wat anders dat hoe je de dingen altijd maakt.. echt heel mooi. niks aan toe te voegemn |
Helemaal (y) als toekomstig CKV juf geef ik je een... 8
|
echt vet, dat verfeffect enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |