![]() |
Plassen tijdens seks
Ik heb eigenlijk altijd dat ik moet plassen als ik opgewonden ben. Vaak ga ik dan maar niet omdat ik geen zin heb om dan uit bed te gaan en naar de wc te gaan maar als we neuken stoot hij dan steeds tegen mijn blaas en dat is niet echt een prettig gevoel. Ik ga meestal naar de wc als we klaar zijn met de seks om de kans op blaasontsteking zo klein mogelijk te maken. Ik zou ook wel tussendoor willen maar als ik zovaak heen en weer loop ben ik bang dat mijn ouders wakker worden. Het is dus eigenlijk geen optie om twee keer te gaan plassen maar een andere optie weet ik ook niet. Het is ook niet dat ik alleen het gevoel heb dat ik moet plassen, als ik ga dan moet ik ook echt wel. Heeft er iemand tips hiervoor? :)
|
Gaan plassen voordat je ook maar ergens mee begint?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je zeker dat je echt moet plassen?
ik hoor namelijk vaak genoeg dat als je bij meisjes aan de g-spot zit dat het dan voelt alsof je moet plassen... heb hier verder zelf geen last van... |
Citaat:
|
Het hele gebied raakt beter doorbloed, en alle spieren trekken wat samen. En als je dan een halfvolle blaas hebt, voelt dat heel akelig.
Plassen dus, als je moet plassen, moet je plassen. En hoe erg is het om ervoor en erna te plassen? Als je zachtjes loopt en geen licht aandoet hebben je ouders er echt geen last van. Kom op zegm je gaat jezelf toch niet pesten omdat je bang bent om je ouders te storen? Joh, die slapen als marmotten! |
Tja tis idd vervelend om op te staan om naar de wc te gaan.. Maar het is wel zo prettig. Gewoon doen dus!
|
mjah, ook de seks onderbreken om naar de wc te gaan is niet leuk... maargoed, als je steeds maar je plas ligt/zit op te houden dan is er al helemaal niets aan :) dus gewoon gaan, die ouders slapen wel weer in.
|
Gewoon 3 u van te voren niks drinken:P
|
van te voren en erna gaan. en desnoods tijdens. of over hem heen piesen....amar eerst vragen of ie dat wel leuk vind!
|
ik moet altijd schijten als ik zenuwachtig word.. :s
|
ach meid..........
|
Citaat:
|
Wel na het plassen ff afvegen met nat doekje :| Anders is het bah :nono:
|
Citaat:
hmmm zoiets ken ik wel ja, maar bij mij was het nooit zo erg hoe jij beschrijft... misschien moet je gewoon voor je aan de "daad" begint, ff naar de wc, dat lijkt me de enige oplossing, ook omdat het anders pijn doet als hij begint te stoten.. het is niet echt fijn om naar de wc te gaan als je zo opgewonden bent, maar ik denk dat het wel scheelt. |
Gewoon even snel gaan, het is beter dat je ouder horen dat je gaat plassen, dan dat ze je horen vrijen, toch?
Het schijnt trouwens dat het orgasme intenser is met een volle blaas. Iemand ervaring mee? Ik niet namelijk, kan me niet concentreren als ik moet plassen. |
Citaat:
|
Citaat:
maarre gewoon voor de sex plassen en na de sex, deed ik ook altijd. of desnoods tijdens, dan is het meestal wel minder leuk daarna enzo maar als je moet dan moet je |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |