![]() |
Manieren van scheren
Kan iemand hier de verschillende manieren van je schaamstreek scheren geven en uitleggen hoe dat moet en wat je dan allemaal moet gebruiken, dus gewoon hoe het moet want er zijn nemenlijk enkelep ersonen die niet zouden weten hoe (ik bv)
ps ik weet dat hier al enkele topics over bestaan maar kan iemand dan tog een samenvatting geven :) |
ehm...scheren mannen hun schaamstreek dan ook?
|
Citaat:
|
alleen maar playa's
|
ga je schamen :D
sorry die was flauw maar ik kon het niet laten! |
neem een bus scheergel/schuim en een mesje en tadaaa :) dat vind ik t makkelijkst :o
|
ik zou het eerst even bijknippen
dan scheerschuim erop doen dan van boven naar beneden scheren. (niet van beneden naar boven bewegingen maken) en met je ballen..zou ik maar oppassen :s lijkt me heel erg eng en gevoelig daar |
Citaat:
|
is knippen alleen niet genoeg? Waarom zou je het helemaal kaal doen daar?
|
Citaat:
(weet ik veel) sommige mensen vinden het leuker en mooier (en je penis schijnt groter te lijken) |
Citaat:
Sja, er zijn al genoeg topic's geweest over dit soort dingen (voornamelijk over vrouwen, maar toch), dus de zoekfunctie gebruiken wil ook nog wel eens helpen. :) |
ik vind het eigenlijk wel hygiënisch als mannen het ook wat scheren. Je kan eerst met de haartjes mee doen en als het helemaal kort is tegen de haartjes in. Zelf doe ik het altijd onder de douche, als er dus continu water op stroomt. Wat minder stroef dan. :) En uiteraard nog minder stroef met scheerschuim.
|
Wel ik wil het eigenlijk gedeeltelek afdoen, als er te veel haar staat is het niet tof meer en ook minder hygienisch en een andere reden is natuurlijk dat hij dan natuurlijk ook groter lijkt :) ben niet echt tevreden over men lengte dus da kan nog van pas kome
|
Citaat:
|
Bij sommige mannen groeit erteveel haar op de penis zelf.
:rolleyes: |
bij jou ofzo? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) netjes hoor, lekker fris, mannen die scheren.
maar wat dacht je van ontharingscreme. met al die huidplooien en toestanden rond je ballen lijkt t me een moeilijk karwei. ontharingscreme stinkt xtreem maar je smeert t erop, gaat 8 minuten met je benen wijd zitten en je spoelt alles er zo af. stuk practischer lijkt me. |
Citaat:
|
zoals gezegd:
bijpunten en vervolgens met een mesje (en scheergel, liever geen scheerschuim) Ook ontharingscreme kan wel, maar is niet voor iedereen even prettig, ook je ballen kun je prima scheren trouwens. |
je moet het harsen/waxen.
duurt langer en gaat het ook niet jeuken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder... :eek: :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, heb nog nooit me jonge heer geschoren en is nog niet nodig ook. Maar volgens mij gaat het heeeel erg jeuken als je het hebt gedaan??
|
Citaat:
En het is trouwens ook een fabeltje dat het dikker of meer terugkomt.. De haargroei wordt er niet door aangetast. |
Citaat:
Verder gewoon met scheerschuim/gel, pas wel op dat het niet te glad wordt zodat je het niet meer goed strak kan trekken en (dus) uitschiet...:o |
Citaat:
|
nou ik had laatst voor de gein me vriend z'n ballen geschoren, gewoon droog lukte prima haha maar het werd me de dagen er na niet in dank afgenomen haha jeuken! :P
|
Citaat:
dan lijkt het me wel zo prettig om bij te scheren - probeer daar maar eens een condoom overheen te rollen! :eek: |
Citaat:
Zelf gebruik ik trouwens geen scheergel/schuim, vind het altijd maar onhandig.. Wel vaak vantevoren huidolie en vervolgens scheren :o |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent bijdehand :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw... je inbox is vol je moet ff legen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |